Jeg takker :-)
Jeg gjorde det i Vejle og så nu her i Aarhus.
Det kan til tider give nogle fede billeder, så jeg tænker da, jeg giver...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.1782 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Fedt med den sejr i aftes! Det gjorde rigtigt godt!
AGF gav mig lov til at tage kameraerne med ind på tribunen, så i stedet for at fotografere...
Leave a comment:
-
Come on....du under bare ikke, at der er en fed stemning på tribunen? Altid skal der lige stoppes lidt malurt af en eller anden art i bægeret?
...
Leave a comment:
-
Altså...hvis du forventer mellem 2000 og 3000 OB-fans i Aarhus med dobbelt-a, så tror jeg, du bliver slemt skuffet.
Kan slet ikke komme i...
Leave a comment:
-
Jeg fotograferede kampen, og var i 2. halvleg placeret i enden med BIF fansene. RMN tribunen gik klart igennem i modsatte ende, trods god lyd fra BIF'erne...
Leave a comment:
-
De der "homofibiske" tilråb er desværre ikke noget nyt/nyere fænomen.
Al den tid jeg har gået til fodbold på stadion, har den slags tilråb...
Leave a comment:
-
2 stk syge småbørn gør at jeg hverken kan se kampen i tv eller høre den i radioen... Men det "ser" da vist ud til, at det kan blive til en grim...
Leave a comment:
-
Det er som udgangspunkt glimrende med kontantløs betaling. Ved dog ikke lige med den lille gruppe af tilskuere (børn i fx 10-14 års alderen) der er alene...
Leave a comment:
-
Blot et lille heads up, hvis nogen skulle tænke i julegave til sig selv eller andre... Eller bare mangler den nye OB trøje.
Intersport...
Leave a comment:
-
-
4 mål på 10 min... Tror de to forsvar blev i omklædningsrummene...
Leave a comment:
-
-
-
Ståle Solbakken taler i en artikel i EB (tror jeg det var), om at pokalturneringen tydeligvis bliver nedprioriteret.
En del har kommenteret på artiklen...
Leave a comment:
-
Helt enig. Jeg så gerne fodbolden spredt ud til folket. Javel, der kan komme et par fesne kampe imellem, men det er også fesent at møde det samme hold...
Leave a comment:
Leave a comment: