Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Enig. Med det helt rigtige u21 EM for Falk kan der hurtigt komme bud fra Bundesligaen og den hollandske liga, hvor FCK, og (Gud forbyde det) BIF og FCM slet ikke kan være med. Lad os lige have is i maven her 

    Comment


      Ja lad os holde is i maven, jeg håber at Falk søger mod udlandet. FCM kan jo få så mange penge ved et evt. Salg af Sisto at vi ikke kan sige nej.
      Jeg håber at der kommer et bud ude fra, gerne en klub som har haft kig på ham noget tid og ligger et forsigtigt bud inden EM. På den måde ved JH at der er andre end de danske klubber til at byde.

      Comment


        Dette kunne godt være os

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...erettan-bomber

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nå, på youtube det ser ud at er hurtig og giftige.
          https://www.youtube.com/watch?v=NGAvcglOX9I
          Men det lyder ikke som den helt store kast: Næstbedste svensk liga (6 mål), før tredje svensk liga (5 mål).
          Måske en genial partner for TM? Så skulle han have 3,5 år i hvert fald...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Nå, på youtube det ser ud at er hurtig og giftige.
            https://www.youtube.com/watch?v=NGAvcglOX9I
            Men det lyder ikke som den helt store kast: Næstbedste svensk liga (6 mål), før tredje svensk liga (5 mål).
            Måske en genial partner for TM? Så skulle han have 3,5 år i hvert fald...
            Ha ha ��
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jeg vil sige youtube videoer kan hurtig få en til at se meget god ud, og hvis det her er det bedste fra ham siger jeg klart nej tak. Han er okay hurtig, men ellers virker han, hverken speciel farlig eller til at have en godt overblik for medspillere.

              Comment


                Han er god til at få frispark.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  Kunne det lugte af en JH-deal?

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erettan-bomber

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    jeg tror ikke på det er os hvis der er en dansk klub derer interesseret , jeg tror ikke vi kommer til at betale transfersummer til andre klubber endnu, med mindre det er en "no-brainer" ikke at signe. Det lugter måske mere af agentspin
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Har lige hørt fra en bekendt der har lidt forbindelser/ tilhørsforhold til Horsens.
                      og ifølge hans jungletrommer er Rønnow på vej til OB.
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Spændende. Så må vi bare håbe han er bedre end Toppel ��

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                          Har lige hørt fra en bekendt der har lidt forbindelser/ tilhørsforhold til Horsens.
                          og ifølge hans jungletrommer er Rønnow på vej til OB.
                          Og også rygter om Troels Kløve


                          Sidste år prøvede AAB at hente Kløve til klubben, men det strandede - og nu flytter AAB´s træner til OB. Sidste runde blev han ikke udtaget, fordi der var nogle følere fra andre klubber og det kunne forstyrre hans fokus.

                          http://hsfo.dk/article/20150521/ARTIKLER/150529817

                          Sammen med hele forløbet om Mads Toppel og sportschefens store forkærlighed for at hente Horsensspillere, kunne det tyde på en dobbeltpakke med Frederik Rønnov på 23 år og Troels Kløve på 25 år, målfarlig højrekant, der også kan spille på venstre fløj.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                            Har lige hørt fra en bekendt der har lidt forbindelser/ tilhørsforhold til Horsens.
                            og ifølge hans jungletrommer er Rønnow på vej til OB.
                            lyder lækkert. Håber det holder

                            Comment


                              Kløve er da yngre end 25 er han ik
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                Krydser fingre for Rønnow. Hvis Kløve er erstatningen for Falk eller Emil,vender jeg tommelen ned.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X