Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
58 results in 0.0347 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Nu må vi se. Hellere Bo end David...
- Likes 4
-
Ikke lige frem den store overraskelse, men Bo Henriksen blev i Offside-studiet spurgt hvorvidt trænersædet i OB kunne være interessant, hvor han svarer,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Kunne den uidentificerede 28-årige som Leif nævner på fyens.dk, være en 6´er?
Rettelse: Kan se at han i stedet har ændret det til Hel...Last edited by Attila; 30-08-2023, 19:48.
Leave a comment:
-
Er sgu positivt stemt over denne transfer. Kan læse mig frem til at mange Rangers fans så ham som deres bedste centerback, når han var fit og ikke ramt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Håber da godt nok ikke det er Sigurdarson? Den eneste spiller jeg kunne se som en potentiel forstærkning, er Delac..
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://twitter.com/Fluen_OB/status/1693698253374504991
Hvis dette rygte er sandt, kunne der så evt. være tale om en byttehandel med Tongya?...
Leave a comment:
-
Iflg. artiklen er han småskadet. Jeg mindes dog, at OB var interesseret i ham inden han røg til AGF....
Leave a comment:
-
Mon ikke han er en ´´polyvalent´´ spiller ligesom Bjørn Paulsen og Skjelvik...
Leave a comment:
-
-
Iflg. BT Transfervinduet er Mouritsen i dag ikke tæt på et skifte til OB, eftersom Helsingør ikke vil acceptere det aftalte (transfersum på et par hundrede...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det ville være klasse med JBL såfremt han kan holde skaderne væk. Han har spillet 152 min i de to første kampe. Men mon ikke Adrian og Bjørn har en venstreback...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg synes at det er foruroligende hvis der ikke bliver købt en venstreback og minimum en 10´er, gerne en 8´er også. Ryger Sabbi, skal der også noget ind...
Leave a comment:
-
https://twitter.com/akdenizmanset/st...10136943927296
Iflg. dette medie arbejder Antalyaspor intenst på at hente Sabbi....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tænker at det er mere realistisk at vi henter Moustafa Zeidan, han er nok ikke ligeså løntung og har videresalgspotentiale....
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: