Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.7232 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Man kan jo tænke sig rigtig meget. TB har dog sagt at McCoy er god og har brug for spilletiden, men han skal ikke spille fordi han er den eneste eller...
-
Den udskiftning kan nok ikke klares på et vindue, måske heller ikke på to. Jeg forventer dog at se mere til det i næste sæson. Der er jo også salg og...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg mides ganske rigtigt at Bürgy efter et nederlag i Brøndby var ude og sige at der skulle ske ændringer, og Falk ligeledes efter et nederlag til AGF...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Du har da ret i at det kan være vanskeligt at se AZs gegenpres fodbold. Jeg tænker dog at AZ ikke er så "alternativlos" som han fik sagt engang...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Optakt FFC-OB
FS/SF går med Vilja
...................................Owuso.....Bürgy .....Askou.......McCoy
................................................Fa lk........Ouedraogo...
-
https://fyens.dk/ob/foelger-i-minteh...isk-stortalent
I flg. transfermarkt er han en højrefodet forsvarsspiller med cf som foretrukne positioner,...Last edited by manner; 25-04-2026, 06:31.
Leave a comment:
-
Højrebenede fosvarspillere er ikke præcis det det som både TB og AZ har udtrykt ønske om at finde...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er jo netop det der kendetegner et (alle) midterhold. Jeg har stadig tiltro til at TB og AZ arbejder på at ændre det faktum og vi er jo trods alt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Det er bestemt en god idé at gøre Stadion til et fort, så er man jo ligesom i gang med noget godt. Falk er uden tvivl vigtig for holdet, men Ejdum gjorde...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Spændende at se hvad han gør hvis SIF må en tur ned. Al Hajj er jo med sine egne ord for god til at spille i næstbedste række...
Leave a comment:
-
Sjovt som man ser forskelligt på sagerne. Jeg synes Ejdum spillede langsomt og ubeslutsomt så fremdriften mistede tempoet .. McCoy er ganske enkelt en...
Leave a comment:
-
Optakt OB-RFC
FS/SF går ikke overraskende med følgende start11'er
...........................Myhre
Owuso....Bürgy...........Askou......McCoy
...
-
Vi slipper helt sikkert for at møde vores onde ånd fra seneste kamp i Vejle .. AK har revet et korsbånd over så mon ikke hans "tur i manegen"...
Leave a comment:
-
Ofte lægger Grot sig ned trods sin kæmpe fysik og det er jo en kontaktsport. Jeg synes han er forbavsende nærkampsvag, og jeg tror han får de frispark...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: