Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    LIdt fra Azer, der glæder sig til næste sæson.

    Han har i min optik været en af de meget positive oplevelser i denne sæson, og jeg glæder mig til at se ham udfolde sig næste år. Ham har jeg fidus til.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skade...-naeste-saeson
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Glæder mig også til at se hvordan han udvikler sig næste sæson...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Glæder mig også til at se hvordan han udvikler sig næste sæson...
        også mig, forventningerne er store til ham, bare han kan bære det
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Var Azer med i Otterup eller er han stadig ude med fod skade?

          Comment


            #35
            Azer er et af lyspunkterne, helt enig, og er for mit vedkommende allerede en klart kandidat til navnet på min næste trøje... En spiller lige i OBs ånd...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Var Azer med i Otterup eller er han stadig ude med fod skade?
              Mener ikke han spillede - det skal sige at EL og RF ikke rigtig gad denne kamp. Har snakket med nogle af spillerne fra Otterup. Bodil, Skoubo, Schoop og Ari skulle have været i hopla efter at lave en show og smile til fans. Ellers var det uengageret, arrogance der styrede showet.
              Det skal siges at flere så Radza som en bedre målmand end toppel - altså er han fremtiden eller burde være det.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Mener ikke han spillede - det skal sige at EL og RF ikke rigtig gad denne kamp. Har snakket med nogle af spillerne fra Otterup. Bodil, Skoubo, Schoop og Ari skulle have været i hopla efter at lave en show og smile til fans. Ellers var det uengageret, arrogance der styrede showet.
                Det skal siges at flere så Radza som en bedre målmand end toppel - altså er han fremtiden eller burde være det.
                Det har længe været klart at Radza er fremtiden. Derfor skal vi også forlænge med ham, og jeg håber virkelig at trænerne har nosserne til at give ham chancen snart. http://kanalsport.dk/indslag/u-lands...vil-blive-i-ob
                Last edited by Sheed; 21-05-2014, 13:38.

                Comment


                  #38
                  præcis - især nu, hvor vi med garanti ikke er et top 3 hold i næste sæson. Så brug en sæson på at få Radza (og andre) op i gear.
                  Skræmmescenariet er en kopi af Lindegaard, med en ung udgave af JC og T.Sørensen, der alle smuttede før vi for alvor fik glæde af dem

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Mener ikke han spillede - det skal sige at EL og RF ikke rigtig gad denne kamp. Har snakket med nogle af spillerne fra Otterup. Bodil, Skoubo, Schoop og Ari skulle have været i hopla efter at lave en show og smile til fans. Ellers var det uengageret, arrogance der styrede showet.
                    Det skal siges at flere så Radza som en bedre målmand end toppel - altså er han fremtiden eller burde være det.
                    uengageret arrogance er måske lige at skose spillerne hårdt nok. De er mentalt på vej til en ferie, og spiller en opvisningskamp, hvor de ikke er under det hårde mentale pres som de i store perioder af sæsonen har befundet sig i. Schoop og Bodul vil i mange af disse kampe "shine" i kraft af deres sublime teknik og et langsomt tempo som giver dem tid og plads til lækkerierne.
                    Radza er jeg glad for får gode ord med på vejen og hvis vurderingen er rigtig ser jeg frem til en helt lige kamp om pladsen mellem de 3 målmænd og forhåbentlig vinder personen der er mest fremtid i, når vi nu næppe er o den morsomme ende næste sæson.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Nogen der kender status på Azer?

                      Comment


                        #41
                        Lille status kom her

                        IFK Gøteborg er tæt på sæsonstart og europæisk deltagelse, så der må ventes en skarp svensk modstander, når der fløjtes op klokken 19. OB er uden Mads Toppel og Azer Busuladzic, der begge er ude med skadesbøvl

                        Comment


                          #42
                          Azer er ved at være tilbage fra sin skade, og er i spil til den sidste testkamp inden ligastarten. Det er gode nyheder.

                          https://www.youtube.com/watch?v=cat5oLg6NxA
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Vi kan kun håbe at han finder samme form som inden han blev skadet

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Azer er ved at være tilbage fra sin skade, og er i spil til den sidste testkamp inden ligastarten. Det er gode nyheder.

                              https://www.youtube.com/watch?v=cat5oLg6NxA
                              det er gode nyheder, men det bekymrer mig dog at det endnu er nødvendigt med blokader efter en så lang pause.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Lidt fra Azer

                                http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-fo...g-bedre-tilpas

                                Comment

                                Working...
                                X