Synes det er nu Luca skal afsted.
Vi har 2 år tilbage på kontrakten, han forlænger jo ikke. Vi skal ikke ud i Slots-gate version 2.0....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4619 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Ikke et rygte på nogen måde, bare fundet ved at søge på "free agents" på transfermarkt. Jeg kender ikke manden, men eneste nordiske defensive...
Leave a comment:
-
Håber det bliver lidt mere "nordisk" for resten af tilgangene, men kan godt se at det er svært at finde gode angribere med dansk pas, som kunne...
Leave a comment:
-
Ja, der skulle helst komme 2 midtbanefolk inden for de næste 2-3 uger, mindst 1, så kan man spille 3-5-2 til en start. Jeg ser kun Ejdum som starter,...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Tror ikke det var en bevist hån, mere en "tanketorsk" og en "uopmærksomhed" fra en ung mand. Synes egentlig mest, der skulle have...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hjulsager er nu heller ikke min drøm til 10'eren, problemet er jeg har ikke rigtig nogen oplagte kandidater.
Jenner/Martin var fint til mig,...
Leave a comment:
-
Læste godt at Hasan Kurucay "bare" træner med, men han var fast mand sidste år ved en klub i den bedste belgiske liga og året før i 2. bundesliga....
Leave a comment:
-
Emil Frederiksen er da i hvert fald hurtig, det passer nydeligt sammen med AZ efterspørger noget fart.
Sebastian Jørgensen er hurtig, mener...
Leave a comment:
-
Jeg kan godt forstå Vejle, men jeg kan også godt forstå os.
Duelund er “Pokal eller hospital”. Desuden er han på ingen måde god...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Hvordan er det lige, hvis vi skriver med en spiller, f.eks. i dag, kan han så træne med inden den 1. juli hvor vinduet åbner ?
Leave a comment:
-
Okay, takker, det var sådan og forstå
Så godt den tegning, tolkede den mere som noget der var tegnet ind, for at vise muligheder, men ja,...
Leave a comment:
-
Beklager, der fik du mig parkeret. Har det været på tale ? Eller hvordan skal det forstås ?...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Aner ikke hvornår der sker noget, men jeg ved………at fra tirsdag formiddag og fremefter, der kommer jeg til at kigge tit og ofte herinde
Leave a comment:
-
Mens vi venter, et par tanker.
Efter at have læst det sidste “mellemrum” af Thomas Dahlslykke, så kan jeg se vi mangler en central...
Leave a comment:
Leave a comment: