Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    5 kampe spillet, kun Sønderjyske har vundet, det må være rundens store vinder........... og så Thomas Frank...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    kæft det er smukt

Leave a comment:

• Venze
    replied
    Og så blev det 0-2 til Hobro.....

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    1-0 til Hobro :D
    Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    1-0 til Hobro :D

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Så tror jeg Frank er fortid, specielt hvis de så også går ned og taber på Cypern, så kan jeg ikke se en undskyldning for at han ikke skal fyres. Synes ikke han har flyttet holdet synderligt siden han kom til. Godt nok var de lige blevet nr. 9 da han kom til, og han har fået en 4. og 3. plads, men dog også med et meget bedre hold end da han trådte til. Men synes ikke de har udviklet sig som hold overhovedet, og lige nu synes jeg heller ikke de spillere de har hentet ind har været imponerende.
    Som deres trup er lige nu, så tror jeg de ender på en 4-6 plads.
    tvivler på de fyrer frank lige med det første - men det er klart et nederlag til Hobro lige om lidt lægger et yderligere pres på dem.

Det jeg har set til dem hidtil i sæsonnen er der ikke meget der får mig til at tro på de skulle ende i top 3 som alle spår dem til.

Men får de lappet Agger sammen, kommer Kalle tilbage snarest og får de gang i Ronnie og eller Pukki oppe foran - så kan meget hurtigt ændre sig.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    agenten lyder godt nok også som en klaphat - hvis ellers man kan regne med hvad der skrives på EB.....men ja lidt uro på vestegnen er altid rart ;)

et nederlag til mod hobro også kører medie møllen for alvor
    Så tror jeg Frank er fortid, specielt hvis de så også går ned og taber på Cypern, så kan jeg ikke se en undskyldning for at han ikke skal fyres. Synes ikke han har flyttet holdet synderligt siden han kom til. Godt nok var de lige blevet nr. 9 da han kom til, og han har fået en 4. og 3. plads, men dog også med et meget bedre hold end da han trådte til. Men synes ikke de har udviklet sig som hold overhovedet, og lige nu synes jeg heller ikke de spillere de har hentet ind har været imponerende.
    Som deres trup er lige nu, så tror jeg de ender på en 4-6 plads.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg aner intet om hvad der er op eller ned, jeg elsker bare når Brøndby taber et par kampe, så starter cirkus :D

Durmisis agent kalder Troels Bech og CO for amatører, og jeg elsker det

http://www.bold.dk/nyt/durmisi-agent...y-er-amatoerer
    agenten lyder godt nok også som en klaphat - hvis ellers man kan regne med hvad der skrives på EB.....men ja lidt uro på vestegnen er altid rart ;)

et nederlag til mod hobro også kører medie møllen for alvor

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Jeg aner intet om hvad der er op eller ned, jeg elsker bare når Brøndby taber et par kampe, så starter cirkus :D

Durmisis agent kalder Troels Bech og CO for amatører, og jeg elsker det

http://www.bold.dk/nyt/durmisi-agent...y-er-amatoerer

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    kan se tv3 er begyndt med deres medalje og nedrykningsbarometer allerede......meget seriøst

fatter ikke de ikke venter til efter en 10-11 kampe når man for alvor begynder at kunne se nogle tendenser, nå - men de havde os til at ende på en 5 plads.....og hobro til nedrykning - lyder jo trods alt ikke helt umuligt

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    FCN præsenter jf. Twitter ny nr. 11 i morgen, mon ikke det er Bruninho.

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det tror jeg på, de gør....en sejr mere i næste runde til dem, så starter vanviddet for alvor i Aarhus :D

Og så lige et spørgsmål: Jeg synes, jeg har kværnet rundt på div. websider, men jeg kan ganske enkelt ikke finde nogen nyheder om, hvorfor kampen mellem FCK og Randers er udsat? (måske jeg bare skal have briller?)
    Det er pga. Randers' europæiske fodbolddeltagelse. Elfsborgs stadion skal bruges til et motionsløb på den normale europæiske kampdag, torsdag. Derfor skal Elfsborg - Randers spilles i morgen, og det var for tæt på søndag, hvor FCK - Randers ellers skulle være spillet.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det tror jeg på, de gør....en sejr mere i næste runde til dem, så starter vanviddet for alvor i Aarhus :D

Og så lige et spørgsmål: Jeg synes, jeg har kværnet rundt på div. websider, men jeg kan ganske enkelt ikke finde nogen nyheder om, hvorfor kampen mellem FCK og Randers er udsat? (måske jeg bare skal have briller?)
    Har også spekuleret over hvad det går ud på, tænker det er grundet deres europæiske kampe hvor de så søgte udsættelse i ligaen... aner ikke hvad det ellers skulle være...

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Mon ikke AGF bliver mestre nu så?

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Mon ikke AGF bliver mestre nu så?

Leave a comment:

Working...
X