Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
The OB and Liverpool FC Brotherhood.
Collapse
X
-
Last edited by ScouserTommy; 28-04-2014, 18:04.
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægMagter det ikke....her har jeg gået og "hoveret" mere eller mindre hele sæsonen, for så nu at se det hele smuldre væk...
Mesterskabet er væk nu, men tror nu ikke at det var i aftes det reelt skete. Chelseakampen sad, tror jeg, (for) dybt i spillerne. Havde vi ikke tabt den havde vi kørt en sikker sejr i hus i aftes, men spillerne var drænede for mental energi, da modgangen begyndte at melde sig mod kampens slutning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægNej, det var simpelthen for dumt, det der...
Mesterskabet er væk nu, men tror nu ikke at det var i aftes det reelt skete. Chelseakampen sad, tror jeg, (for) dybt i spillerne. Havde vi ikke tabt den havde vi kørt en sikker sejr i hus i aftes, men spillerne var drænede for mental energi, da modgangen begyndte at melde sig mod kampens slutning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet værste er faktisk, at halvvejs inde i sæsonen, da det også så godt ud, var jeg rigeligt tilfreds med bare at få medaljer....nu er det nedtur blot at blive nummer to...
Men mon ikke vi alle, når skuffelsen er kommet på afstand, trods alt vil være glade for en fantastisk sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHaha. Ja, den faldt jeg også for Det sjoveste er at læse "Nationens" tumber hidse sig helt vildt op. Hvad regner de med?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Lambert, Lallana, Markovic, Can, Moreno, Origi, nogle officielle, nogle ikke officielle ... Der bliver godt nok handlet en del, men jeg savner sgu stadig den der WAUW-signing. Er fint at slippe af med Suarez - men man slipper også af med 40+ mål.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment