Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.
"Glad for"? Grobbelaar er en af de spillere, jeg er allergladest for at have oplevet. Det er rigtigt at han droppede af og til, men bortset fra det var han jo mand for at sælge varen i en grad, som meget få - om nogen - siden har været i stand til. En rigtig show-man, og (på de gode dage) en keeper i verdensklasse. Fantastisk at se ham smække benene op under overliggeren for at gribe en blød header midt i målet Dengang havde vi jo så også et hold, der havde råd til keeperen af og til forærede et par mål væk. I modsat fald havde minderne om ham nok ikke været helt så positive.Robbie Fowler, åhhh ja. Der har været masser af klassespillere i klubben gennem tiderne, og at rangere dem indbyrdes vil være en næsten umulig opgave. Men SKULLE jeg lave sådan en liste ville Fowler være i top 3
OBforever:
Så vær du glad for, at du ikke "var med", da vi havde den fantastiske "Droppelaar" (Bruce Grobbelaar) - hvis der var noget, der var nervepirrende, så var det at have ham på mål ;-)
Marco van Tasten:
Havde gerne set Eriksen i LFC, men tror faktisk at Spurs er en bedre klub for ham.
Min LFC-kærlighed startede med holdet med McManaman, McAtee, Fowler. Owen, Rob Jones etc. Og den evige nerveryster David James.
MvT
OBforever:
Same here... da jeg var en bette knægt var "mine" to hold LFC og Spurs - hovedsagligt pga. målmanden Ray Clemence, der jo repræsenterede begge hold dengang... Det blev så LFC, der vandt den kamp og blev det hold, jeg primært holder med. Men har nu en lille svaghed for Tottenham (ligesom jeg åbenbart også har det for VB i Danmark), så det glæder mig da, at vi nu har fået Christian Eriksen dertil.
OBie Dokie: Herligt minde. Tak.
Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa
Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa
Min LFC-kærlighed startede med holdet med McManaman, McAtee, Fowler. Owen, Rob Jones etc. Og den evige nerveryster David James.
MvT
Comment