Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
121 results in 0.0237 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Sådan som tingene er lige nu, håber jeg, man kører med Krog sæsonen ud - og med Helveg som assistenttræner. Det gør godt nok én glad at se ham på sidelinjen...
-
Vi er så langt væk. Spillerne har ganske enkelt ikke Superliga niveau. De er for ringe
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi skal rykke ned. Det er det eneste, vi har fortjent.
Trods reaktion nu!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Selvfølgelig skal Charly stadigvæk hæve sit bundniveau - særligt i sit pasningsspil.
Men hvis man ikke kan se, at vi står med en gylden chance for...
Leave a comment:
-
Ja, altså BW må stå på mål for sine egne udtalelser om, at der skal være lige hård konkurrence på alle positioner - det vil sige minimum to spillere til...
- Likes 2
Leave a comment:
-
AGF skal for hver en pris blæses ud af Odense. Vi må snart være ved at være der, hvor relationerne sidder dér.
Det virker særligt til, at...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg synes bare, det er utroligt, for mindes en del kampe i Superligaen, hvor den ikke er blevet dømt med det argument, at man må kunne forvente at spillere...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Silkeborg berøvet sejren i Aarhus i sidste minut??
Det er simpelthen til grin!!!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig, men heller ingen grund til at male fanden på væggen. Vi var kun en sejr (3 point) fra at komme med i top 6 sidste sæson, hvor Brøndby jo sneg sig...
Leave a comment:
-
Jeg tænker, man skal være tilfreds, hvis det skyldes, at vores U19-drenge er ekstraordinært gode. Man skal være utilfreds, hvis det betyder, at vores...
Leave a comment:
-
Vi må bare erkende, at vi slet ikke er, hvor vi skal være.
Vores defensiv fejler big time, og der er nogle spillere, som skal kigge sig...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Om han er for gammel? Fandeme nej!
Om han er blevet for langsom? Fandeme nej!
Om han er blevet for dårlig? Fandeme nej! ...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Uha, ja, det må man sige. Vil dog foretrække én, der har spillet i OB ;)...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig, det er simpelthen en fantastisk nyhed for Oliver, og glæder mig så meget til at følge ham endnu tættere i fremtiden!
Mon vi får en...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Synes egentlig også, det er for meget at kræve, at spillerne skal være professionelle, men helst ikke ambitiøse.
Vi skal være stolte hver...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: