Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    HVA' siger vi til 2-0 ved pausen

    Sterling og Skrtl gør det slemme ved Shitty
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Fuuuuuck, det var en vild kamp!

      De gør det ikke nemt for sig selv eller deres tilhængere, De Røde. Gad vide om hjerteanfaldsraten i Liverpool er steget i løbet af de sidste års tid?
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Sikkert nok. Jeg var i hvert fald ved at besvime et par gange. ... Og Riffel: jeg fik ret mht. FCM kampen :-)
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/Bundproppen-t...ity-paa-Etihad

          måske ikke den rette tråd, men det er lækkert at Sunderland giver et par hjælpende fødder til LFC's tiltelkamp
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/Bundproppen-t...ity-paa-Etihad

            måske ikke den rette tråd, men det er lækkert at Sunderland giver et par hjælpende fødder til LFC's tiltelkamp
            Tænk at vi nu snart er der hvor en andenplads vil føles lidt skuffende... Kan vi "bare" slå Chelsea kan vi jo ligefrem tillade os at tabe en af de "nemme" kampe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Sikkert nok. Jeg var i hvert fald ved at besvime et par gange. ... Og Riffel: jeg fik ret mht. FCM kampen :-)
              Jeg havde håbet du havde glemt det...

              Nej, så længe det er sådan du får ret, må du gerne have ret hver gang.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                SUNDERLAND!!! BORINI!!!

                Hvor er det vildt, at nummer sjok bliver det første hold i 77 kampe, der slår Mou på Stamford!
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Jeg ender godt med at have det virkelig svært med Liverpool, efter denne sæson... damn, aldrig har jeg dog læst så mange øretæveindbydende kommentarer fra fans af et hold på facebook... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    SUNDERLAND!!! BORINI!!!

                    Hvor er det vildt, at nummer sjok bliver det første hold i 77 kampe, der slår Mou på Stamford!
                    Alt - ALT - går vores vej for tide. Jeg forventer at det bliver Victor Moses der scorer vores sejrsmål i morgen....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg ender godt med at have det virkelig svært med Liverpool, efter denne sæson... damn, aldrig har jeg dog læst så mange øretæveindbydende kommentarer fra fans af et hold på facebook... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Hvis du vil se øretæveindbydende komnentarer kan jeg anbefale dig at checke oldtrafford.dk --> Andre kampe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg ender godt med at have det virkelig svært med Liverpool, efter denne sæson... damn, aldrig har jeg dog læst så mange øretæveindbydende kommentarer fra fans af et hold på facebook... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        Hehehehehe.

                        http://www.thedailymash.co.uk/sport/...-2014033185202
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          What he said... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Øv for en lorteweekend. Kan næsten kun forestille mig én ting, der må være værre lige nu end at være OB og LFC supporter, og det er at være AGF og LFC supporter

                            For satan hvor er det synd for Stevie hvis den der fejl kommer til at koste titlen. Om nogen var han manden der havde bragt os frem til førerpositionen, næsten for ondt hvis en enkelt fejl fra ham ødelægger det hele.

                            Comment


                              Ja, jeg sad ude på terrassen i går sidst på eftermiddagen og imens tikkede scoringerne til FCV ind på telefonen...tænkte højt, at dette kunne blive den værste fodboldweekend meget længe. Stort set alt, hvad der ikke måtte ske, det skete - både for OB og for Liverpool
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Øv for en lorteweekend. Kan næsten kun forestille mig én ting, der må være værre lige nu end at være OB og LFC supporter, og det er at være AGF og LFC supporter

                                For satan hvor er det synd for Stevie hvis den der fejl kommer til at koste titlen. Om nogen var han manden der havde bragt os frem til førerpositionen, næsten for ondt hvis en enkelt fejl fra ham ødelægger det hele.
                                OB og United fan, er bestemt heller ikke sjovt for tiden...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X