Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
71 results in 0.0243 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Kommer Falk vil det styrke holdet og især midtbanen. En kæmpe gevinst for holdet og et signal til alle, om at OB vil bliver i superligaen og også i helst...
- Likes 1
-
har skrevet det før og gentager gerne - Markus Jensen er væk denne sommer.
det samme er en anden af de unge , som jeg desværre ikke hørte navnet...
- Likes 1
Leave a comment:
-
jeg har tidligere skrevet at Markus Jensen og en anden ung spiller (hørte ikke ordentlig) er væk i denne sommer. Salg eller udlejning ved jeg ikke, men...
Leave a comment:
-
Lidt fra træningen i dag. Alle 3
målmænd var i gang ! Vores norske ven deltog godt i træningen.
Ejdum småløb i løbesko. Bonde løb mere og...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Hørte fra meget pålidelig kilde, at to af de unge er væk efter sæsonafslutning. Marcus Jensen er den ene, men hørte desværre ikke navnet på den anden….....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig. Men desværre også lige så sikkert at situationen bliver farlig når modstanderen kommer i angreb i Adam’s side….....
Leave a comment:
-
Sidste uge blev Alm fyret og nu er Bjørn også fortid i Indien………
Leave a comment:
-
Jeg har i dag talt med en person omkring øens hold, og som har lidt kontakter på de forskellige gange i Ådalen. Han fortæller, st Slots selv gerne ville...
Leave a comment:
-
Det hele lyder mærkeligt. Troels siger en ting, og Slot-lejren noget andet….
vi skal bare huske, at der skal to til en tango. OB vil måske...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kunne man egentlig ikke lave en tråd til at muligt ligegyldigt, og så lade en tråd om transfer være omkring rygter, ønsker omkring transfers ?
...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Tænker set må være vandvittigt svært at være Troels lige nu. Vores spillere er gode nu i 1.div, men mange (Bjørn, Ejdum m.fl.) har bare ikke klasse til...
Leave a comment:
-
Hvordan kan to netop hjemvendte udlejede spillere skulle skyde de afgørende spark…….
Leave a comment:
-
Jeg var i VIP i går. Troels blev interviewet før kampen. Han fortalte, at han var overrasket over hvilket rod BW havde efterladt. Alt sejlede og alt skal...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Og nr. 6….betyder det at vores tyske kriger så ikke får kontrakt ? Var det ikke hans nummer sidst - eller husker jeg helt forkert ?
Leave a comment:
-
Synes umiddelbart der var lidt brok under pres-øvelsen i starten. Synes Slotsager virkede noget utilfreds over hvordan det foregik. Ellers god gejst og...
Leave a comment:
Leave a comment: