Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vendsyssel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    A apropos fribilletter: kommer sammen med min søn til kampen. Har selv sæsonkort men hvis nogen kunne smide et fribillet for min søn ville være det fint.
    Skal se hvad jeg kan gøre ... må hellere afhente mit sæsonkort i samme ombæring 🤔🙄

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Skal se hvad jeg kan gøre ... må hellere afhente mit sæsonkort i samme ombæring 🤔🙄
      Mange Tak!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Jeg har lige bestilt 4 billeter via Energi Fyn. Den mail kvittering jeg har fået kan byttes til 4 billetter ved indgang D, så det burde være nok bare at printe den.
        Det er dine Andlox hvis det er.

        Edit: Billetterne er afsat til Andlox.
        Last edited by badazz; 29-11-2018, 13:00.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Jeg har lige bestilt 4 billeter via Energi Fyn. Den mail kvittering jeg har fået kan byttes til 4 billetter ved indgang D, så det burde være nok bare at printe den.
          Det er dine Andlox hvis det er.

          Edit: Billetterne er afsat til Andlox.

          Klasse
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Alle skal se at vi vil det mest

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/alle-s...-vil-det-mest/

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              En attitude du ALDRIG ville høre under Kent. Vindermentaliteten er ændret betragteligt. Det klæder sgu holdet!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Jeg har lige bestilt 4 billeter via Energi Fyn. Den mail kvittering jeg har fået kan byttes til 4 billetter ved indgang D, så det burde være nok bare at printe den.
                Det er dine Andlox hvis det er.

                Edit: Billetterne er afsat til Andlox.
                Mange tak!!!
                Hvis der er nogen jeg kan tage med ind må ham bare henvende sig til mig. Måske vi kan møde ved indgang. Men kommer vel først kort for kampstart til stadion.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Nåh. Der kommer nok lidt flere end 4500

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/loerda...e-energy-park/

                  Comment


                    #39
                    Jeg tror ikke vi skal regne med så mange lørdag kl 14. Selvfølgelig afhænger det af vejret, men altså, vi er blevet meget mere stabile og vanskelige at slå, men vi spiller også dødkedelige kampe. Denne kunne blive en sådan.
                    Hvis offensiven lykkes bedre så vi får et mål ikke så langt inde i 1. halvleg, kan det blive en munter kamp, tror jeg.
                    Skal selv til ------ julefrokost.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg tror ikke vi skal regne med så mange lørdag kl 14. Selvfølgelig afhænger det af vejret, men altså, vi er blevet meget mere stabile og vanskelige at slå, men vi spiller også dødkedelige kampe. Denne kunne blive en sådan.
                      Hvis offensiven lykkes bedre så vi får et mål ikke så langt inde i 1. halvleg, kan det blive en munter kamp, tror jeg.
                      Skal selv til ------ julefrokost.
                      Det er nu også kl 16 :-)

                      Comment


                        #41
                        I flg. FS er JBL og Ramon er stadig ukampdygtige, og herefter giver "de tre muketerer" i cf sig selv. Greve er også ude. Drachmann og CN står til karantæne mod FCM hvis de dummer sig mod Vendsyssel.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          I flg. FS er JBL og Ramon er stadig ukampdygtige, og herefter giver "de tre muketerer" i cf sig selv. Greve er også ude. Drachmann og CN står til karantæne mod FCM hvis de dummer sig mod Vendsyssel.
                          Så håber jeg at Ryan er klar så Desler kan tage venstre. Er ikke tryg ved Kløve eller Yao dernede.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            I flg. FS er JBL og Ramon er stadig ukampdygtige, og herefter giver "de tre muketerer" i cf sig selv. Greve er også ude. Drachmann og CN står til karantæne mod FCM hvis de dummer sig mod Vendsyssel.
                            https://www.fyens.dk/fodbold/Greve-f...rtikel/3304836

                            artiklen her

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nåh. Der kommer nok lidt flere end 4500

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/loerda...e-energy-park/
                              Udsolgt, det er så meget sagt. Hele tribunen er jo givet væk som gratisbilletter til kunder af Nature Energy. For at den skal være udsolgt kræver det, at alle anvender de billetter de har fået/anmodet om igennem virksomheden.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Udsolgt, det er så meget sagt. Hele tribunen er jo givet væk som gratisbilletter til kunder af Nature Energy. For at den skal være udsolgt kræver det, at alle anvender de billetter de har fået/anmodet om igennem virksomheden.
                                Jack Jørgensen deluxe P.R.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X