Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Støt Odense Q søndag d. 16 kl. 14:00 - GRATIS ADGANG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Støt Odense Q søndag d. 16 kl. 14:00 - GRATIS ADGANG

    Bevares - Hvis dette indlæg overtræder nogle former for interne regler, så må det gerne slettes.

    MEN!

    Nu hvor OB mere eller mindre har udspillet sin rolle i Superligaen denne sæson, så vil jeg rigtig gerne slå på tromme for alle OB fans støtter det lokale kvindehold Odense Q. Og ja det er det kvindehold som før de blev kylet ud af den gamle bestyrelse var kendt som OBs Kvindehold.

    I hvert fald.

    Næste kamp d. 16 kl.14:00 foregår på Nature Energy Park. Modstanderen hedder AaB og er 1 point foran i kampen om OPRYKNING til Gjensidige Kvindeliga.

    Det er helt ekstraordinært rykket ud på Odense Boldklubs hjemmebane og derfor er der selvfølgelig GRATIS ADGANG til de første 500 mennesker (og ja der er stadig lidt billetter tilbage).

    Jeg håber i vil bakke om dette inivtiativ og vise det førende lokale kvindehold en fed opbakning.

    Og bare lige for at varedeklarere, JA, jeg er ansvarlig for kommunikationen i Odense Q og det er i den grad et partsindlæg det her.

    Billetter findes her: www.ob.dk/billet

    Og så husk selvfølgelig et gyldigt Coronapas.

    Ikke desto mindre - Så håber jeg vi ses.

    Vh

    #2
    Hvordan gik kampen?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvordan gik kampen?
      Lader til den ansvarlige for kommunikationen er "smittet" af herrernes svar på samme...

      P.S. den endte 0 - 0
      Last edited by Online; 17-05-2021, 14:37.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvordan gik kampen?
        En chancefattig 0-0, der led gevaldigt under at AaB kunne "nøjes" med uafgjort.

        Men jeg vil da anbefale dig at drible forbi www.odenseq.dk og vores Facebookside hvor du kan finde mere information om kampen, samt se hvem der er vores nye trøjesponsor (hint; det er nogen der også er i OB).

        Comment

        Working...
        X