Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 1.0562 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Thomas Bansø (TB) har i dagens avis spurgt Troels Beck (TB) om de forstærkede Falk-rygter og TB siger til TB at han aldrig kommenterer på rygter om mulige...
-
Huuh .. hvis det passer og ender med at han sælges så har TB da udvist en god form for rettidig omhu med købet af Ganauss. Stor respekt for det i det...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det kan være Tonny fra akademiet har fået gennemført at spille uden trøjer på ... man kan jo kende en OB-spiller uden trøjen på...
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg synes vi skal sende en kasse Albani med også .. så kan de smage på rigtig øl derovre på det østlige udkantsDanmark...
Leave a comment:
-
Det var han givetvis ikke. Så vidt jeg husker var han ude med en forklaring om at hans og OBs ambitioner ikke matchede helt eller lign. Trøjestuntet .....
Leave a comment:
-
Jeg siger bare JATAK til Falk uden forbehold .. det der skete for 9 år siden er ude af systemet....
- Likes 2
Leave a comment:
-
- Likes 3
Leave a comment:
-
det kan vi da håbe på. AZ var “med tilskud” .. måske spillerbudgettet hat plads til en overraskelse endnu...
Leave a comment:
-
Ja- det er helt sikkert en balancegang TB er ude i her og det nytter nok ikke for nogen af parterne at forcere comebacket. Det er ingen tjent med...
Leave a comment:
-
Det er ikke et ikke noget voldsomt tilbagefald melder Bonde selv. Det er sådan det er, og det er ikke en lang opadgående kurve at komme tilbage fra sådan...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
AZ siger til dagens FS/SF at at han vil se forbedringer i aggressiviteten i spillet uden bold, men også i måden at spille med bolden i dagens træningskamp...
Leave a comment:
-
Dagens FS/SF har en kort snak med Fiete og udover at han lyder som et sympatisk og åbent menneske som gerne vil OB så er hans egen beskrivelse af sig...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg kan gå med på en 50/50 deling mellem TB og SK. Uden TBs ærlighed havde oprydningen næppe været så “modig” og uden DEN gennemgribende del...
Leave a comment:
Leave a comment: