Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vendsyssel FF- OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja vi må se om JH har pludselig ændret opfattelse af hvad en profil er . Det er jo ikke længe siden Fellah blev præsenteret som en profil , som det endda tog flere vinduer at få til klubben ;-) .


    Alt hvad der kommer ud af munden på JH er stadig 100% utroværdigt for mig . Det kan måske ændre sig med tiden .
    Min tillid til ham er heller ikke vanvittig stor må jeg indrømme og frygter også at blive skuffet. Men håber

    Blev Fellah virkelig præsenteret som en profil?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Min tillid til ham er heller ikke vanvittig stor må jeg indrømme og frygter også at blive skuffet. Men håber

      Blev Fellah virkelig præsenteret som en profil?
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fellah...aa-lejeaftale/
      Det vildeste er Kent der siger han har mulighed for igen at blive en profil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Kan du ikke lige finde det citat hvor JH siger at Fellah er en profil..?
        “ - Mohammed Fellah er en spiller, vi har holdt øje med i flere år. “

        Vil du mene det er en udtalelse som en sportsdirektør vil komme med om en bredespiller ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          “ - Mohammed Fellah er en spiller, vi har holdt øje med i flere år. “

          Vil du mene det er en udtalelse som en sportsdirektør vil komme med om en bredespiller ?
          "Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på"

          Vil du mene det er en udtalelse en sportdirektør kommer med om en profil?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sjovt.
            Jeg har de sidste mange år under JH haft det på samme måde og været en af hans største kritikkere. Men jeg har det bare ikke sådan i år.
            Om jeg bare er blevet gammel og er faldet til patten ved jeg ikke men jeg syntes vi i år står bedre end vi nogensinde har gjort under JH.
            Minimalt med ligegyldigt fyld og flere unge spirende talenter end set i mands minde.
            En træner lige efter min smag personligt der vil spille den type fodbold jeg helst vil se.
            En sportschef der er mere klar i spyttet end nogensinde før. Der er lovet forstærkninger og denne gang tror jeg på det.

            Vi må se. Der er 1 1/2 måned tilbage af vinduet og jeg håber virkelig at man lykkedes med at hente et par profiler
            Syntes også der er baggrund for behersket optimisme. Havde håbet på flere forstærkninger allerede nu, men selvfølge bedre at have is i maven, hvis det er det der skal til for at få de mest optimale spillere.

            Tror ikke der er sket mirakler med holdet i sommerpausen, mindre kan gøre det, og vi får forhåbentlig lidt at vores nye træners indflydelse på holdet.

            Comment


              #36
              Truppen til i morgen

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-vendsyssel/

              Thomas Mikkelsen og Lund skadet. Yao,Harboe og Frøkjær ser forventet ud til at være yderste mandater i truppen

              Comment


                #37
                Hvordan tror i vi stiller op?

                Grytebust
                Ryan Kep Ludwig Barret


                Greve Tverskov JJT Kløve



                AK Helenius

                Det er mit bud, håber dog på Eske fra start

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
                  Hvordan tror i vi stiller op?

                  Grytebust
                  Ryan Kep Ludwig Barret


                  Greve Tverskov JJT Kløve



                  AK Helenius

                  Det er mit bud, håber dog på Eske fra start
                  Jeg har faktisk opfattet det som om at Fester var foran Helenius, men ellers tror jeg den er ramt ret godt. Med Kløve/Eske som nok er dem der er mest kamp om..

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
                    Hvordan tror i vi stiller op?

                    Grytebust
                    Ryan Kep Ludwig Barret


                    Greve Tverskov JJT Kløve



                    AK Helenius

                    Det er mit bud, håber dog på Eske fra start
                    det bliver 100% Fester og AK på toppen. Og det vil ikke overraske mig at MJ kunne komme ind før Helenius
                    Jeg tror det bliver denne

                    Sten Grytebust
                    Ryan KEP Ludwig JBL
                    Greve JJ Tverskov Eske
                    Fester AK

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Jeg har faktisk opfattet det som om at Fester var foran Helenius, men ellers tror jeg den er ramt ret godt. Med Kløve/Eske som nok er dem der er mest kamp om..
                      Enig. Men præsterer Greve ikke kunne han sagtens også miste sin plads til en af de 2

                      Comment


                        #41
                        Jeg ser også Fester over Helenius, men jeg ser også klart Eske foran Kløve lige nu. Eske har været vores bedste og mest ærgerrige kant i de to kampe mod svenskerne, som jeg så, og jeg har næsten også kun hørt positive ting fra de andre kampe. Samtidig har Kløve haft lidt småskavanker og ikke set helt skarp ud.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg ser også Fester over Helenius, men jeg ser også klart Eske foran Kløve lige nu. Eske har været vores bedste og mest ærgerrige kant i de to kampe mod svenskerne, som jeg så, og jeg har næsten også kun hørt positive ting fra de andre kampe. Samtidig har Kløve haft lidt småskavanker og ikke set helt skarp ud.
                          Enig. Men det varer nok ikke længe inden Kløve er helt fit. Så kunne Greve komme i problemer..
                          Dejligt med masser af konkurrence. Vi skal bare lige have hævet kvaliteten nogle % generelt

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Enig. Men det varer nok ikke længe inden Kløve er helt fit. Så kunne Greve komme i problemer..
                            Dejligt med masser af konkurrence. Vi skal bare lige have hævet kvaliteten nogle % generelt
                            Jeg tror desværre, at han meget hurtigt kan komme i problemer. Ser slet ikke Greve passe ind, hvis man for alvor skal til at praktisere en meget direkte stil med masser af spil og løb i længderetningen. Her er både Eske og Kløve langt mere skabt til det, i min bog.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg tror desværre, at han meget hurtigt kan komme i problemer. Ser slet ikke Greve passe ind, hvis man for alvor skal til at praktisere en meget direkte stil med masser af spil og løb i længderetningen. Her er både Eske og Kløve langt mere skabt til det, i min bog.
                              Jeg tror(håber) at en del af det faktisk er Kents skyld. Kan sagtens se denne type fodbold kan Greve sagtens praktisere.
                              Jeg ved godt at Eske har gjort det fremragende osv men der vil stadig komme udsving. Og kunne godt forestille mig at hvis alle 3 var 100% fit ville Greve og Kløve være et mulhår foran. Men vi må se. Håber da bestemt at Eske brager frem som en ny Falk i denne sæson. Men mindre kan også gøre det

                              Comment


                                #45
                                Jeg synes det lignet at det er Kløve foran Eske i dagens træning, og AK og Fester i front.

                                Comment

                                Working...
                                X