måske ikke den rette tråd, men det er lækkert at Sunderland giver et par hjælpende fødder til LFC's tiltelkamp
Tænk at vi nu snart er der hvor en andenplads vil føles lidt skuffende... Kan vi "bare" slå Chelsea kan vi jo ligefrem tillade os at tabe en af de "nemme" kampe.
Jeg ender godt med at have det virkelig svært med Liverpool, efter denne sæson... damn, aldrig har jeg dog læst så mange øretæveindbydende kommentarer fra fans af et hold på facebook... ,o)
Jeg ender godt med at have det virkelig svært med Liverpool, efter denne sæson... damn, aldrig har jeg dog læst så mange øretæveindbydende kommentarer fra fans af et hold på facebook... ,o)
Mvh
MaxHH
Hvis du vil se øretæveindbydende komnentarer kan jeg anbefale dig at checke oldtrafford.dk --> Andre kampe
Øv for en lorteweekend. Kan næsten kun forestille mig én ting, der må være værre lige nu end at være OB og LFC supporter, og det er at være AGF og LFC supporter
For satan hvor er det synd for Stevie hvis den der fejl kommer til at koste titlen. Om nogen var han manden der havde bragt os frem til førerpositionen, næsten for ondt hvis en enkelt fejl fra ham ødelægger det hele.
Ja, jeg sad ude på terrassen i går sidst på eftermiddagen og imens tikkede scoringerne til FCV ind på telefonen...tænkte højt, at dette kunne blive den værste fodboldweekend meget længe. Stort set alt, hvad der ikke måtte ske, det skete - både for OB og for Liverpool
Øv for en lorteweekend. Kan næsten kun forestille mig én ting, der må være værre lige nu end at være OB og LFC supporter, og det er at være AGF og LFC supporter
For satan hvor er det synd for Stevie hvis den der fejl kommer til at koste titlen. Om nogen var han manden der havde bragt os frem til førerpositionen, næsten for ondt hvis en enkelt fejl fra ham ødelægger det hele.
OB og United fan, er bestemt heller ikke sjovt for tiden...
Comment