Kunne man ikke oprette en separat tråd til fnidder?
Gode rygter søges.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
386 results in 0.1766 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
- Likes 3
-
Velkommen til.
Jeg har haft meget imod denne transfer - og har til det sidste håbet man gik en anden vej.
Men så snart underskriften...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Det er da spændende at stå på den anden side af en tidlig scoring ;)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tænker, at du er så passioneret i dit forsvar af Falk, at du helt misser pointen og skriger karaktermord.
Falk er en dedikeret københavner...
- Likes 1
Leave a comment:
-
+1.
Hvis han kan bidrage er det okay. Det har nogen bedre styr på end jeg.
En hjertespiller? Nej. Man kan ikke både vælge penge...Last edited by Mhjortebjerg; 30-06-2025, 21:43.
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Enig.
Men det gik som præsten prædikede. Han tog væk i sine bedste år, og så kan vi få ham, når han var afdanket og ikke god nok i hovedstaden....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vi skal ikke have Falk.
Alene af den åbenlyse årsag, at vi selvfølgelig ikke skal hjælpe ham ud af en knibe i den klub, som han brændte vores...Last edited by Mhjortebjerg; 01-06-2025, 21:40.
- Likes 4
Leave a comment:
-
-
-
Søren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..
Men alle med en mandagstræner attitude kan jo...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Igen enig. Men min frygt er, simpelthen at man vil blive ved med at tælle selektivt, fordreje, blæse successer op så man kan forsvare at fortsætte med...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er enig..min frygt er, at man holder fast..
Missionen lykkes jo, hvis man tæller selektivt nok....
Leave a comment:
-
Spørgsmålet er vel om man skal næsten håbe på at der bliver sluttet af med et dårligt indtryk? Worst case er vel at SK redder sig med lige nok budget...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Dommeren er gået helt over på Koldings hold nu.
Venter til det er sikkert at OB beholder bolden. Så bliver der fløjtet frispark til Kolding...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: