Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
422 results in 0.3822 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Når man blander opstillingerne som man gør her de to første kampe for at se alle spillere an, vil der være udfald. Resultaterne er sådan set ligegyldige,...
- Likes 1
-
Så kom Zorninger, det tror jeg er fint nok. Nu kommer der friske øjne på truppen og dens formåen. En ny cheftræner og to nye assistenter.
Men der...Last edited by Oraklet; 31-05-2025, 11:56.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Odense sport og event betaler selv for udvidelsen af VIP tribunen som de ejer. 60 mill kr. Odense kommune betaler for opgradering af toiletforholdene....
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Jeg hørte en podcast med PRJ og Enrico og Martin Davidsen. Her blev der spurgt ind til flere tegninger og billeder af de nye stadion og der blev sagt...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Man må bare konstatere at OB ikke har noget at gøre i Superligaen i den forfatning man har set her i foråret. Uanset hvilke 3 forstærkninger der kommer....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Er lige kommet hjem fra stadion . Et fest og flot stemningsklædt stadion gjorde hvad de kunne. Det kan man ikke sige om spillerne . De startede ok men...
Leave a comment:
-
Det er så skuffende, og med det spil og den indstilling har OB intet at gøre i Superligaen, Der mangler kvalitet på banen og nok også på bænken....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Forsvaret sejler Bürgy er godt nok langsom og usikker ind med Julius. Vores opspil er helt væk. Vores pres virker heller ikke. Der skal ske noget og der...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vigtigt med 3 point. Spillet, mange ting begynder at fungere, presspillet, Groth og Lucca finder hinanden og løber for hinanden. Midtbanen sejler lidt...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det bliver skrevet en del om ungdom satsningen. At OB går på kompromis med at give de unge fast spilletid og nu i stedet satser på lidt ældre erfarne...
- Likes 7
Leave a comment:
-
Man aner næsten ikke hvad man efterhånden skal sige eller tænke om OB, bedst som man tror nu kører det, Så slår hele holdet op i banen. Ledelsen er totalt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
-
Vi har bolden meget, men vi spiller ikke særlig godt, meget febrilsk, der mangler ro især på midtbanen. Jeg er ikke tryg med Gomes. Håber vi laver et...
Leave a comment:
Leave a comment: