Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.6188 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det eneste der taler for ham er vel at han er venstrebenet og måske størrelsen på ham. 1,96 m. er en god højdefor en cf'er. Vi har dog med McCoys indsats...
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
SFÅ har overværet træningen i dag og Adam er skadet med en brækket tommelfinger så han er ude af kampen på søndag. Burgy er også tvivlsom og har ikke...
Leave a comment:
-
Bøderne 5000 kr + 5000kr er jo småpenge i fht. det OB kommer af med for denne episode. Civilt søgsmål er måske en mulighed hvis det er muligt at genkende...
Leave a comment:
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg har set det meste af RFC-FCF og i første halvleg var RFC dominerende, men anden halvleg .. puha for et lavt niveau. Bagud 2-1 i overtiden så de er...
Leave a comment:
-
Jeg forstår hvad du siger, men jeg vil da også gerne sige at FCK i den nuværende forfatning IKKE er top6-hold så de kampe er lige så "kedelige"...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
I dagens FS/SF bringer AZ en pointe i snakken om top6/bund6 hvor han fremfører at i bund6 vil der være bedre muligheder for at lære at præstere i ALLE...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Træningen afgjorde også at FS/SF mener det bliver Askou og McCoy i det centrale forsvar.
...................Myhre
Owuso....McCoy...Askou.....Adam...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er enig. FCM ser nærmest uhyggeligt stærke ud og alt andet end en FCM-sejr vil som udgangspunkt være skuffende for dem, og et enkelt point vil være...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er tæt på for Jacob Bonde der kun venter på at "fysserne" slipper ham fri til indgå i spil med kontakt.
https://fyens.dk/...
- Likes 5
Leave a comment:

Leave a comment: