Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg må æde mine ord om Casper Nielsen. Hvis han har et bundniveau som vi har set det i de sidste par kampe (og i flere af træningskampene), og oven i købet kan bygge ovenpå, så bliver han et rigtig godt indkøb.

    Han var min MOM i dag (i konkurrence med Tingager.)
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      JJT. Hans førstetouch er eminent, og han får det til at se nemt ud når han fordeler boldene rundt. Og er også blevet bedre i sine fysiske dueller.

      Casper Nielsen var også god. Han er vel en af de eneste "rigtige" OB'ere - typemæssigt - på vores hold pt. Aggressiv i pres, fighter og glidetackler efter hver en bold. Han var helt dækket af mudder efter i dag. Han er en fed type at have på holdet, selvom der mangler slutprodukt.
      Det gad jeg godt vores næste sportschef virkelig forstår, nørder, dyrker, praktiserer og udfører hver evig eneste dag.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #18
        Kampens bedste: Casper Nielsen eller/og Tingager. Og så kan Desler vel snart ikke slippe for kritik længere fordi han er ung og OB'er i hjertet - han er virkelig ringe.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Kampens bedste: Casper Nielsen eller/og Tingager. Og så kan Desler vel snart ikke slippe for kritik længere fordi han er ung og OB'er i hjertet - han er virkelig ringe.
          Han er ihvertfald ringe på højreback. Bliver spændende at se hvad der sker når/hvis RJL bliver helt klar. For som begge kanter spiller lige nu kommer Desler til at tilbringe en del tid på bænken hvis man satser på Ryan

          Comment


            #20
            Her kunne han tage plads ved siden af AK. Dog er AK begyndt at løbe, hvilket kunne tyde på at han har opdaget at angribere med måltørke godt kan hjælpe holdet med hårdt arbejde.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg må æde mine ord om Casper Nielsen. Hvis han har et bundniveau som vi har set det i de sidste par kampe (og i flere af træningskampene), og oven i købet kan bygge ovenpå, så bliver han et rigtig godt indkøb.

              Han var min MOM i dag (i konkurrence med Tingager.)
              Jeg havde det lidt på samme måde. Det jeg kan huske fra EfB tiden er ikke den vi ser. Han ligner mere den man har set fra U21..
              Men fedt at se en ny kant løbe 13,2 km og være fuldstændig smurt ind i mudder. Hvis alle bare havde en motor som ham......

              De ord han siger i medierne, den fight og det spil han viser på banen og den attitude han viser overfor os fans... Det er bare OB DNA.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Her kunne han tage plads ved siden af AK. Dog er AK begyndt at løbe, hvilket kunne tyde på at han har opdaget at angribere med måltørke godt kan hjælpe holdet med hårdt arbejde.
                Så vidt jeg kan se i statistikkerne, så lå han også i efteråret højt på antal km pr kamp, når man ser på spilletiden. Han har ind i mellem attituden imod sig, men løbekapaciteten er fin

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Her kunne han tage plads ved siden af AK. Dog er AK begyndt at løbe, hvilket kunne tyde på at han har opdaget at angribere med måltørke godt kan hjælpe holdet med hårdt arbejde.
                  Der bliver godt nok kamp om pladserne til sommer hvis Joan skal betragtes som angriber fra nu af.. AK ligner ikke en der pt kommer til at stå først i køen..
                  Der mangler bare at Kusk bliver hentet til konkurrencen på VK

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Så vidt jeg kan se i statistikkerne, så lå han også i efteråret højt på antal km pr kamp, når man ser på spilletiden. Han har ind i mellem attituden imod sig, men løbekapaciteten er fin
                    Hvor meget løb han igår?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvor meget løb han igår?
                      9.4 km...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        9.4 km...
                        Casper Nielsen??
                        I TV blev han noteret for 13,2km.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          9.4 km...
                          Som vel bestemt er godkendt på 73 min. Fighten er også godkendt. Men slutproduktet mangler desværre

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Casper Nielsen??
                            I TV blev han noteret for 13,2km.
                            AK

                            Comment


                              #29
                              Ah ok

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Ah ok
                                Nemlig ja. Svarer vel til ca 12 km på en hel kamp.. Godkendt

                                Comment

                                Working...
                                X