Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
96 results in 0.0319 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det skulle gerne være 10:15 i Ådalen :)...
- Likes 1
-
Jeg har meget svært ved at se, hvordan prisen skulle ende under 7,5 millioner. Det ville i hvert fald kræve en meget god videresalgsklausul + andre gode...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Så vidt jeg ved, venter man bare på, at Deedson vender tilbage til Danmark. I går var han i hvert fald ikke i Danmark, men mon ikke han præsenteres, så...
Leave a comment:
-
I podcasten nævnes det blot, at OB ikke vil eller kan bruge flere penge på spillere til den offensive midtbane, da man har hentet Al Hajj og allerede...
Leave a comment:
-
Jeg er enig i, at Firas ville være god for OB. Han brænder dog desværre deres liga af for tiden, så prisen er nok blevet en del højere....
Leave a comment:
-
Jeg mener faktisk, at han har scoret 7 gange i 12 kampe i 1. division....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Angiveligt er hans form rigtig god lige nu. Fedtprocenten skulle være lavere, end da han sidst var i Odense. Han vejede over 100 kilo, da han spillede...
Leave a comment:
-
Hvis man er interesseret, så ligger der to træningskampe på Slovan Bratislavas YouTube kanal, hvor Mustafic starter inde.
https://youtu...
Leave a comment:
-
Tre af de spillere, du nævner, var med i FCNs trup. De manglede altså kun en spiller, der normalt kan gøre sig gældende til startopstillingen, mens OB...
Leave a comment:
-
OB manglede Ivancevic og Sabbi i både startopstilling og trup (1+1 = 2), og så har man endnu ikke hentet erstatninger for Jebali og Gigovic. Hvem var...
Leave a comment:
-
Han virker meget spændende. Er vi mon helt sikre på, at hans kontrakt udløber 2024 og ikke 2023? :)...
Leave a comment:
-
Undskyld at jeg lige bryder ind her... men det er jo nok bare Italiens A-landsholdstræner, som i øvrigt INTET har med italiens A-landshold at gøre, der...Last edited by Tydeligvis; 15-12-2022, 20:10.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det vil jeg bestemt mene, at OB har. El Cambio er en non-profit NGO, og akademiet er stadig relativt småt. Såfremt et samarbejde kommer på plads, vil...
- Likes 1
Leave a comment:
-
El Cambio Academy har endnu ikke en europæisk samarbejdsklub. Akademiets leder, Thomas Thor, har tidligere været med i Right to Dream og har selvfølgelig...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: