Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DK UEFA Koefficient

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    DK UEFA Koefficient

    Udmærket start på det europæiske eventyr. Esbjerg videre til næste runde og derfor er DK stadig fuldtallige.
    Af lande under DK, så er det kun Sverige der stadig har samtlige hold med.

    Af de nærmeste konkurrenter, har Polen og og Israel tabt henholdsvis én og to hold, så med lidt held er det sandsynligt vi rykker forbi disse to lande på listen og gerne Kroatien også:

    http://www.haslund.info/20_ecup/rang/rang1115.asp

    #2
    Bare lidt mærkeligt. Esbjerg spiller mandag i ligaen. Også torsdag.
    DBU lader FCK spille lørdag pga de skal spille onsdag. AaB skal også spille onsdag. Men deres kamp i ligaen blive self spillet søndag.

    Sys bare ofte det er FCK der får flyttet deres kampe så de har mest ville mellem liga og europa

    Comment


      #3
      Eller hov AaB spillede idag :p men sys bare ofte når de danske hold spiller i Europa er der ofte sådan at DBU helst ligger programmet efter fx fck

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Bare lidt mærkeligt. Esbjerg spiller mandag i ligaen. Også torsdag.
        DBU lader FCK spille lørdag pga de skal spille onsdag. AaB skal også spille onsdag. Men deres kamp i ligaen blive self spillet søndag.

        Sys bare ofte det er FCK der får flyttet deres kampe så de har mest ville mellem liga og europa
        Jeg forstår ikke helt hvad du mener, Esbjerg spiller søndag og Brøndby mandag. Begge hold skal spille torsdag.
        Men det bliver spændende at se hvad vi (Danmark) kan gøre i år.
        Med lidt held går både fck og aab videre, og så er vi som minimum sikret to hold i EL.
        Jeg tror Esbjerg går videre, mens bif ryger ud. Esbjerg vil blive seedet i den sidste runde af EL kvalen, hvor de også burde have pæne chancer for at gå videre.
        Fcm er useedet i 4 runde, og dem tror jeg ikke går videre
        At tro på 3 hold i el gruppespil er ikke helt urealistisk :-)

        Comment


          #5
          Nu mente jeg mandag i denne uge der spillede de mod Randers og spiller torsdag. Dvs fri tir og ons. Mens FCK spillede lørdag i denne weekend. Dvs fri søn man og tir. Altså flere dages hvile. Kan også huske engang at FCN spillede chl tir og mødte os fre. Sys bare tir DBU ligger skemaet efter FCK's kampe i Europa så de kan de kan få den optimale hvile. Men ikke altid gør det ved de andre danske hold i Europa :-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Udmærket start på det europæiske eventyr. Esbjerg videre til næste runde og derfor er DK stadig fuldtallige.
            Af lande under DK, så er det kun Sverige der stadig har samtlige hold med.

            Af de nærmeste konkurrenter, har Polen og og Israel tabt henholdsvis én og to hold, så med lidt held er det sandsynligt vi rykker forbi disse to lande på listen og gerne Kroatien også:

            http://www.haslund.info/20_ecup/rang/rang1115.asp
            Kroatien bliver jo nok et stort problem, men hvis AaB kan slå Dinamo Zagreb, så er det et godt skridt på vejen. Det er også værd at bemærke, at Sverige muligvis kan komme op bagfra.

            I det hele taget, så tror jeg, det bliver et hårdt år for de danske hold. Jeg håber bare, at FCK, FCM og Brøndby dør med et brag. Efb og AaB må for min skyld gerne gøre det godt, så de kan tjene pointene hjem til os. Heldigvis tror jeg også, det er mest realistisk, at det er de to hold, der kommer langt. FCM er notorisk dårlige i Europa. De ryger med to nederlag. Brøndby er notorisk dårlige i Europa og møder et stærkt hold. De ryger med to nederlag. FCK er ikke spillet sammen og skal spille mod Dnipro, de havner i EL playoff, og der kan de muligvis godt gå videre (men lad os håbe, de ikke gør det). AaB er et godt sammenspillet hold, som kan overraske mod Zagreb og også har muligheder i evt. EL playoff. EfB virker bare stærke, og jeg tror, de går i playoff. Hvordan det går der, er altid svært at spå om, men de har bestemt muligheder.

            Comment


              #7
              hvis aab og fck taber samlet i denne runde af chl kvalen går de så videre til el kval eller

              Comment

              Working...
              X