Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Egentlig utroligt som div. tilgange tages forskelligt imod.

    OB hentede Thomas Mikkelsen med en god portion erfaring fra rækken lige under Superligaen - og endda ganske flittigt scorende i den række.
    Han blev halget ned med det samme.

    Nu har OB hentet en 2. div. spiller der, ligesom Thomas, bliver betegnet som en spiller med stort potentiale....nu er alle glade.

    Jeg forstår det ikke helt.

    Jeg glæder mig da til at se, hvad han kan byde på....men indtil det er set, så forholder jeg mig lidt skeptisk, hvis det er planen, at han skal løfte OB et niveau højere op - ligesom jeg var det med Thomas Mikkelsen.
    Det handler også lidt om præmisserne folk hentes på. Thomas Mikkelsen blev hentet til en næsten tom stald af angribere, hvor folk regnede med, at der ville blive hentet en etableret profil ind. Så er det klart han får hug, fordi fans jo altid håber på offensive profiler, der har bevist sig før.

    Det er lidt anderledes med Tingager for mit vedkommende. Selvom forsvaret har været ufatteligt ringe i nogle kampe, så er det trods alt vores anfører der er dernede med en efterhånden etableret makker ved siden af.

    Så er der også et spørgsmål om prisen. Tingager koster angiveligt ikke særlig meget, mens alle jo er bekendt med rygterne angående prisen på Mikkelsen.

    Slutteligt synes jeg det virker mere sexet med et 2 meter højt bæst, der også kan med fødderne til forsvaret i forhold til Thomas Mikkelsen, der ikke havde nogen åbenlyse forcer og havde spillet Serie 4 2-3 år inden vi hentede ham, fordi han ikke have lyst til fodbold.

    Comment


      #17
      Blev Thomas Mikkelsen ikke hentet ind til start 11 og på en 4 årig kontrakt? Synes forskellen her er at han hentes som talent som vi kan videre udvikle.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Det handler også lidt om præmisserne folk hentes på. Thomas Mikkelsen blev hentet til en næsten tom stald af angribere, hvor folk regnede med, at der ville blive hentet en etableret profil ind. Så er det klart han får hug, fordi fans jo altid håber på offensive profiler, der har bevist sig før.

        Det er lidt anderledes med Tingager for mit vedkommende. Selvom forsvaret har været ufatteligt ringe i nogle kampe, så er det trods alt vores anfører der er dernede med en efterhånden etableret makker ved siden af.

        Så er der også et spørgsmål om prisen. Tingager koster angiveligt ikke særlig meget, mens alle jo er bekendt med rygterne angående prisen på Mikkelsen.

        Slutteligt synes jeg det virker mere sexet med et 2 meter højt bæst, der også kan med fødderne til forsvaret i forhold til Thomas Mikkelsen, der ikke havde nogen åbenlyse forcer og havde spillet Serie 4 2-3 år inden vi hentede ham, fordi han ikke have lyst til fodbold.
        Så i bund og grund handler vi fans reaktion om, hvordan et nyindkøb præsenteres?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Egentlig utroligt som div. tilgange tages forskelligt imod.

          OB hentede Thomas Mikkelsen med en god portion erfaring fra rækken lige under Superligaen - og endda ganske flittigt scorende i den række.
          Han blev halget ned med det samme.

          Nu har OB hentet en 2. div. spiller der, ligesom Thomas, bliver betegnet som en spiller med stort potentiale....nu er alle glade.

          Jeg forstår det ikke helt.

          Jeg glæder mig da til at se, hvad han kan byde på....men indtil det er set, så forholder jeg mig lidt skeptisk, hvis det er planen, at han skal løfte OB et niveau højere op - ligesom jeg var det med Thomas Mikkelsen.
          Forskellene er da meget tydelige, synes jeg - og andre også. Lad os starte med den 4 årige kontrakt - og køre derfra.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Så i bund og grund handler vi fans reaktion om, hvordan et nyindkøb præsenteres?
            ...og hvornår og i hvilken situation.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Jeg tror også det handler lidt om det scenarie vi stod i da vi hentede Mikkelsen... Der var Bodul, hvilket stort set var = ingen angribere i truppen, og sæsonen var godt i gang... Så havde Mikkelsen også lige et par år mere på bagen, og i min verden stod han på et punkt hvor han ikke kunne gøre noget på daværende tidspunkt, men samtidig heller ikke lignede et mand for et hold i den bedste halvdel i fremtiden...

              Det virker som om der er lidt mere plan i det her indkøb måske...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Så i bund og grund handler vi fans reaktion om, hvordan et nyindkøb præsenteres?
                Tænker det er på grund af tidspunktet. Vi kan acceptere helt god at hente en ung mand med perspektive nu da vi står i begyndelsen af transfervinduet og vi stole på at der kommer nok mere. Husker at kontrakten med TM kom da vi ventede allerede dertid længere at der ske noget i hensigt til angrebet og vi tabte håbet at der kommer mere efter ham. (Og der kom jo kun nok en "Lado"). TM som udviklingsspiller ville være helt at acceptere dertid, men som start-11-løsning? Det var ikke nok.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  jamen velkommen til. Lyder bestemt spændende omend jeg intet kender til manden, så lad os nu se hvad han kan. Mon ikke første halvsæson skal bruges til at spille ham ind på holdet og op i tempo....så han er rigtigt klar til efter sommerpausen

                  Comment


                    #24
                    Altså, lad os være ærlige. En (stor) del af den positive respons kan forklares ved knægtens højde. Og det er såmænd rimeligt. Fodboldspillere på 2 meter er sjældne, og hvis teknikken bare er nogenlunde anstændig, og vi ydermere kan få ham skolet, så kan det blive ret spændende.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Egentlig utroligt som div. tilgange tages forskelligt imod.

                      OB hentede Thomas Mikkelsen med en god portion erfaring fra rækken lige under Superligaen - og endda ganske flittigt scorende i den række.
                      Han blev halget ned med det samme.

                      Nu har OB hentet en 2. div. spiller der, ligesom Thomas, bliver betegnet som en spiller med stort potentiale....nu er alle glade.

                      Jeg forstår det ikke helt.

                      Jeg glæder mig da til at se, hvad han kan byde på....men indtil det er set, så forholder jeg mig lidt skeptisk, hvis det er planen, at han skal løfte OB et niveau højere op - ligesom jeg var det med Thomas Mikkelsen.
                      Forstår til fulde hvad du mener og er ret enig . Ham her hentes til et historisk ringe forsvar med kun en skolet cf'er . Ham er 23 år lige om lidt og har kun erfaring fra 2 . Div . Det der taler i posetiv retning er at han præsenteres som en udviklingsspiller , hvilket imo må betyde at der også hentes en cf der kan træde direkte ind på holdet . Nu har vi så et halvt år at se ham an i og så kan LN skibes afsted hvis Tingager udvikler sig som ønsket . Jeg vælger at tro på KN har set nogle kvaliteter i ham som kan udvikles så han over tid mindst bliver en fuldgod reserve .

                      Men ja du har ret der skal bevises noget før det kan afgøres om det er godt eller skidt . Som alle andre signinger så vil jeg bedømme ham af gavn , truppens mangler og ikke på navn , CV , tidligere klub eller hvordan han spillede for 1-2-3 år siden .

                      Foreløbig er jeg posetiv stemt og lader tiden vise hvilken kasse han skal smides i .

                      Denne handel må også betyde farvel til Diarra
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Forstår til fulde hvad du mener og er ret enig . Ham her hentes til et historisk ringe forsvar med kun en skolet cf'er . Ham er 23 år lige om lidt og har kun erfaring fra 2 . Div . Det der taler i posetiv retning er at han præsenteres som en udviklingsspiller , hvilket imo må betyde at der også hentes en cf der kan træde direkte ind på holdet . Nu har vi så et halvt år at se ham an i og så kan LN skibes afsted hvis Tingager udvikler sig som ønsket . Jeg vælger at tro på KN har set nogle kvaliteter i ham som kan udvikles så han over tid mindst bliver en fuldgod reserve .

                        Men ja du har ret der skal bevises noget før det kan afgøres om det er godt eller skidt . Som alle andre signinger så vil jeg bedømme ham af gavn , truppens mangler og ikke på navn , CV , tidligere klub eller hvordan han spillede for 1-2-3 år siden .

                        Foreløbig er jeg posetiv stemt og lader tiden vise hvilken kasse han skal smides i .

                        Denne handel må også betyde farvel til Diarra
                        Tror nu ikke at denne handel gjorde udslaget mht Diarra

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror nu ikke at denne handel gjorde udslaget mht Diarra
                          nej mon dog....vi slipper næppe af med ham nu men så må den kontrakt bare løbe ud så begge parter kan komme videre

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Så i bund og grund handler vi fans reaktion om, hvordan et nyindkøb præsenteres?
                            Absolut! Alle kan da stemme sammen om den gode historie det er at hente en udviklingsspiller ind. Det er godt kommunikativt arbejde af klubben i det her tilfælde. Da Mikkelsen blev præsenteret var historien jo en helt anden.

                            Comment


                              #29
                              Velkommen til Frederik. Mht fysik og teknik lyder han lovende, men meget handler jo om, hvordan han glider ind i truppen, og hvordan han reagerer på et noget andet niveau. En logisk signing, når man tænker på, at vi har været tyndt besat i midterforsvaret. Bare det at der er konkurrence om pladserne, kan jo betyde at en Haddi eller en Lasse ved, at de er presset bagfra; den konkurrence har der stort set ikke været i efteråret.

                              Håber han klarer omstillingen og det kan vi som fans jo også hjælpe med til med lidt opmuntring.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Velkommen til Frederik. Mht fysik og teknik lyder han lovende, men meget handler jo om, hvordan han glider ind i truppen, og hvordan han reagerer på et noget andet niveau. En logisk signing, når man tænker på, at vi har været tyndt besat i midterforsvaret. Bare det at der er konkurrence om pladserne, kan jo betyde at en Haddi eller en Lasse ved, at de er presset bagfra; den konkurrence har der stort set ikke været i efteråret.

                                Håber han klarer omstillingen og det kan vi som fans jo også hjælpe med til med lidt opmuntring.
                                Præcis!

                                .. hvid stor range rover på schweiziske plader lige drejet af ind til ådalen.

                                Comment

                                Working...
                                X