Oprindeligt indsendt af badazz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
The OB and Liverpool FC Brotherhood.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægTim Sherwood er en fuldstændig katastrofe. Tottenham er blevet ringere og ringere under hans 90er 4-4-2-bold. Jeg tror ikke engang de beholder ham sæsonen ud. (Hvis de ved hvad der er godt for dem, i hvert fald.)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægNej, det gik bedre end forventet
Men Tottenhams defensiv var da også i gavehumør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlægJeg synes faktisk LFC matcher Chelsea og Man City rigtig godt... Suarez og Sturridge overfor typer som Kompany, Demichelis og Terry...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Spændende perspektiver for Liverpool:
- Kun 1 ud af 25 hjemmebaneopgør fra de forreste 5 hold er endt med nederlag - nemlig Citys hjemmenederlag til Chelsea
- City har ikke samme momentum mod de helt store hold her i anden halvdel af sæsonen - hvorimod Liverpool og Chelsea har været helt suveræne!
- Liverpool har blot lukket ét mål ind på hjemmebane i de 4 hidtidige opgør mod top 7... Så meget for dårligt forsvar?
- Chelsea har kun vundet én udebanekamp mod top 7 - og har i 5 kampe kun scoret 2 mål!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægLidt trøst sidst på eftermiddagen.
Comment
-
Jeg er imponeret af fighten, men det virker som om flere af de vigtige spillere begynder at vise træthedstegn. Jeg tror stadig ikke på mesterskabet, men medaljer (hvis man overhovedet får det i PL) virker absolut som en mulighed.
Og hold kæft hvor har Flanagan udviklet sig under Rodgers! Det er helt vildt."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er imponeret af fighten, men det virker som om flere af de vigtige spillere begynder at vise træthedstegn. Jeg tror stadig ikke på mesterskabet, men medaljer (hvis man overhovedet får det i PL) virker absolut som en mulighed.
Og hold kæft hvor har Flanagan udviklet sig under Rodgers! Det er helt vildt.
Comment
Comment