Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
456 results in 0.3060 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
TT er nødt til at se på den formation vi stiller op med. Falk og Oudraogo er totalt overbebyrdet centralt fordi vores kanter står bredt. Det holder ikke....
- Likes 1
-
Ret beset er det Mccoy og Yttergård der kigger fodbold og lader Lyngby løbe forbi. Det er uden struktur og vilje det OB laver. Vi er pt et bundhold og...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vores højreside med Macoy og Gammelgaard er slet ikke afstemt. Ved Fredericias mål venter Gammelgaard for længe og Gomes glemmer at dække op. Vores midtbane...
Leave a comment:
-
Ejdum er væk men han arbejdede mega meget og løb solen sort, så ham og Falk og Oudraugo udgjorde en hårdt arbejdende midtbane med Fiete Arp. Anssi Suhonen...Last edited by Oraklet; 23-08-2026, 20:34.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg synes stadig at TB har gjort det fint indtil nu, dette transfervindue har været skidt. Vi vil gerne have klassespillere, måske glemmer vi lige at...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Pinligt indsats efter de første 15 min. Det kan ikke blive top 6 med det spil. Vi skal have en ordentlig venstre back. Fiete Arp og Suhonen må meget gerne...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Adam er en overalt på banen og det efterlader meget plads. Jeg kan godt lide hans offensive tilgang meeeeeen lidt omtanke en gang imellem. Hvorfor skal...
Leave a comment:
-
Vi lagde fint ud med fart og højt pres men vi spiller for naivt . Horsens sender bare deres hurtige folk på kanterne afsted og så er vi fanget. Det må...
Leave a comment:
-
Det er fint med offensive backs men Adam Sørensen sælger jo Gomes og Julius gang på gang det duer simpelthen ikke. Krølle og Macoy supplere hinanden bedre...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Med den skadesituation og en trup der endnu ikke er på plads, så må vi være tilfreds med det der bliver præsteret, desværre, håber på bedre spil i 2...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Sidste sæson lukkede vi alt for mange mål ind. Jeg har intet imod et mere defensivt udtryk og solidt forsvar. Vi skal have flere kampe hvor vi ikke lukker...
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
Jeg er meget enig i at Zorniger på mange måder har flyttet OB, nok især på hvad der skal til for st blive en top 6 klub. Jeg læser og hører st han ligefrem...
Leave a comment:
-
Nu har jeg læst alle tråde vedr Zorniger afgang i OB Jeg har lyttet til SFÅ. Min konklusion er nu at OB har handlet ansvarligt, uanset om timingen er...
- Likes 4
Leave a comment:
-
OB brænder store chancer, Genaus løber meget men til ingen verdens nytte, han skuffer idag.men med den optakt vi havde til kampen og med skader på vigtige...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: