Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
205 results in 0.1594 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg har hørt at michael schjønberg er bedste kandidat pt....
-
Jeg sagde fra starten af, at OB ville få kæmpe gavn og boost af at de uoficielle blev væk.
Folk grinede - især da jeg hævdede at vi sågar kunne...
Leave a comment:
-
Min onkel kører en svinetransport fra Greve til Odense fredag formiddag. Jeg kan høre om der er plads?...
Leave a comment:
-
Vi tabte 3-0 til et bedre hold som manglede deres to bedste spillere. Lad os vise lidt mere værdighed end at flæbe over et straffespark, som blev brændt....
Leave a comment:
-
Selvfølgelig bliver jeg ikke banned så længe jeg holder en ordentlig tone og skriver OB-relevant. Det er klart. Det er dem, der går personligt efter mig...
Leave a comment:
-
God kamp af drengene. Vi blev overmatchet og længere er den ikke....
Leave a comment:
-
Du kan selv fise derover. Lyder til at de har brug for betjenttyper som dig til at holde ro i geledderne. Jeg har holdt med OB i 20 år, og jeg skifter...
Leave a comment:
-
Det er en svinestreg at kæde mig sammen med en gut, der beskylder personer ved navn for narkotikabrug.
At OU har et liberalt forhold til rusmidler...
Leave a comment:
-
-
OB har ikke spillet med større hjerte og sult i snart 10 år, selvfølgelig er der nogle, der ikke kan tilpasse sig den nye vindermentalitet. Mit bud er...
Leave a comment:
-
Fra fjernsynet af, lød det ganske fint. Ikke overvældende, men fint nok. Ligesom da de uofficielle var der. Bare fortsæt gutter!
Leave a comment:
-
Jeg ER allerede udelukket fra ulvegraven, de blev sure da jeg smed et (sandfærdigt) rygte om 2 af deres afrikanere, som jævnligt benytter en rygeklub....
Leave a comment:
-
Der er ingen grund til at være led. Vi ligger til medaljer og jeg fik ret, alt i alt en god en dag....
Leave a comment:
-
-
Og så ligger vi minsandten nummer 3! Godt arbejde af de uofficielle, sender jer en varmblodet juletanke. Ingen tosser på stadion men masser af point....
Leave a comment:
Leave a comment: