Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
370 results in 0.3142 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Sådan en gang skældud, hvad skal det gøre godt for? Hvis spillerne udviste arbejdsvægring eller opførte sig ukollegialt eller sked på klubben, så ja,...
- Likes 1
-
Jeg skal lige forstå det: Vi er næsten ikke gode nok til superligaen, men stiller alligevel med B-kæden mod et tophold i 1. div.? Et hold som vi endda...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Jeg troede, vi havde overstået det værste i denne sæson, men den her jammerdal... Holy cow.
Leave a comment:
-
Det kan være en anden anledning, men jeg så David Nielsen i byen på hotel sent i går.
Leave a comment:
-
Jaja, det var ikke et totalt kollaps som mod sif, men vi har godt nok intet at byde ind med i sådan en kamp her mod et sløjt fcm. Vil huske kampen for...
Leave a comment:
-
Nu hvor Alm er på vej ud af svingdøren, så må jeg da sige, at jeg har været utrolig træt af ham og hans manglende intelligens for, hvornår han skal skifte...
Leave a comment:
-
ALM RAUS
PAULSEN BÆNK
Jeg har set mange ringe OB kampe, men denne her er i min top 10. Især fordi der ikke er skyggen af håb om, at...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg tror, det er meget forskelligt i Kommunen. Jeg kvier mig nærmest ved at bede min chef om lov til at bestille en kommunal sandwich med postevand, når...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg bliver egentlig overrasket, hvis vi vinder problemfrit, for er det ikke sådan en kamp her, vi har set OB snuble i en million gange de sidste år. En...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
FCK kan roligt stille med B-kæden og betragte den kommende kamp som en træningskamp, lidt sommerbold mod et OB-hold i frit fald. Jeg har da aldrig set...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Paulsen har mistet enhver form for speed, hvis han nogensinde har haft det. Det er et kæmpe problem mand mod mand, som vi både så ved deres scoring og...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sikke et vindue indtil videre. Hvor er det pragtfuldt, vi ikke længere har den dødssyge strategi med kun at handle i dk og til nød i Norden....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Lækkert vi ikke skal sidde og bide negle de sidste timer i transfervinduet
Leave a comment:
-
Er der ingen, vi kan bruge i de tre nedrykningsklubber? Jeg kunne personligt godt tænke mig aabs kæmpe skideskur, sikke en kleppert med en formidabel...
Leave a comment:
Leave a comment: