Oprindeligt indsendt af Stoltjyde
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægKan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op
vi skal nok lade være med at kræve dit hoved på et fad i så fald den ikke går hjem (eller jeg skal nok lade være.....kan jo ikke rigtigt tale for alle de andre)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbare smid det op - nu ved vi jo alle du ligger inde med noget ;)
vi skal nok lade være med at kræve dit hoved på et fad i så fald den ikke går hjem (eller jeg skal nok lade være.....kan jo ikke rigtigt tale for alle de andre)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbare smid det op - nu ved vi jo alle du ligger inde med noget ;)
Lorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - Hohohoho
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægLorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - HohohohoLast edited by fmprOB; 08-01-2016, 23:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægLorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - Hohohoho
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvis du ikke vil ud med dit rygte - fint nok, men hvorfor i alverden skal det så bringes frem herinde?? Ikke særlig god stil"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment