Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Cirkus Bronby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Køb jer en bif trøje og lad os andre firedoblet.
    Latterlig kommentar ud fra de ganske få ord jeg forstår i dit indlæg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Det er en oplevelse at se.. Brøndby bliver en kæmpe magtfaktor igen Jeg kan ikke engang hade det her hold, sådan som de spiller. For helvede
      Rash, jeg skal nok tage en for os begge og hade BIF endnu mere. Så behøver du ikke føle dig helt så beskidt, når du ved jeg napper lidt ekstra

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Rash, jeg skal nok tage en for os begge og hade BIF endnu mere. Så behøver du ikke føle dig helt så beskidt, når du ved jeg napper lidt ekstra

        MvT
        Tak, skal du ha'!

        Jeg skal også i gang med at hade dem igen. Jeg mangler bare lige, at deres fans ødelægger et eller andet eller overfalder nogen, og det skal nok komme på et tidspunkt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Rash, jeg skal nok tage en for os begge og hade BIF endnu mere. Så behøver du ikke føle dig helt så beskidt, når du ved jeg napper lidt ekstra

          MvT
          Jeg hader sgu stadig de pis gule svin. Sad og heppede på grækerne hele vejen i EL.. Ønsker dem intet godt. Heller ikke selvom det er godt for Danmark..
          Men derfor er det jo stadig tilladt at være imponeret og misundelig på det de har gang i og ønske at vi kunne gøre det samme

          Comment


            De sidste mange sæsoner, hvor vi helt ærligt har været elendige, der har jeg kunne trøste mig med, at Brøndby også var elendige. Det var det eneste lyspunkt jeg havde fodboldmæssigt. Jeg kunne finde på at se deres kampe, bare fordi jeg håbede de tabte så meget.
            Vi skal fandme i gang i OB, lad os starte med en sejr over Horsens, og så skal vi altså have minimum to transfers til start 11. Det nytter ikke noget at blive ved med at tro, at Izunna bliver en 8'er over natten, for det løb er kørt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              De sidste mange sæsoner, hvor vi helt ærligt har været elendige, der har jeg kunne trøste mig med, at Brøndby også var elendige. Det var det eneste lyspunkt jeg havde fodboldmæssigt. Jeg kunne finde på at se deres kampe, bare fordi jeg håbede de tabte så meget.
              Vi skal fandme i gang i OB, lad os starte med en sejr over Horsens, og så skal vi altså have minimum to transfers til start 11. Det nytter ikke noget at blive ved med at tro, at Izunna bliver en 8'er over natten, for det løb er kørt.
              Fuldstændig enig RASH. Syntes dog vi skal starte med at besejre Esbjerg først

              Comment


                Fuck Brøndby, men alle andre som mester end FCK..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fuldstændig enig RASH. Syntes dog vi skal starte med at besejre Esbjerg først
                  Hahaha, Der kan du bare se, hvor rystet og chorkeret jeg er. 7-0 på udebane. Gad vide om man kommer til at opleve det i Superligaen igen? Forhåbentligt ikke, med mindre det er os, der vinder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Fuck Brøndby, men alle andre som mester end FCK..
                    Hvis jeg skulle vælge ville jeg altid foretrække FCK som mester istedet for BIF og FCM. Det tog kan ikke standses alligevel.. Men det kan et hold som FCM hvis de får et par år uden gruppespil og store salg. Så kunne togføreren godt stige af og efterlade den plasicklub i ruiner

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hahaha, Der kan du bare se, hvor rystet og chorkeret jeg er. 7-0 på udebane. Gad vide om man kommer til at opleve det i Superligaen igen? Forhåbentligt ikke, med mindre det er os, der vinder.
                      Jeg kan godt nøjes med en smal sejr i morgen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis jeg skulle vælge ville jeg altid foretrække FCK som mester istedet for BIF og FCM. Det tog kan ikke standses alligevel.. Men det kan et hold som FCM hvis de får et par år uden gruppespil og store salg. Så kunne togføreren godt stige af og efterlade den plasicklub i ruiner
                        Tjoh, men BIF er i det mindste traditionsklub. Og er røvtræt af FCK som mester i 8/10 tilfælde. Der er kun x mængde midler at konkurrere om i toppen af ligaen, så hellere spredt over 3-4 topklubber på tur, end at FCK tager rub og stub.

                        BIF kan sgu ikke få mit pis i kog. De har ikke vundet noget af betydning i over 10 år, så for min skyld klart hellere dem end FCK - om ikke andet så for variationens skyld. Federe med mange forskellige mestre.

                        Comment


                          Jeg har lige set højdepunkterne på superliga.dk
                          Udover at Brøndby åbenbart har spillet fantastisk (det kan man ikke se på en højdepuntkssamling, så jeg tager jeres ord for det), så får de også lige lidt hjælp af dommerne til ydmygelsen:
                          5-0 er en klokkeklar fejl af dommeren: Han dømmer straffe selvom AGF'eren er først på bolden (og ikke spiller voldsomt og hensynsløst). Der er efter min opfattelse, intet belæg for at dømme det straffespark.
                          Som det ser ud i højdepunkterne så var Pukki offside da han retter bolden af til 6-0. Da Hjulsager sparker på mål er Pukki længst fremme af de spillere man kan se, og det er nok svært at argumentere for, at han ikke har indflydelse.

                          Comment


                            Så får taber lorte klubben heldigvis ikke 50+ mill i kassen(selv om de nu spiller en god gang fodbold)

                            Comment


                              Har lige hørt at BIF har brugt kr. 677.000 alene på bøder det sidste år.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Har lige hørt at BIF har brugt kr. 677.000 alene på bøder det sidste år.

                                MvT
                                Nok mere end vi har brugt i rene transfer kroner denne sommer

                                Comment

                                Working...
                                X