Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
383 results in 0.2920 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Falk præsenteres i morgen, har jeg hørt
-
-
Var JJT god nok sidst, han var her? Nej. Så skal vi jo ikke hente ham igen. Vi skal hente spillere til minimum 6. pladsen....
- Likes 5
Leave a comment:
-
Sikke en sløj omgang.
Jeg er især træt af den idé, at når vi kommer foran, så stopper vi med al offensivt spil, og i stedet spiller vi frem...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Fed 1. halvleg - 2. halvleg not so much. Gad vide, hvor stor betydning Bonde har for os. Synes han er en grå mus, laver sjældent noget fedt eller iøjnefaldende,...
Leave a comment:
-
Hvorfor siger han, det ikke er politik, Slotsager sidder på bænken, når det er soleklart for enhver, det er politik?...
Leave a comment:
-
Har I set disse billeder her...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nu så jeg kun den sidste halve time i tv, men HOLD OP hvor var det horribelt ringe. INGEN gejst, vilje eller tro på sagen som sådan. Hvorfor er der ingen,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis vi giver BK en kontrakt, så siger jeg screw down a little bit the expectations på ob's vegne.. Så hedder målsætningen ikke længere top6 (Haha) men...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg kan næsten ikke komme i tanke om en mere jammerlig indsats, OB har leveret nogensinde, selvom der efterhånden er den del kandidater. I dag var særlig...
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
-
Til mødet i går synes jeg egentlig, at Søren Krogh fremstod så velformuleret, sympatisk og brændende for OB, at jeg ikke har noget i mod, hvis han får...
Leave a comment:
-
Sådan en gang skældud, hvad skal det gøre godt for? Hvis spillerne udviste arbejdsvægring eller opførte sig ukollegialt eller sked på klubben, så ja,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg skal lige forstå det: Vi er næsten ikke gode nok til superligaen, men stiller alligevel med B-kæden mod et tophold i 1. div.? Et hold som vi endda...
- Likes 5
Leave a comment:
Leave a comment: