Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Personligt har jeg en ide om at Tørnes bliver byttet ud med Frederik Schram
    Frederik Schram har jo været i OB før og han anses for at være et kæmpe målmandstalent som har mulighed for at komme til EM til sommer. Han er vist fast på u21 landsholdet for Island. Jeg ville gerne bytte Tørnes ud med Schram.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Når det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.
    Der står i hvert fald, at der ikke er kontakt ml klubberne, så det tyder på et sommerskifte.

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    Så vidt jeg har hørt, skiltes han og klubben ikke som bedste venner sidst han var her, så det tror jeg ikke at du skal regne med.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Svært at tyde, om det er noget der er lige oppe over. Men er vel hverken en spiller, som man satser på, på langt sigt, eller som man vil stå og savne i foråret med Izunna inde af døren. Bredde virker ikke til at være noget man giver en fuck for.

Når det så er sagt, kunne det også sagtens først blive effektueret til sommer. Atlanta skal jo sådan set bare have et hold klar til om 13 måneder, så det haster jo ikke ligefrem. For Azer vil det selvfølgelig også kunne blive en kæmpe oplevelse at skulle spille for det her helt nye hold, og på et splinternyt stadion af højeste teknologiske og arkitektoniske kaliber der findes, med plads til 65.000.
    Last edited by Sheed; 01-02-2016, 14:03.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det er Azer...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/azer-busuladzic-kan-havne-i-usa

Leave a comment:

• neverland
    replied
    Han var til prøvetræning i Sønderjyske, men har ikke hørt/kunnet finde noget om hvorvidt der kom noget ud af det.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Håbe, tja. Man kan i hvert fald drømme om det. Lyder dog ikke som noget der vil dukke op 1½ time efter "Vinduet er lukket for os".
    Lad os bare sige at F5 ikke er gået på ferie endnu... heller ikke JH...

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?
    Håbe, tja. Man kan i hvert fald drømme om det. Lyder dog ikke som noget der vil dukke op 1½ time efter "Vinduet er lukket for os".

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Kunne man håbe på det er Koval der stopper, fordi et eller andet hold vil have ham fra ukrainerne nu..?

Leave a comment:

• Morre
    replied

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Diarra, Lucas og Tørnes.. Det må være én af dem. Jeg tror dog ikke at det bliver Tørnes, med mindre OB har en plan med en anden keeper.

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Umuligt at vide. Det kan jo været helt nyopstået interesse pga salg af en eller anden spiller på den anden side af atlanten. Og de har vel relativt mange penge derovre..???..
    Så det kan vel være et "Zohore-bud" som vi næsten ikke kan sige nej til. Hvad enten der er på Diarra, Busuladzic eller Festersen...

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Kan jeg sgu ikke lige se mig ud af, hvem det skulle være. Tørnes er selvfølgelig et bud efter den seneste uges gemmeleg. Eller Azer måske?
    Diarra er mit bud. Håber også det er ham. Hvis det er Tørnes så er vi på den. Azer kan vi nok også få brug for i foråret.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Først var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk
    Kan jeg sgu ikke lige se mig ud af, hvem det skulle være. Tørnes er selvfølgelig et bud efter den seneste uges gemmeleg. Eller Azer måske?

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Først var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk

Leave a comment:

Working...
X