Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
437 results in 0.6640 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Falk nævnte i interview i går i pausen at de nok ikke var “mødt ind” til første halvleg. Det har vi hørt og set mange gange før med OB. ...
- Likes 2
-
Det er så typisk OB, bedst som man tror det skal nok blive godt , så pisser de det hele væk, det er pinligt ud over alle grænser, det kan jo ikke komme...
Leave a comment:
-
Mange skriver om manglende kvalitet på bænken, indrømmet vi er lidt tynde, men igår var det manglende kvalitet i spillet hos vores start ellever.
...
Leave a comment:
-
Komplet idioti at spille så sent, det skriger til himlen. Bare fordi man engang har lavet en sådan regel så må man da kunne dispensere og spille tidligere....
- Likes 3
Leave a comment:
-
Når du siger OB er bedre end Brøndby, ( phob) så bliver jeg så glad
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Myhra bliver dårligere og dårligere Adam fejler igen ved målet kommer halsende hjem. Vi spiller fint men vi skal scorer på vores chancer. Ringe domme...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja det er hårdt at være orakel og så holde med OB.
Jeg så også SFÅ debatten. Jeg er enig i at det kræver træning at ændre system. Det kræver især...
Leave a comment:
-
Jeg kunne godt tænke mig at 442 blev prøvet noget mere. Jeg synes at især Adam tit kommer halsende tilbage efter et offensivt løb.
Hvis vi får Falk,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Flot kæmpet og spillet. Macoy skal starte inde istedet for Adam. Flot flot gutter...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi går jo også op i et håbløst pres med 4 mand hvoraf Groth jo ikke presser nok. FCN kan let spille udenom og så er midtbanen allerede i undertal og vi...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Der er knald på i starten af kampen, man kan se at Falk maner til ro på. Adam Sørensen fiser og farer rundt uden hovedbog hale i det han gør. Rigtig mange...
Leave a comment:
-
OB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg tænker det er godt med en ny 6 jeg er ikke bekymret for Ejdum eller for den sags skyld Bonde når han bliver klar. Det er kun godt med bred trup man...
Leave a comment:
-
Lucca er anfører. Dejligt at se Falk igen. OB startede godt og presset er fint. AGF har også deres chancer men OB er fint med.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: