Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.5947 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg er ikke uenig i noget som helst, det var en rigtig holdindsats i dag hvor jeg især synes at Falk og Oudraego spillede Ejdum god. Hvis han holder niveau...
-
FS/SF holder fast i den første teori ang. opstilling
....................Myhra
Owusu...Byrgü.....Aschou.....McCoy
................."Kanté"...
Leave a comment:
-
Jammen enig ..det ligner en det stærkeste der kan mønstres. Spændende om et formationsskifte bliver gennemført kort før en vinterpause.
...
Leave a comment:
-
Næstformanden i 9' udtaler sig om situationen
https://fyens.dk/sport/fodboldklub-e...et-nyt-skab-er...
Leave a comment:
-
FS/SF spekulerer i at AZ måske ændrer på systemet så vi måske ser en midtbane med Oudraogo, Falk, Ejdum og Arp med Arp som 10'er , Falk og Ejdum som 8'ere...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke hvad det lugter af, men kønt ser det ikke ud i hvert fald. Der venter vel et orn'li' stort sygt grave- og udredningsarbejde inden der kan...
Leave a comment:
-
Det er jo sandsynligvis en bestyrelse der har “misforstået” opgaven. Synd er det for alle de gode aktiviteter der er for børn unge i det belastede...
Leave a comment:
-
B1909
Så ser det ud til at B1909 erklæres konkurs .. træls for det store sociale stykke arbejde de har ydet i den bydel....
-
Det er jo nok den følelse mange af os "brændte børn" sidder med. For to år siden ville jeg have sagt vi taber, men der sker en lille forandring...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Optakt RFC-OB
FS/SF har flg. start11
.....................Myhre
.......Yaya......Byrgü.......Gomez
Owusu.....................................Adam...
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Det er jo kun yderest sjældent at dommeren stiller op til interview om konkrete ting, så det er jo ikke særlig overraskende. Det må vi tage som enten...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Owuso siger til SFÅ at der er kontakt og dialog .. der ikke ikke et et konkret tilbud at forholde sig til, men han understreger at hele familien er glade...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Leave a comment: