Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    badazz:1 Liverpool 3 3 0 0 3-0 9 2 Chelsea 3 2 1 0 4-1 7 3 Manchester City 3 2 0 1 8-3 6 4 Arsenal 3 2 0 1 5-4 6 5 Stoke 3 2 0 1 3-2 6 6 Tottenham 3 2 0 1 2-1 6
    Nogen der kan huske hvornår vi sidst lå dér?

    Comment


      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

      En ret interessant artikel om Mamadou Sakho:

      http://lfc-danmark.dk/mamadou-sakho-the-marquee-signing/

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

        Føj for en lorteweekend. To jammerlige indsatser mod hold vi kunne - burde - have slået. Puha, hvad der for få uger siden så så positivt ud virker noget mere gråt i dag...

        Comment


          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

          ScouserTommy:Føj for en lorteweekend. To jammerlige indsatser mod hold vi kunne - burde - have slået. Puha, hvad der for få uger siden så så positivt ud virker noget mere gråt i dag...
          Ja, suk....hvad fanden gjorde jeg galt som barn, siden jeg skulle gå hen og blive fan af både OB og LFC?

          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

            OBforever:
            ScouserTommy:Føj for en lorteweekend. To jammerlige indsatser mod hold vi kunne - burde - have slået. Puha, hvad der for få uger siden så så positivt ud virker noget mere gråt i dag...
            Ja, suk....hvad fanden gjorde jeg galt som barn, siden jeg skulle gå hen og blive fan af både OB og LFC?
            Man kan jo ikke gøre for hvor man er født, eller hvilke hold ens far fulgte... det er jo skæbnen, og ikke et valg...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

              Jeg er nu ikke nær så bekymret for LFC som jeg er for OB.

              Liverpool har styrket alle kæder, og har spillet rigtig godt i sæsonstarten. Med Suarez tilbage (bvadr), kommer der en del mere uforudsigelighed ind i det offensive spil, hvilket er den eneste parameter der for alvor har manglet noget på.

              Jeg tror på i hvert europæisk fodbold, måske endda CL, hvis sæsonen går op i en højere enhed.

              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                OBforever:
                ScouserTommy:Føj for en lorteweekend. To jammerlige indsatser mod hold vi kunne - burde - have slået. Puha, hvad der for få uger siden så så positivt ud virker noget mere gråt i dag...
                Ja, suk....hvad fanden gjorde jeg galt som barn, siden jeg skulle gå hen og blive fan af både OB og LFC?
                Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du helt præcist er, men for mit vedkommende blev jeg fan af begge hold først/midt i 70´erne, og dengang virkede det absolut som kloge valg. OB´s historik fra midt-70´erne og frem kender vi jo alle, og LFC var dengang bare holdET i såvel England som Europa.

                At det nu er blevet sløje tider for begge klubber kunne man jo ikke vide dengang, og det ville - forhåbentlig - heller ikke have betydet noget, HVIS man havde kunnet forudse det. Jeg valgte dengang med hjertet, og når man gør det, så holder man fast, også når modgangen melder sig. På en måske lidt selvpinerisk måde er der jo også en betydelig fællesskabsfølelse i at være fælles om skuffelse, mismod og nederlagstemning.Giver i øvrigt Riflen ret i, at udviklingen i LFC pt forekommer at være langt mere positiv end i OB. Mens LFC - formentlig da - HAR passeret lavpunktet og er på vej fremad, er det mere tvivlsomt om det samme gælder for OB.

                Comment


                  Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                  MaxHH:
                  OBforever:
                  ScouserTommy:Føj for en lorteweekend. To jammerlige indsatser mod hold vi kunne - burde - have slået. Puha, hvad der for få uger siden så så positivt ud virker noget mere gråt i dag...
                  Ja, suk....hvad fanden gjorde jeg galt som barn, siden jeg skulle gå hen og blive fan af både OB og LFC?
                  Man kan jo ikke gøre for hvor man er født, eller hvilke hold ens far fulgte... det er jo skæbnen, og ikke et valg...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Hehe, eller hvilke hold éns far IKKE fulgte. Min far var 13´er om en hals, han hadede "borgerdyrene" fra OB.

