Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fcm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg så præsentere de lige en ny spiller i morgen. Mon ikke det er en ny 20 mill kroners investering"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints, så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg*1: Enig. De spillede satme godt.
*2: De fortjener at være der. Med deres gode spillere. Købt for halvstjålne penge (Dempo-millionerne)
*3: Fint, hvis FCKs økonomiske og titelmæssige greb på ligaen bliver stækket lidt. Håber dog ikke, at FCM bliver et nyt FCK. De er om muligt næsten klammere end FCK...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægEt belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen
Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.
Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.
Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.
Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.
Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.
Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægI fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.
MvH ChrisOB
For mit vedkommende handler det udelukkende om, at jeg rent faktisk synes, de klarer sig godt i Europa - både før gruppespillet og nu også i gruppespillet. Og hos mig fremtvinger det en form for respekt - om jeg kan li' klubben eller ej (og det kan jeg forresten ikke)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægI fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er ikke et spørgsmål om at unde eller holde med, men om at anerkende. Det synes jeg man bør kunne m sådanne præstationer.
Der findes folk, der af princip ikke engang vil kalde dem FC Midtjylland.
I fodbold synes jeg der skal være plads til "blindt" had. Ikke had på et "NAK hele bundtet" men på et fodboldmæssigt, "De er vores rivaler, de er en kunstig og klam konstruktion, der ikke fortjener andet end skidtspande, og de er nogle kedeligt spillende røvbananer" plan.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHvis jeg ikke engang har lyst til at anerkende klubbens eksitens, hvorfor skal jeg så anerkende dens præstationer?
Der findes folk, der af princip ikke engang vil kalde dem FC Midtjylland.
I fodbold synes jeg der skal være plads til "blindt" had. Ikke had på et "NAK hele bundtet" men på et fodboldmæssigt, "De er vores rivaler, de er en kunstig og klam konstruktion, der ikke fortjener andet end skidtspande, og de er nogle kedeligt spillende røvbananer" plan.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
Comment