Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Casper udtaget til U21 som eneste OB'er
    Mærkeligt Desler ikke er udtaget med hans forrygende forår in mente.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Casper udtaget til U21 som eneste OB'er
      Som forventet. Synes dog Desler har vist sig fra sine meget bedre sider i de sidste 4-5 kampe, men desværre ikke nok. Og det er for tidligt for JJ. Han er ikke erfaren nok endnu og har haft lidt formnedgang på det sidste.

      I øvrigt synes jeg det U21 hold kunne godt ha brugt noget mere X factor, der kunne ha givet kollektivet noget ekstraordinært. Kan godt forstå, at AC eller Durmisi har takket nej, og at Dolberg og Yussuf P fik nej fra klubholdet, men at Sisto ikke er med forstår jeg ikke helt.

      Nå men, tillykke til Casper Nielsen.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Mærkeligt Desler ikke er udtaget med hans forrygende forår in mente.
        Arghhh. Nissen var sikker. Han er altså skide god. Så er Holst NF's øjesten.. Jeg var ikke blevet overrasket hvis Mæhle havde været med som årets joker og bliver ikke overrasket hvis han udtages før Desler hvis der opstår skader. Desler har været god ja, men hans tid på U21 er slut IMO

        Comment


          Fik Casper overhovedet spilletid igår på U21?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fik Casper overhovedet spilletid igår på U21?
            Ja, han kom ind i anden halvleg.

            Comment


              Casper starter inde i den altafgørende kamp mod Tyskland

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Casper starter inde i den altafgørende kamp mod Tyskland
                Håber at han scorer til slutresultatet 1-0..

                Ikke mere succes til Duelund og Ingvartsen tak. Men nu vinder Tjekkerne og en Dansk sejr kan åbne puljen totalt op

                Comment


                  Fint indhop af Casper Nielsen ved u21 EM i dag. Lagde (heldigt, efter en afretning) op til 3-2 målet, og satte 4-2 målet op med en flot aktion. Det må han gerne tage med hjem til OB, hvor det efter en flot start mest var hårdt arbejde, vi fik set fra ham og ikke så mange målgivende aktioner mod slutningen

                  Comment


                    Det var da egentlig godt Zohore kun spillede den imod Tjekkiet..................

                    Comment


                      Vi har haft en snak med Casper Nielsen om hans første tid i OB. Han fortæller, hvorfor han ville væk fra Esbjerg, hvordan han har det i OB, og om hans rolle på holdet.

                      http://obstruktion.dk/casper-n-skal-...ge-paa-holdet/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har haft en snak med Casper Nielsen om hans første tid i OB. Han fortæller, hvorfor han ville væk fra Esbjerg, hvordan han har det i OB, og om hans rolle på holdet.

                        http://obstruktion.dk/casper-n-skal-...ge-paa-holdet/

                        Fin indstilling fra Casper. Han må bare blive bedre hvis han vil på holdet igen.. Kunne dog godt have tænkt mig at høre hvor henne/hvilken plads han ser sig selv spille i OB

                        Comment


                          Casper Nielsen er meget frustreret over at være skadet, men han er klar over, at han er nødt til at være tålmodig.

                          http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-irriterende/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Casper Nielsen er meget frustreret over at være skadet, men han er klar over, at han er nødt til at være tålmodig.

                            http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-irriterende/
                            Det bliver fint når Casper kommer retur, men må indrømme, han i min verden står bagerst af de etablerede cm'er. Drachmann, Julius, tverskov, greve og kløve bør i min verden spille centralt på midten, før casper.
                            Casper kunne være en reserve til en wing-back. Der ville man få noget mere ud af hans løbe kapacitet.

                            Comment


                              Jeg ser ellers CN som værende en vigtig spiller i det nye system, hans fight og ekstreme løbearbejde er bare så vigtigt. Han bør være omkring startopstillingen. JD og JJT må være de foretrukne på den defensive pladser og så Eske og Greve på den offensive. Kløve og CN som stærke substitutter.

                              Jeg tror Tverskov ender i midten af det 3-5-2 system som JM kører lige pt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Jeg ser ellers CN som værende en vigtig spiller i det nye system, hans fight og ekstreme løbearbejde er bare så vigtigt. Han bør være omkring startopstillingen. JD og JJT må være de foretrukne på den defensive pladser og så Eske og Greve på den offensive. Kløve og CN som stærke substitutter.

                                Jeg tror Tverskov ender i midten af det 3-5-2 system som JM kører lige pt.
                                Casper arbejder for sagen og vil rigtig gerne, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men en mand der laver rigtig mange fejlafleveringer og hvis tekniske niveau halter gevaldigt, bør i min verden ikke spille centralt. Det bliver for stresset og for hetisk derinde. Jeg sammenligner det selv lidt med, da vi havde spelmann liggende centralt. Der var jeg heller ikke fan.

                                Tverskov er sgu go ligemeget hvor man sætter ham. Når jeg nævner ham som midtbane er det fordi jeg tror, at han helst selv vil spille der, og hvis vi pleaser ham lidt, bliver han måske lidt længere. Og så synes jeg faktisk han er rigtig stærk på midten også.

                                Comment

                                Working...
                                X