Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
163 results in 0.0256 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Glimrende sammenspil mellem Owusu og Deedson i en enkelt sekvens her. Owusu er altså virkelig alt, alt for god til 1. division...
- Likes 1
-
-
Av, nu skal drengene godt nok vise, hvad de er gjort af. De spiller langsomt, vinder ingen andenbolde og ser i det hele taget ud til at være fysisk underlegne....
Leave a comment:
-
Enig - formålet med denne sæson må være at opnå en fordel til næste års sæson. Det kan vi få, hvis vi det samme hold får ekstremt mange kampe i benene...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu er jeg også sikker på, at OB gerne vil betale en højere husleje for et stadion de rent faktisk kan bruge i 2028.
Og apropos udlejningsejendomme,...
Leave a comment:
-
Jeg tror desværre ikke, at kommunen beslutter at gøre stadion tidssvarende, før vi har spillet vores første "hjemmekamp" i Vejle i 2028...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vil du betale for din udlejers renovering af din lejebolig?...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg kan ikke svare på, om Martin Hansen kan affinde sig med at være 2. valg, eller om hans fysik kan holde til det. Men jeg hører, at han bidrager enormt...
Leave a comment:
-
Målmænd: Myhra (klart førstevalg), Martin (back-up en sæson til - gerne brug optionen på et år - vi har brug for ham).
Højre back: Forlæng med Owusu...
Leave a comment:
-
For mig at se står og falder det med, at vi ikke forvalter deres potentiale ordentligt, og det er der selvfølgelig mange individuelle grunde til spiller...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror, at din første konklusion på mange måder indkapsler dét, som har været problemet i OB gennem mange år. Hvis ikke man gør dét, man siger, og man...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er et kæmpe problem med Slotssager, som burde være et prestigeprojekt for OB. Vores brand er jo vigtigt, så har vi overhovedet råd til at lade ham...
Leave a comment:
-
Christian Vestergaard har virkelig fundet en god klub i Kolding. Fedt at se ham som anfører. Er han måske god nok til at vende hjem?...
Leave a comment:
-
Jeg kunne godt forestille mig, at Randers, Silkeborg Viborg, AGF eller sågar Nordsjælland kunne være fristet til at kigge på Fenger, og som det er lige...Last edited by Bolbro; 24-09-2024, 07:02.
Leave a comment:
-
Leave a comment: