Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.6824 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Der er vi enige og det er da også det jeg siger når jeg skriver “det kræver mere end vi har nu” men andre hold undgår heller ikke skader....
-
Måske svækket vil jeg hellere sige med Topis tilgang for han ser altså spændende ud. Bænken er vel også kun så smal som den var mod VFF p.gr.a. de opståede...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Måskemåske men det vil ikke undre mig om TB fedtspiller og har gemt lidt reserver hvis den/de helt rigtige bliver en mulighed...
Leave a comment:
-
Mener du også spillere der ikke er blevet forlænget f.eks. Grubbe og Trybull m.fl. . Det er vel kun Ejdum der reelt har kunne kalde sig fast starter...
Leave a comment:
-
I flg. transfermarkt er han højrebenet så vil overraske hvis de hiver ham ind, men selvf. hvis Askou sælges er der selvf. plads til ham....
Leave a comment:
-
At sælge i vildskab er vel heller ikke sket, men set i bagklogskabens lys er der vel nok noget som kunne have været bedre hvis de bare vidste at skaden...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sådan husker jeg ham også uhæmmet god på banen .. jeg glemmer aldrig en kamp mod FCK hvor han nærmest legede med modstanderne på midten.af banen. Michael...
Leave a comment:
-
Yaya harde i.flg. TB haft snakke med de seneste ca. 6 mdr. uden at kunne blive enige. Så de er nok blevet enige om at vejene skulle skilles nu så OB kunne...
Leave a comment:
-
-
Enig og AZ har også i FS sagt at Gomez har gjort det godt i opstarten....
- Likes 5
Leave a comment:
-
FS/SF går med dem der har været til rådighed i opstarten
...........................MH
McCoy........Therkildsen ..Gomez....Adam...
Leave a comment:
-
point taken, men kommentaren gik specifikt på en venstrebenet cf'er....
Leave a comment:
-
Det er bare ikke det vi har brug for pt. .. Amrani er sikkert også mulig at får til at koge :)...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det kan næppe siges bedre. Det er vist over 3000 min. i SL OB har som krav/indikator på en succesfuld transision fra akademiet. Som TB selv udtrykker...
- Likes 1
Leave a comment:
-
FS har rangeret alle nordmænd i OB siden SLs start
https://fyens.dk/ob/den-bedste-nordm...amp-med-en-ska...
Leave a comment:
Leave a comment: