Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3735 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
-
Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds....
Leave a comment:
-
-
-
Mamadou Sangare har to profiler på instagram. Følger OB med den nyeste nuLast edited by Oblisk; 30-01-2023, 13:20.
Leave a comment:
-
Frygter ingen afgange. Bjørn har vist at han ved hvad han gør og udskiftninger kan ændre dynamiken i truppen. Andre vil begynde at tage mere ansvar. Jeg...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der arbejdes på noget både ind og ud hilsen Bjørn, og Martin
https://www.youtube.com/watch?v=OehqmY1mlbY
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
Fed signing. Jeg har selv tænkt ham, Lee og Toni Moya som 3 fede signinger hher sidst i vinduet. De 2 andre er måske ikke så realistiske så mega fedt...
Leave a comment:
-
Nej det tror jeg ikke. Der er en grund til at man har valgt Odense på forhånd. Det er ikke anderledes end at de har smidt penge i projektet i Århus, fordi...
Leave a comment:
-
Hvis vi skaal være med til at holde kvinde-vm så tænker jeg at DBU smider noget i kassen til renovering og det vil give noget mere til kommunens del,...
Leave a comment:
-
Vøge skriver også "Og har ikke hørt andet, end at sydkoreaneren stadig vurderer de muligheder, han har"
Leave a comment:
-
Frø var lige vendt tilbage fra skade inden Næstved kampen. Jeg er stensikker på at Frø starter foråret ud som vores førstemand på 10 positionen. Tongya...
Leave a comment:
-
Leave a comment: