Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Champions League

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Champions League

    http://www.bold.dk/nyt/Sneijder-sendte-Juve-ud-i-kulden

    Efter tyrkernes nederlag i Madrid trods en times overtal, havde jeg ikke forventet de kunne slå Juventus ud.. Juve har vidst vundet de sidste 6-7 kampe i Serie A..
    Jeg er bare glad for at FCK røg ud, og Drogba gik videre. Stor spiller!

    #2
    Vildt nok, at Napoli røg ud med 12 point, mens Gala og Zenit gik videre med 7 og 6 point, hhv
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Gruppevindere:

      Real Madrid (B)
      Barcelona (H)
      Atletico Madrid (G)
      Chelsea (E)
      Manchester United (A)
      Dortmund (F)
      Bayern München (D)
      Paris SG (C)

      Toere:

      Arsenal (F)
      Manchester City (D)
      Leverkusen (A)
      Schalke 04 (E)
      Zenit (G)
      Milan (H)
      Galatasaray (B)
      Olympiakos (C)


      For toerne er der vel lidt muligheder blandt gruppevinderene, fx Atletico Madrid og Paris SG, mens Dortmund og Man Utd ser ikke så stærke ud i år som tidligere..
      Omvendt ville jeg som gruppevinder være ked af at trække Arsenal eller Man City..

      Comment


        #4
        Hvornår er der lodtrækning?
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          På mandag..
          http://www.uefa.com/uefachampionslea...d=2032402.html

          Comment


            #6
            Tak.
            Det bliver spændende.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Så er der blevet trukket lod:

              Ottendedelsfinaler
              Manchester City - Barcelona
              Olympiakos - Manchester United
              AC Milan - Atletico Madrid
              Leverkusen - Paris SG
              Galatasaray - Chelsea
              Schalke - Real Madrid
              Zenit - Dortmund
              Arsenal - Bayern München.

              Der er lagt op til nogle brag mellem city Barcelona, og Arsenal Bayern!

              Jeg holder som altid med de engelske hold, og tror på tre hold videre, mens Arsenal trække nitten..

              Comment


                #8
                Udover de to store opgør, så glæder jeg mig også til AC Milan - At. Madrid. Det er som jeg ser det det mest lige opgør af dem alle.

                Comment


                  #9
                  Ret vildt, det her. Jeg ved ikke hvem der gemmer sig bag siden, men ihf har de forudsagt udfaldet af CL-lodtrækningen allerede i går, altså dagen før lodtrækningen.

                  Der har jo i mange år verseret rygter om det pudsige i at fx Man United ofte/altid er meget "heldige" i disse lodtrækninger, og det her lugter da bestemt slemt af korruption i UEFA.

                  https://twitter.com/uefacorruption

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Ret vildt, det her. Jeg ved ikke hvem der gemmer sig bag siden, men ihf har de forudsagt udfaldet af CL-lodtrækningen allerede i går, altså dagen før lodtrækningen.

                    Der har jo i mange år verseret rygter om det pudsige i at fx Man United ofte/altid er meget "heldige" i disse lodtrækninger, og det her lugter da bestemt slemt af korruption i UEFA.

                    https://twitter.com/uefacorruption
                    Det er fake. Twitter-profilen var skjult for offentligheden indtil lodtrækningen var offentliggjort. Tweetsene er dog fra i går. Det de har gjort er at de har lavet tweets med alle de mulige udfald (i skjul for offentligheden) og da lodtrækningen var offentliggjort slettede de alle de forkerte tweets og åbnede profilen til offentligheden. Herefter så det derfor ud til at de have gættet alle resultaterne. Ganske smart, men altså også snyd.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Det er fake. Twitter-profilen var skjult for offentligheden indtil lodtrækningen var offentliggjort. Tweetsene er dog fra i går. Det de har gjort er at de har lavet tweets med alle de mulige udfald (i skjul for offentligheden) og da lodtrækningen var offentliggjort slettede de alle de forkerte tweets og åbnede profilen til offentligheden. Herefter så det derfor ud til at de have gættet alle resultaterne. Ganske smart, men altså også snyd.
                      Ahh javel så. Jeg er ikke på twitter og ved derfor ikke hvad man kan og ikke kan der. Jeg fandt bare linket på et engelsk Liverpool-forum, og som LFC-fan er man jo altid mere end villig til at tro det værste om ManU

                      Må jeg af ren nysgerrighed spørge, hvorfra du ved at det hænger sammen som du skriver?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Ahh javel så. Jeg er ikke på twitter og ved derfor ikke hvad man kan og ikke kan der. Jeg fandt bare linket på et engelsk Liverpool-forum, og som LFC-fan er man jo altid mere end villig til at tro det værste om ManU

                        Må jeg af ren nysgerrighed spørge, hvorfra du ved at det hænger sammen som du skriver?
                        Blandt andet herfra: http://talkingbaws.com/2013/12/16/tw...it-took-place/

                        Du kan også finde det andre steder på en google-søgning.

                        Comment

                        Working...
                        X