Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
438 results in 0.3695 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Uden at have regnet efter, vil jeg mene det er tæt på. Der er jo en 3 indbyrdes opgør mellem de tre hold tilbage....
- Likes 1
-
Nicolai Boilesen giver karakterer. Hvordan fa'en han kan finde 6 spillere der gør det bedre end Quedraogo er mig en gåde. Shit, han var vild i dag....
Leave a comment:
-
-
-
Vi er slet ikke lykkes med at få Falk på bolden. Hvis vi kan få ham og Ejdum til at skabe lidt ro, ville det hjælpe meget på mit nervesystem.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Man kan sige, at når HSV har holdt på en skadesplaget spiller i næsten 9 sæsoner, så kunne det jo godt være fordi han har et stort potentiale. Ellers...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Lyder som som en beskrivelse af Luca da han blev hevet op i førsteholdstruppen.
Bliver spændende at følge ham....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Ja, man bliver ikke mindre vild med ham efter at have lyttet den igennem
Han virker simpelthen så reflekteret, afbalanceret og afklaret. ...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg savner nogle flere visualiseringer af projektet. Særligt hvordan man forestiller sig vip-tribunen bygget sammen med resten. Nogle der er stødt på...
Leave a comment:
-
Jeg har været i Gambia og boet hos en familie i nabolandsbyen, og jeg forstår godt hvorfor han synes det er fedt med en tur i biffen. Det er et utroligt...
- Likes 6
Leave a comment:
-
-
Er det en serie 3 kamp vi ser? Har sjældent set så ringe et teknisk niveau.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg har egentlig tænkt det samme. Men i det regnestykke glemmer man måske lige at medregne, at han jo vil løfte niveauet betragteligt. Bare se hvilken...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Gør det ikke en forskel, når han allerede spiller i et andet EU-land?
Leave a comment:
-
Leave a comment: