Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Cirkus Bronby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ved godt at man skal tænke på danmark, point osv men når det efterhånden er 40-50 mill værd at komme i EL gruppespil fryder det mig at BIF og FCM forhåbentlig ikke får fyldt deres kasser op. FCM kører med generelle driftsunderskud i 30-40 mill klassen hvis ikke mere og er dybt afhængige af salg som Sisto og CL/EL..
    Ville gerne se hvad de gør hvis de får et par år uden de vilde salg og store indtægter fra EL..
    Enig. Der er kommet så mange penge i det, så jeg ikke længere rigtig kan svinge mig op til patriotisk støtte. Specielt ikke når Superligaen nu også er designet til, at top 6 skal stikke af fra alle de andre. Ingen grund til at FCK, BIF og FCM får flere fordele end højst nødvendigt.

    Comment


      Det er simpelthen løgn, hvis BIF's uanede mængder af kæmpeheld også lige skal forære dem en tur videre.
      Det magter jeg bare ikke. Kors.

      http://footy.dk/2016/08/20/mirakel-p...gue-uden-kamp/

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Det er simpelthen løgn, hvis BIF's uanede mængder af kæmpeheld også lige skal forære dem en tur videre.
        Det magter jeg bare ikke. Kors.

        http://footy.dk/2016/08/20/mirakel-p...gue-uden-kamp/

        MvT
        YMBKM

        Comment


          Hvor er det vildt, at en ny træner og et par gode indkøb har gjort Brøndby til et tophold igen over natten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Hvor er det vildt, at en ny træner og et par gode indkøb har gjort Brøndby til et tophold igen over natten.
            Det er sindssygt. De spiller en type fodbold der er værd at se på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er sindssygt. De spiller en type fodbold der er værd at se på
              Det er en oplevelse at se.. Brøndby bliver en kæmpe magtfaktor igen Jeg kan ikke engang hade det her hold, sådan som de spiller. For helvede

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Det er en oplevelse at se.. Brøndby bliver en kæmpe magtfaktor igen Jeg kan ikke engang hade det her hold, sådan som de spiller. For helvede
                Sådan vil jeg også gerne have mit OB til at spille

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Sådan vil jeg også gerne have mit OB til at spille
                  Jeg var så tæt på at skrive det, men jeg kunne ikke få mig selv til det før. Men hva' faen, for det er jo præcis sådan, at jeg drømmer om at se mine striwer.

                  Comment


                    Jo jo Brøndby ser fine ud, men det er altså også på bekostning af en ekstremt dårligt GF i dag. Hold kæft de har været ringe.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jo jo Brøndby ser fine ud, men det er altså også på bekostning af en ekstremt dårligt GF i dag. Hold kæft de har været ringe.
                      Det er jo Brøndby der får dem til at se dårlige ud. Deres fortjeneste alene. Jeg bøjer mig i støvet og håber en dag at se mit eget hold spille med den energi, løbevilje og power

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Jeg var så tæt på at skrive det, men jeg kunne ikke få mig selv til det før. Men hva' faen, for det er jo præcis sådan, at jeg drømmer om at se mine striwer.
                        Det er hårdt at indrømme. Men det er sandheden

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er jo Brøndby der får dem til at se dårlige ud. Deres fortjeneste alene. Jeg bøjer mig i støvet og håber en dag at se mit eget hold spille med den energi, løbevilje og power
                          Jeg mener at det er GF der sætter dem i gang for alvor. Det er børnehave fejl som var blevet straffet hårdt her på forum hvis det var OB der havde spillet sådan. Jeg er enige i at Brøndby ser gode ud og de har jo også 2 stolpeskud og slapper af de sidste 20 minutter, men hold da op GF var ringe. Steffen Rasmussen viste også sin "klasse" i dag.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg mener at det er GF der sætter dem i gang for alvor. Det er børnehave fejl som var blevet straffet hårdt her på forum hvis det var OB der havde spillet sådan. Jeg er enige i at Brøndby ser gode ud og de har jo også 2 stolpeskud og slapper af de sidste 20 minutter, men hold da op GF var ringe. Steffen Rasmussen viste også sin "klasse" i dag.
                            Børnehave fejl kommer fordi de bliver presset for vildt. Det gik bare for stærkt. Det er BIF's fortjeneste IMO..
                            Jeg frygter godt nok når vi skal møde dem hvis vi vil prøve at spille den op fra forsvaret.. Hvis de spiller sådan har vi ikke en kina mands chance

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Børnehave fejl kommer fordi de bliver presset for vildt. Det gik bare for stærkt. Det er BIF's fortjeneste IMO..
                              Jeg frygter godt nok når vi skal møde dem hvis vi vil prøve at spille den op fra forsvaret.. Hvis de spiller sådan har vi ikke en kina mands chance
                              Ingen tvivl om at vi får det svært med mindre at vi spiller op til vores bedste.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Køb jer en bif trøje og lad os andre firedoblet.

                                Comment

                                Working...
                                X