                  Comment


                    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                    ScouserTommy:Hehe, eller hvilke hold éns far IKKE fulgte. Min far var 13´er om en hals, han hadede "borgerdyrene" fra OB.
                    Fair nok.. min far blev faktisk AGF'er på sine gamle dage, men da var jeg allerede dybt inde i de stribede rækker...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                      MaxHH:
                      ScouserTommy:Hehe, eller hvilke hold éns far IKKE fulgte. Min far var 13´er om en hals, han hadede "borgerdyrene" fra OB.
                      Fair nok.. min far blev faktisk AGF'er på sine gamle dage, men da var jeg allerede dybt inde i de stribede rækker...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Min far var super KB-fan. Det faktum at hans klub var blevet til noget de kaldte FC København ignorerede han fuldstændig. Det var pænt pinligt at være til bold i Idrætsparken (ja, ordet PARKEN blev også kynisk ignoreret) med far, og han sad og råbte KB! KB!, mens alle gloede åndsvagt på os. Det var så pinligt. Men når jeg tænker tilbage, så også ret cool. Et tidligt statement af 'no al calcio moderno'.

                      Overleveringen gik på, at KB engang havde en fanklub, der vist nok hed 'De Blå Engle' og deres skulle have været 'vind og vind med samme sind'.

                      Totalt OT, men synes lige jeg ville dele det barndomsminde med jer.

                      MvT

                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.



                        Herligt minde. Tak.Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa

                        Comment


                          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                          OBie Dokie:

                          Herligt minde. Tak.Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa
                          Same here... da jeg var en bette knægt var "mine" to hold LFC og Spurs - hovedsagligt pga. målmanden Ray Clemence, der jo repræsenterede begge hold dengang... Det blev så LFC, der vandt den kamp og blev det hold, jeg primært holder med. Men har nu en lille svaghed for Tottenham (ligesom jeg åbenbart også har det for VB i Danmark), så det glæder mig da, at vi nu har fået Christian Eriksen dertil.

                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                            Marco van Tasten:Min far var super KB-fan. Det faktum at hans klub var blevet til noget de kaldte FC København ignorerede han fuldstændig. Det var pænt pinligt at være til bold i Idrætsparken (ja, ordet PARKEN blev også kynisk ignoreret) med far, og han sad og råbte KB! KB!, mens alle gloede åndsvagt på os. Det var så pinligt. Men når jeg tænker tilbage, så også ret cool. Et tidligt statement af 'no al calcio moderno'.Overleveringen gik på, at KB engang havde en fanklub, der vist nok hed 'De Blå Engle' og deres skulle have været 'vind og vind med samme sind'.

                            Totalt OT, men synes lige jeg ville dele det barndomsminde med jer.

                            MvT
                            Det go'kendt...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                              OBforever:
                              OBie Dokie: Herligt minde. Tak.

                              Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa
                              Same here... da jeg var en bette knægt var "mine" to hold LFC og Spurs - hovedsagligt pga. målmanden Ray Clemence, der jo repræsenterede begge hold dengang... Det blev så LFC, der vandt den kamp og blev det hold, jeg primært holder med. Men har nu en lille svaghed for Tottenham (ligesom jeg åbenbart også har det for VB i Danmark), så det glæder mig da, at vi nu har fået Christian Eriksen dertil.
                              Havde gerne set Eriksen i LFC, men tror faktisk at Spurs er en bedre klub for ham.

                              Min LFC-kærlighed startede med holdet med McManaman, McAtee, Fowler. Owen, Rob Jones etc. Og den evige nerveryster David James.

                              MvT

                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                                Marco van Tasten:
                                OBforever:
                                OBie Dokie: Herligt minde. Tak.

                                Mit andet hold har nu været Spurs lige siden Hoddle, Ardiles og Villa
                                Same here... da jeg var en bette knægt var "mine" to hold LFC og Spurs - hovedsagligt pga. målmanden Ray Clemence, der jo repræsenterede begge hold dengang... Det blev så LFC, der vandt den kamp og blev det hold, jeg primært holder med. Men har nu en lille svaghed for Tottenham (ligesom jeg åbenbart også har det for VB i Danmark), så det glæder mig da, at vi nu har fået Christian Eriksen dertil.
                                Havde gerne set Eriksen i LFC, men tror faktisk at Spurs er en bedre klub for ham.

                                Min LFC-kærlighed startede med holdet med McManaman, McAtee, Fowler. Owen, Rob Jones etc. Og den evige nerveryster David James.

                                MvT
                                Så vær du glad for, at du ikke "var med", da vi havde den fantastiske "Droppelaar" (Bruce Grobbelaar) - hvis der var noget, der var nervepirrende, så var det at have ham på mål ;-)

                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X