Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.7675 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Åh, fuck multiclub-karruseller…...
- Likes 1
-
Hvilken douchey udtalelse af Cornelius. Giver ikke mindre lyst til at slå Football Club København....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Du har ret. Det skal vi ikke hænge os i.
Jeg vil mene at erkendelser er afsæt for handling og at offentlige erkendelser i tekstform forpligter....
Leave a comment:
-
Det forstår jeg. Jeg er dog noget uenig i at teksten er værdiløs i sig selv. Den skal gerne være udtryk for fælles erkendelser, som er det virkeligt værdifulde...
Leave a comment:
-
Gode spørgsmål. Det er svært at svare på det hele, da en del af det nok er under strategisk eksekvering, men skal prøve.
1. Ja, det er mit...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Måske ikke direkte en del af identiteten, men det kan jo være det løber sådan her: Identitet -> strategi ->...
Last edited by B(ob); 02-07-2025, 11:55.
Leave a comment:
-
Godt at høre. Og sig til hvis der er konkrete spørgsmål om noget af slutproduktet eller processen. Projektet har trukket store veksler på nogen af os,...
- Likes 4
Leave a comment:
-
I det omfang der er OB's identitet, så er ovenstående ikke rigtigt. I det omfang man beslutter sig for at forkaste identiteten, så er det rigtigt. Som...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg skal ikke kunne sige hvad folk har følt. Men jeg kan sige vi har haft et ønske om mere ekstern kommunikation end det er lykkedes at lave. Jeg tror...
Leave a comment:
-
[2 af 2]
5. Vi er trofaste over for de værdier, der drev klubbens legender. Visheden om, at du med flid og tro på sagen kan komme fra...
- Likes 6
Leave a comment:
-
[1 af 2]
Det er helt fair at mene. Vi har haft meget fokus på i dialogen med OB, at der blev beskrevet nogle klare handlinger, og jeg synes...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Den nye visuelle identitet er bl.a. det nye grafiske udtryk du kan se når OB kommunikerer på ob.dk og på sociale medier. Det vil også påvirke udsmykningen...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Den her tråd er lidt sjov at læse med i. Der er ikke grænser for hvor voldsomt mange forestillinger man kan have på så lille et vidensgrundlag.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Det synes jeg nu vi har forsøgt at sige så klart vi kan.
Processen munder ud i en identitetstekst og nogle handlinger, der skal bidrage sikre...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Mit bedste bud er at høre SFÅ-afsnittet, der blev optaget umiddelbart efter arrangementet. For mig at se samler de godt op på aftenen, selvom det selvfølgelig...Projektet IdentitetOB, der løber i sæsonen 2024-2025, har til formål at definere OB's identitet som grundlag for fremtidig succes og et stærkere fællesskab. OB og klubbens fanpanel inviterer nu alle i fællesskabet til at deltage i en proces, der skal sikre, at klubben er på rette vej mod en klar og fælles identitet.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: