Ja han har glasben fordi han kommer fra et land hvor de spillede på grus baner i stedet for lorte kunstgræs-baner (lorte underlag).
Ivan ville aldrig...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4205 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Enig i at det er dejligt at han er med - taler også for at vi skal have Grubbe på udleje. Han er for god til at være 3. mand på HB.
Men ellers...
Leave a comment:
-
Nu har Ivan været i kamptruppen de sidste 2 kampe er han ved at være oppe i omdrejninger?
Eller hvad siger de folk der ser træningerne?
Leave a comment:
-
De siger nu på tv at Mads Emil Madsen har nogle problemer med lysken mener jeg det var - altså at han er skadet....
Leave a comment:
-
Ja, det var jo fordi der manglede 2-3 kampe som skulle spilles i Juli og derfor de kunne forlænge og få den måned med, mener også vi forlængede nogen...
Leave a comment:
-
Så vidt jeg ved har Omar Jebali aldrig spillet en landskamp for Tunesien, det har ham her trods alt....
Leave a comment:
-
Hvis det er Minteh og Yaya potentiale så er det også meget velkomment...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror ikke der kommer noget ind til toppen, 3 personer til en plads det er i teorien en for meget.
Som BW siger så vil han gerne have...
Leave a comment:
-
Der syntes jeg så normalt at til VM og EM der er i hvert fald en af kommentatorerne dygtige.
Men det er så også fordi at det er Tv2 og DR...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er da også irriterende for en fodbold spiller at blive syg 3 dage før den første kamp og selv om han følger hvad lægerne siger så bliver det bare...
Leave a comment:
-
Vi kommer ALDRIG nogensinde til at stille op i en anden formation end den 1-4-3-3 som vi spiller med nu.
I hvert fald ikke så længe vi har...
Leave a comment:
-
-
Meget enig med dig.
Og jeg syntes ikke der har været forskel på om vi er foran med AA, KN eller JM.
Ved ingen af trænerne har vi kunne...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hold nu helt kæft hvor er du generelt negativ at høre på.
Jeg er slet ikke enig i din analyse.
En lotto kupon er ikke ønsket i HSV...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Sousa passer bare ikke ind hos OB.
Mon ikke BW og vores scouts har fundet ud af det ellers var han her nok.
Tror du ikke?...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: