Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mission almost completed. 4 points er en smule mindre end håbet men klart bedre end frygtet. Status er, at de stribede skal slås for livet, mens de røde for alvor melder sig ind i titelkampen. Sejre hjemme i fæstningen over City og Chelsea, så lugter det lidt af guld.

    I øvrigt en surrealistisk oplevelse at sidde og zappe frem og tilbage mellem de to kampe. Det er jo SINDSSYGT så stor niveauforskel der er...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Mission almost completed. 4 points er en smule mindre end håbet men klart bedre end frygtet. Status er, at de stribede skal slås for livet, mens de røde for alvor melder sig ind i titelkampen. Sejre hjemme i fæstningen over City og Chelsea, så lugter det lidt af guld.

      I øvrigt en surrealistisk oplevelse at sidde og zappe frem og tilbage mellem de to kampe. Det er jo SINDSSYGT så stor niveauforskel der er...
      '

      Der er vel ret beset også sindsyg stor forskel på prisskilt, og lønningsniveau, de to ligaer i mellem... ,o)

      Faktisk tror jeg en stor del af den kritik der kommer over OB, og de andre hold i suppen på deres respektive fora, kommer af at folk sidder og ser CL, PL, La Primera etc, og så bander og svovler over niveauet i suppen, hvilket jo ikke er helt fair, eller relevant, imo. Danske hold kommer ALDRIG til at spille nær så godt som et af de dyrere PL-hold, og sådan er det. De to ting skal og bør ikke sammenlignes.
      Og bare så vi er helt på linie, dette indlæg er på ingen måde rettet imod dig, eller nogen form for kritik... blot et rant over hvad jeg mener er et urealistisk forventningspres på danske hold i suppen, fordi nogen (og dermed ikke alle) ikke kan forstå forskellen mellem hold til et par håndfulde millioner, og hold til et par håndfulde milliarder...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        '

        Der er vel ret beset også sindsyg stor forskel på prisskilt, og lønningsniveau, de to ligaer i mellem... ,o)

        Faktisk tror jeg en stor del af den kritik der kommer over OB, og de andre hold i suppen på deres respektive fora, kommer af at folk sidder og ser CL, PL, La Primera etc, og så bander og svovler over niveauet i suppen, hvilket jo ikke er helt fair, eller relevant, imo. Danske hold kommer ALDRIG til at spille nær så godt som et af de dyrere PL-hold, og sådan er det. De to ting skal og bør ikke sammenlignes.
        Og bare så vi er helt på linie, dette indlæg er på ingen måde rettet imod dig, eller nogen form for kritik... blot et rant over hvad jeg mener er et urealistisk forventningspres på danske hold i suppen, fordi nogen (og dermed ikke alle) ikke kan forstå forskellen mellem hold til et par håndfulde millioner, og hold til et par håndfulde milliarder...

        Mvh

        MaxHH
        Sådan opfatter jeg det skam heller ikke, og jeg er selvf helt på det rene med, at forudsætningerne for Suppe- og PrL klubberne er helt usammenlignelige. Mit indlæg skulle såmænd bare beskrive, HVOR iøjnefaldende forskellen er når man følger to kampe sideløbende, og så kunne jeg jo ikke dy mig for en lille PlaprePoul parafrase...

        Når det så er sagt, så synes jeg stadig, at det er rent ud sagt chokerende, så svært mange suppehold, os selv incl., har ved at at præstere bare 3 afleveringer i træk over mere end 5 meter, der rammer en medspiller. Det BURDE altså være til at træne sig ud, milliard-trup eller ej.

        Comment


          Det var en meget fed kamp, men jeg kan ikke rigtigt glæde mig over en Liverpool-sejr, når OB sætter point til mod det absolutte bundhold, på en måde der skodder fremtidshåbet som en fedtet smøg....

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Hvor er Liverpool dog et sindssygt hold i denne sæson.

            Jeg kan ikke huske, hvornår et tophold i én af de store ligaer spillede så besyndeligt gung-ho offensivt cowboy-bold. Det er fandeme underholdende, omend en smule neglebidende...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det var en meget fed kamp, men jeg kan ikke rigtigt glæde mig over en Liverpool-sejr, når OB sætter point til mod det absolutte bundhold, på en måde der skodder fremtidshåbet som en fedtet smøg....

              Det må jo være fordi du er mere OBer end LFCer

              Jeg har det heldigvis sådan, at LFCs øjeblikkelige succes fint kompenserer OBs manglende ditto. Endnu er det ren teori, men følelsen er, at skulle det ende med worst case stribet scenario, så vil et best case rødt scenarie om ikke eliminere skuffelsen, for det vil det trods alt langt fra, men dog være et endog MEGET stort plaster på såret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Det må jo være fordi du er mere OBer end LFCer

                Jeg har det heldigvis sådan, at LFCs øjeblikkelige succes fint kompenserer OBs manglende ditto. Endnu er det ren teori, men følelsen er, at skulle det ende med worst case stribet scenario, så vil et best case rødt scenarie om ikke eliminere skuffelsen, for det vil det trods alt langt fra, men dog være et endog MEGET stort plaster på såret.
                Jeg ville bytte alle Liverpool-mesterskaber i verden væk for at redde OB fra nedrykning, hvis en sådan byttehandel ellers var mulig. Heldigvis hænger de to ting ikke sammen.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  også vildt at selvom liverpool lukker 2 mål ind i en kamp, jamen så scorer de fx bare 4 i den anden ende :O

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg ville bytte alle Liverpool-mesterskaber i verden væk for at redde OB fra nedrykning, hvis en sådan byttehandel ellers var mulig. Heldigvis hænger de to ting ikke sammen.
                    Og det er jeg sørme glad for, for jeg ville ikke bytte et eneste Liverpool mesterskab væk

                    Men ellers en dejlig weekend, den her. Eneste lille minus er, at lidt for mange af de andre bundhold i suppen fik lidt for mange points. Men så meget desto vigtigere at vi selv fik begrænset skaderne.

                    Comment


                      Endnu en sejr i går, selvom det ikke ligefrem skete på samme overbevisende facon som i mange af de andre kampe.
                      Måske fordi Sunderland stod så defensivt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Endnu en sejr i går, selvom det ikke ligefrem skete på samme overbevisende facon som i mange af de andre kampe.
                        Måske fordi Sunderland stod så defensivt?
                        Et godt hold vinder også på de knapt så gode dage Tror der lige manglede de sidste 5% koncentration og fokus, og alligevel sad vi jo totalt på dem. Måske så totalt, at det blev til arrogance. Så fik de et unødvendigt mål, som gjorde det lidt for spændende til slut, men man ser jo ofte, at når et hold først er faldet i kadence, så er det svært at komme i gang igen.

                        Jeg er temmelig sikker på at det ikke gentager sig på søndag. Spurs er et så godt hold, at alle de røde vil være 100% koncentrerede. Jokeren resten af sæsonen kan blive, om titelchancen giver gummiben eller ekstra energi.

                        Comment


                          Den bedste medicin mod gummiben; Gerrard.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Nøj, hvor jeg glæder mig til Spurs kampen. Tror den bliver kæmpe spændende.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Nøj, hvor jeg glæder mig til Spurs kampen. Tror den bliver kæmpe spændende.
                              Det fik du så ikke ret i...

                              #klasseforskel #titlerace

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Det fik du så ikke ret i...
                                Nej, det gik bedre end forventet
                                Men Tottenhams defensiv var da også i gavehumør.

                                Comment

                                Working...
                                X