Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK, klubben uden traditioner..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er så ikke hans problem. Han tænker selvfølgelig først og fremmest på sig selv. Det er fair nok. Det er værre for OB der ikke ser ud til at have de store ambitioner.
    Eller også har OB netop ambitioner.

    Måske man ikke endnu en gang vil risikere at køre klubben i økonomisk ruin ved at udskrive alt for store lønninger.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Eller også har OB netop ambitioner.

      Måske man ikke endnu en gang vil risikere at køre klubben i økonomisk ruin ved at udskrive alt for store lønninger.
      Det er også fornuftigt nok. Tror bare ikke det er nok til at være med i toppen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det er også fornuftigt nok. Tror bare ikke det er nok til at være med i toppen.
        Det tror jeg heller ikke det er på den korte bane.

        Comment


          #64
          Jeg læste lige et meget kort indlæg fra BT på facebook, hvor BT omtaler, at Sunderland skulle/kunne være klar til at smide ca. 260 mio kr. for FCKs Santander. Altså, godt nok er han en dygtig angriber, men for dælen, hvor var der mange andre angribere, man kunne købe for dét beløb - og som i mine øjne er klasser bedre end Santander. Det lyder jo helt vanvittigt, hvis det har nogen som helst gang på jord.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg læste lige et meget kort indlæg fra BT på facebook, hvor BT omtaler, at Sunderland skulle/kunne være klar til at smide ca. 260 mio kr. for FCKs Santander. Altså, godt nok er han en dygtig angriber, men for dælen, hvor var der mange andre angribere, man kunne købe for dét beløb - og som i mine øjne er klasser bedre end Santander. Det lyder jo helt vanvittigt, hvis det har nogen som helst gang på jord.
            Når det er så latterligt et stort beløb er det nok bare en and. Men scorer han hattrick i aften kan det måske være beløbet kommer der opad

            Comment


              #66
              Ikke engang i en pokal kamp mod et 2 divisions hold kan kadrii få lov at starte inde 😳

              Comment


                #67
                http://www.bt.dk/fodbold/millionindtjening-og-overforbrug-fck-er-blandt-europas-mest-forgaeldede-klubber
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Fanklubber vil boykottere plastikklubben:
                  http://www.bt.dk/superligaen/nu-vend...-boykot-venter
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Klamt at læse kommentarer fra FCK fans. De sys de andre fans er til grin. Plus ham Jes Mortensen siger der intet er galt

                    Comment


                      #70
                      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ra-fanklubber/ Hvis man fx læser kommentarerne under een artikel her :-)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Klamt at læse kommentarer fra FCK fans. De sys de andre fans er til grin. Plus ham Jes Mortensen siger der intet er galt
                        Så er der også de KBH journalister der bare vælger at joke og provokere:


                        "Gisle Thorsen‏ @GisleThorsen
                        Men okay, var jeg udefan, ville jeg nok også vælge at boykotte det stadion, hvor intet Superliga-udehold har vundet siden 15. august 2014 🙂"
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Så er der også de KBH journalister der bare vælger at joke og provokere:


                          "Gisle Thorsen‏ @GisleThorsen
                          Men okay, var jeg udefan, ville jeg nok også vælge at boykotte det stadion, hvor intet Superliga-udehold har vundet siden 15. august 2014 "
                          Come on, det er sgu da ok sjovt... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Come on, det er sgu da ok sjovt... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Det var nok mere sammenhængen, at han startede debatten i et andet indlæg, hvorefter han fyrede den der af i et nyt tweet... det er jo ikke at tage debatten eller modparten seriøs...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #74
                              Igen igen igen en meget tom familie tribune i parken. Var det ikke meningen den skulle være fyldt til hver kamp og derfor away afsnittet skulle gemmes væk oppe i hjørnet på langsiden ?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Igen igen igen en meget tom familie tribune i parken. Var det ikke meningen den skulle være fyldt til hver kamp og derfor away afsnittet skulle gemmes væk oppe i hjørnet på langsiden ?
                                Ligesom i går
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X