Oprindeligt indsendt af Morre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNår det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Når det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.Last edited by Sheed; 01-02-2016, 14:03.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?
Leave a comment:
-
Kunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?
Leave a comment:
-
Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
Leave a comment:
-
Diarra, Lucas og Tørnes.. Det må være én af dem. Jeg tror dog ikke at det bliver Tørnes, med mindre OB har en plan med en anden keeper.
Leave a comment:
-
Umuligt at vide. Det kan jo været helt nyopstået interesse pga salg af en eller anden spiller på den anden side af atlanten. Og de har vel relativt mange penge derovre..???..
Så det kan vel være et "Zohore-bud" som vi næsten ikke kan sige nej til. Hvad enten der er på Diarra, Busuladzic eller Festersen...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKan jeg sgu ikke lige se mig ud af, hvem det skulle være. Tørnes er selvfølgelig et bud efter den seneste uges gemmeleg. Eller Azer måske?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægFørst var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk
Leave a comment:
-
Først var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk
Leave a comment:
Leave a comment: