Oprindeligt indsendt af Prins Henrik
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fortsæt boykot!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægAt stikke halen mellem benene og stikke af på den her måde klæder dig overhovedet ikke.
Hvor blev den saglig debat af?Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægHvorfor læser du ikke bare indledningen, hvori argumenterne er, i stedet for at spille pigefornærmet? Der er vel ingen grund til at jeg skal gentage mig selv igen og igen.
Din attitude i de sidste to opslag minder mig om en tøsedrenge-attitude, hvor du ikke tør stå frem med dine budskaber!
Comment
-
Kom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægKom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.
Men ellers enig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægKom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Min hypotese er, at de gode resultater skyldes vores mange blege, vintervante danskere på holdet.
Jo koldere det er blevet, jo bedre resultater. Simpelthen fordi vores hold har så få etniske typer, og så mange barske vikinger, at vi dominerer modstanderne i kulden. Omvendt var vi ringe i sommers, hvor udlændingene boltrede sig i varmen.
Det er ret indlysende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægEr der ikke snart en administrator, der:
1) enten udelukker RMN fra forum?
eller
2) omdirigerer vedkommende til FCM's debatforum, hvor troll er dagligdagRygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Folkens, svinet er en troll der lever af at fremprovokere reaktioner, så kan vi ikke bare blive enige om at ignorere denne ligegyldige tråd? Vi komme næppe til at kunne tie ham ihjel da han tilsyneladende ikke har spor imod at debattere med sig selv, men vi kan afvæbne ham ved simpelthen at læse forbi hans latterlige indlæg. Lad tråden dø.
Comment
Comment