Annoncering

Collapse
No announcement yet.

EM 2016 kvalifikation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    EM 2016 kvalifikation

    Danmark er i Gr. I
    Portugal
    Danmark
    Serbien
    Armenien
    Albanien

    1 og 2 går automatisk videre samt den bedste 3'er fra de 9 grupper.

    7. september ligger vi ud mod Armenien i Parken.

    Bentner er klubløs og er ikke aktuel til kampen og Makinok skal giftes.
    http://www.bold.dk/nyt/makienok-om-a...-fokus-paa-bif

    Ikke relevant til kampen d. 7. sep., men interessant at dagens dobbelte målscore Pione Sisto har meldt sig klar til at spille for landsholdet, når han får sit danske pas.

    http://www.bt.dk/superligaen/sudanes...nske-landshold
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    #2
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Danmark er i Gr. I
    Portugal
    Danmark
    Serbien
    Armenien
    Albanien

    1 og 2 går automatisk videre samt den bedste 3'er fra de 9 grupper.

    7. september ligger vi ud mod Armenien i Parken.

    Bentner er klubløs og er ikke aktuel til kampen og Makinok skal giftes.
    http://www.bold.dk/nyt/makienok-om-a...-fokus-paa-bif

    Ikke relevant til kampen d. 7. sep., men interessant at dagens dobbelte målscore Pione Sisto har meldt sig klar til at spille for landsholdet, når han får sit danske pas.

    http://www.bt.dk/superligaen/sudanes...nske-landshold
    Skal der ikke 24 hold med? For så skal over halvdelen af 3'erne jo videre?
    Det er alt for let at komme med!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
      Skal der ikke 24 hold med? For så skal over halvdelen af 3'erne jo videre?
      Det er alt for let at komme med!
      Du har ret, der skal 24 hold med, så:
      "De resterende otte treere skal ude i to playoffkampe om de sidste fire pladser."

      http://politiken.dk/sport/fodbold/EM...n-til-em-2016/
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        #4
        Fy fan. Masser af østhold + vores evige kval-modstander. Serbien og Pårdugal må være favoritter, men vi starter med en helt afgørende kamp - 6 points imod Armenien er vitalt, hvis der skal være en chance.

        Comment


          #5
          Tjaa, mere eller mindre de samme modstandere som altid, mon ikke også resultaterne bliver det... Én god kamp mod Portugal(hvor vi nok skal have Bendtner med) og en gigant skuffelse mod Albanien... resten bliver lala, og vi går ikke videre...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Sad lige og kiggede på landsholdet i et fremtidigt perspektiv - og fandt omkring 50 spillere jeg synes er interessante her og nu, samt på længere sigt.

            Start 11 ville komme til at bestå udelukkende af udlandsproffer - mens der i min optimale trup kun ville optræde 5 spillere fra Superligaen.
            Schmeichel
            Wass Agger Okore Boilesen
            Zimling
            Højbjerg Kvist
            Kusk Eriksen Fischer
            Bendtner

            Reserverne:
            S. Andersen + N. Larsen
            P. Ankersen S. Kjær Bjelland Juelsgård
            Leon A.
            M. Albæk -
            Braithwaite Schöne N. Jørgensen
            Duncan+Helenius

            Boblere:
            GK: J. Hansen, Lössl
            RB: F. Sørensen (også CD), C. Remmer, A. Scholz, L. Ludersøn
            LB: J. Ahlmann, S. Poulsen
            CD: Sviatchenko, K. Hansen, A. Christensen, J. Vestergaard
            DM: P. Sisto, L. V. Christensen
            CM: Delaney, P. Olsen
            OM: Falk, Y. Poulsen
            RW: U. Bech, L. Andersen
            LW: Kadrii, E. Larsen, Krohn-Dehli
            ST: Schwartz, Makienok, Nicki Bille

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
              Sad lige og kiggede på landsholdet i et fremtidigt perspektiv - og fandt omkring 50 spillere jeg synes er interessante her og nu, samt på længere sigt.

              Start 11 ville komme til at bestå udelukkende af udlandsproffer - mens der i min optimale trup kun ville optræde 5 spillere fra Superligaen.
              Schmeichel
              Wass Agger Okore Boilesen
              Zimling
              Højbjerg Kvist
              Kusk Eriksen Fischer
              Bendtner

              Reserverne:
              S. Andersen + N. Larsen
              P. Ankersen S. Kjær Bjelland Juelsgård
              Leon A.
              M. Albæk -
              Braithwaite Schöne N. Jørgensen
              Duncan+Helenius

              Boblere:
              GK: J. Hansen, Lössl
              RB: F. Sørensen (også CD), C. Remmer, A. Scholz, L. Ludersøn
              LB: J. Ahlmann, S. Poulsen
              CD: Sviatchenko, K. Hansen, A. Christensen, J. Vestergaard
              DM: P. Sisto, L. V. Christensen
              CM: Delaney, P. Olsen
              OM: Falk, Y. Poulsen
              RW: U. Bech, L. Andersen
              LW: Kadrii, E. Larsen, Krohn-Dehli
              ST: Schwartz, Makienok, Nicki Bille
              Ret enig i din opstilling, men ville nok overveje P. Ankersen og Schone, evt Bjelland, i startopstillingen afhængig af dagsformen..
              Og så må Bendtner snart få skrevet under med Wolfsburg!! Der er jo ingen reelle alternativer..

              Comment


                #8
                http://www.dbu.dk/landshold/billetsa...te_kamp_2.aspx

                Overvejer kraftigt at tage på stadion d. 3/9.. Især for at se Eriksen og forhåbentlig Højbjerg..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Ret enig i din opstilling, men ville nok overveje P. Ankersen og Schone, evt Bjelland, i startopstillingen afhængig af dagsformen..
                  Og så må Bendtner snart få skrevet under med Wolfsburg!! Der er jo ingen reelle alternativer..
                  Ja, men det siger også noget om konkurrrencen - især på højre back, centrale forsvar, kanterne og den offensive midtbane har vi en del konkurrence... Vi mangler noget på den centrale midtbane og på den defensive midt og selvfølgelig i angrebet. Og så håber jeg at Juelsgård kan vokse til at blive en fuldgod erstatning for en meget skadet Boilesen!
                  Siger også noget, at jeg fuldstændig har glemt Lindegaard og Cornelius! :-)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                    Ja, men det siger også noget om konkurrrencen - især på højre back, centrale forsvar, kanterne og den offensive midtbane har vi en del konkurrence... Vi mangler noget på den centrale midtbane og på den defensive midt og selvfølgelig i angrebet. Og så håber jeg at Juelsgård kan vokse til at blive en fuldgod erstatning for en meget skadet Boilesen!
                    Siger også noget, at jeg fuldstændig har glemt Lindegaard og Cornelius! :-)
                    Nu har jeg heller ikke meget fidus til Cornelius, så ham kan jeg godt forstå, du har glemt.. :)
                    Og ja, der er fantastisk, hvis der kan begynde at komme konkurrence om pladserne på landsholdet igen. Men det skal ikke være konkurrence ala den, vi har set på venstre back de sidste mange år, hvor det har handlet om at finde én, der kan spille på bare et nogenlunde niveau... Jeg går ind for kontinuitet på landsholdet, hvor man har en fast stamme, som kun skifter ved skader, eller hvis der kommer en spiller, som virkelig ér bedre end den forrige.

                    Angående midtbanen: Hvis ham Sisto bare tilnærmelsesvist får det niveau, som Glen Riddersholm mener, han kan nå, så kan vi i fremtiden få en utrolig spændende midtbane med Sisto, Højbjerg og Eriksen!

                    Comment


                      #11
                      Schmeichel
                      Wass Agger Okore Boilesen
                      Zimling
                      Højbjerg Kvist
                      Kusk Eriksen Fischer
                      Bendtner

                      Reserverne:
                      S. Andersen + N. Larsen
                      P. Ankersen S. Kjær Bjelland Juelsgård
                      Leon A.
                      M. Albæk -
                      Braithwaite Schöne N. Jørgensen
                      Duncan+Helenius




                      Den her trup ville sagtens kunne spille os til et EM! Portugal er langt fra så stærke som førhen, og jeg ser dem slet ikke som selvskrevne til at gå videre! Jeg ser dog gerne Schöne på banen.
                      Kan Agger finde en ny klub eller få spilletid i Liverpool, så har vi et fantastisk forsvar. Simon Kjær har også været ret solid i den franske, og en Bendtner i form i Wolfsburg? Det skal nok blive godt!
                      Last edited by Klinge11; 15-08-2014, 08:27.

                      Comment


                        #12
                        Synes generelt det er svært at være negativ omkring landsholdet for tiden. Det er ved at være nogle år siden, vi har haft så mange spillere på landsholdet, som spiller fast i udenlandske klubber. Og at det så også er konkurrence om mange pladser, måske med undtagelse af angriberpladsen, hvis Bendtner er i form, er også ved at være mange år siden. Eriksen, Schøne, Schmeichel og Simon Kjær er sågar store profiler på deres respektive hold, i forholdsvis gode klubber. Jeg er sikker på vi nok skal komme blandt de 2 bedste, og ser faktisk gode muligheder i at blive nr. 1 i gruppen.

                        Comment


                          #13
                          Det er alt sammen ligegyldigt, når det skal være en forsamling slikhår alle sammen... Vi skal have noget Gravesen, Schmeichel, Tøfting, mentalitet med på det landshold, det har alligevel ikke været noget ved siden dengang...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            nå stadig typisk dansk landsholds bold.....god boldbesiddelse, men alt for lidt direkte - bolden skubbes fra side til side....og så kommer armenerne foran på deres første chance.....flot

                            Comment


                              #15
                              Jeg synes, at Nephew rammer Morten Olsens spillestil meget godt "lad os prøve og kører den rundt i ring, lad os afprøve nogle legestueting".
                              Masser af boldbesiddelse, men vi skaber nada, og så skal der kun en lille blunder til førend vi er bag ud.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment

                              Working...
                              X