Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Marco van Tasten:Gåsehud&Myrepatter. Det er fandme også vildt med 95k til en venskabskamp. Sgu ikke mange klubber i verden der kan gøre det stunt efter.

    MvT
    Ja, det var skønt at se. Man får fornyet optimisme for klubbens fremtid når man ser sådan noget. LFC er stadig en storklub, selvom resultaterne halter, men med sådan en opbakning så langt væk hjemmefra kan det umuligt gå helt galt

    Comment


      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

      Iflg BBC og Guardian er Diego Costa på vej.

      20 mål og 15 assist i 46 kampe sidste sæson. Det er vel meget godt!

      MvT

      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

        Så vidt jeg ved så er BBC meget pålidelige. Hvis ik tager helt fejl? :)

        Comment


          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

          Danepak:Nu er jeg ikke Liverpool fan, men de var i Melbourne i onsdags.

          Efter sigende stoerste antal tilskuere de har spillet foran.

          Udsolgt og 95000 paa Melbourne Cricket Ground (MCG) mod Melbourne Victory. Vildt nok for en venskabskamp.

          Selv folk der ikke ka' li' fodbold, snakker om YNWA paa MCG.

          http://www.youtube.com/watch?v=4EdGJWgKLo0
          Glemte at tilfoeje at der var knap 15000 tilskuere til deres traening dagen foer. De betalte alle A$15 hver (ca. 75 kr).Alle indtaegterne gik til velgoerende formaal.

          Åh Syd-London
          Er dejlig smuk
          Åh Syd-London er dejlig smuk
          Fyldt med p*tt*r, f*sse og Charlton
          Åh Syd-London er dejlig smuk

          Comment


            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

            Marco van Tasten:Iflg BBC og Guardian er Diego Costa på vej.

            20 mål og 15 assist i 46 kampe sidste sæson. Det er vel meget godt!

            MvT
            "rygterne" siger at der er opnået enighed med Costa, idet LFC udløser en klausul i hans kontrakt, angiveligt et småligt beløb på 120 mill.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

              manner:
              Marco van Tasten:Iflg BBC og Guardian er Diego Costa på vej.

              20 mål og 15 assist i 46 kampe sidste sæson. Det er vel meget godt!

              MvT
              "rygterne" siger at der er opnået enighed med Costa, idet LFC udløser en klausul i hans kontrakt, angiveligt et småligt beløb på 120 mill.
              Der er godt nok blevet rustet op i dette vindue.

              MvT

              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                Danepak:
                Danepak:Nu er jeg ikke Liverpool fan, men de var i Melbourne i onsdags.

                Efter sigende stoerste antal tilskuere de har spillet foran.

                Udsolgt og 95000 paa Melbourne Cricket Ground (MCG) mod Melbourne Victory. Vildt nok for en venskabskamp.

                Selv folk der ikke ka' li' fodbold, snakker om YNWA paa MCG.

                http://www.youtube.com/watch?v=4EdGJWgKLo0
                Glemte at tilfoeje at der var knap 15000 tilskuere til deres traening dagen foer. De betalte alle A$15 hver (ca. 75 kr).Alle indtaegterne gik til velgoerende formaal.
                Det er saftsuseme også en slat mennesker til en træningskamp. 1,1 mio til velgørenhed for et træningspas.

                MvT

                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                  Jonibalo:Så vidt jeg ved så er BBC meget pålidelige. Hvis ik tager helt fejl? :)
                  Det finder vi ud af :-)

                  http://onside.dk/primera-division-premier-league/atletico-intet-liverpool-bud-paa-costa

                  MvT

                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                    Jeg har tilsyneladende ikke fulgt ordentligt med omkring LFC, så jeg håber, en af Jer kan svare mig på, hvorfor Fowler er med i dagens kamp?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                      Kampen var en testimonial for Gerrard, grunden til at det blev Olympiakos, er vidst nok pga. det afgørende mål, han scorede, der sendte LFC videre fra gruppespillet i CL i 04/05-sæsonen.Og så havde han "fået lov" til at få Carra og Fowler med i den kamp. :)

                      Comment


                        Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                        Helt korrekt, Martin. Men synes nu alligevel du skulle have bildt Kent ind, at Rodgers er ved at signe Fowler som erstatning for et Suarez-salg.

                        MvT

                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                          Haha....ligesom Fowler blev tilbudt OB :D

                          SÅ meget må I alligevel ikke løbe om hjørner med en børne-ferie-ramt gut :D

                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                            Den lille, usympatiske, usportslige cunt viser endelig kulør.

                            Hvordan så mange Liverpool-fans har været villige til at støtte op om ham så længe fatter jeg ikke. Han har aldrig respekteret klubben og dens fans.

                            Jo før han bliver solgt, jo bedre. Men fandme ikke til Arsenal!

                            http://langebolde.dk/suarez-bryder-tavsheden-liverpool-bryder-aftale/

                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                              Onkel Riffel:Den lille, usympatiske, usportslige cunt viser endelig kulør.

                              Hvordan så mange Liverpool-fans har været villige til at støtte op om ham så længe fatter jeg ikke. Han har aldrig respekteret klubben og dens fans.

                              Jo før han bliver solgt, jo bedre. Men fandme ikke til Arsenal!

                              http://langebolde.dk/suarez-bryder-tavsheden-liverpool-bryder-aftale/
                              Han skal bare væk og det kan kun gå for langsomt. Jeg håber alt det der 'Suarez bliver her' fra ledelsen og BR er spin, for at få presset prisen så højt op som muligt. Fyr ham nu bare af for de der 40 mio., og helst til en klub uden for PrL. Tror David James har i ret i, at LFC kan blive et bedre _hold_ uden Suarez.

                              MvT

                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

                                i dag er det 3000 dage siden Arsenal sidst vandt et trofæ...Suarez har jeg ingen kommentarer til... så indebrændt er jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X