Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ingen så det komme: OB's sejr over Real Madrid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ingen så det komme: OB's sejr over Real Madrid

    Til info, så sender tv2sport i aften, en halv times reportage om OB's sejr over Real Madrid.

    For dem, der skulle have interesse, så starter udsendelsen kl. 21.00.

    Jeg tænker det kunne være meget sjovt at se, også for dem der er så unge som mig, og kun var barn dengang, og derfor måske ikke helt kan huske, hvor stort det egentlig var.

    #2


    Så ærgerligt de programmer kommer på den kanal...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Tak for orienteringen! Fedt!

      Comment


        #4
        Der er stadig ikke nogen der ligger ind med selve kampen? Den kunne godt tåle et gensyn...

        Comment


          #5
          Hvis man har login til tv2 play kan man se udsendelse her: http://play.tv2.dk/programmer/sport/...%20Madrid%3Ana

          Hvis man så kunne rippe den og lægge den op som torrent, vil det være ret genialt

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Der er stadig ikke nogen der ligger ind med selve kampen? Den kunne godt tåle et gensyn...
            Jeg mener ikke det er så længe siden, at den var på TV. OB var sindssygt heldige og kunne have tabt 10-2. Men det har vi alle lykkeligt glemt

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg mener ikke det er så længe siden, at den var på TV. OB var sindssygt heldige og kunne have tabt 10-2. Men det har vi alle lykkeligt glemt
              Det kunne vi jo ikke...

              Vi havde jo verdens bedste Høgh på kassen.

              Og han stod en virkelig stor kamp.

              Comment


                #8
                Lige præcis! Jeg synes det er noget vås med at snakke om, at vi kunne have tabt kampen 10-2. Folk glemmer sgu nogle gange at målmanden også er fodboldspiller og en del af holdet.. Nu har jeg set kampen utallige gange, og man må bare sige at Høghen stod den bedste kamp i hans karriere, hvilket også er nødvendigt hvis man vil gøre sig forhåbninger om at vinde sådan en kamp - og det er jo bare perfekt timing, som resulterede i det største resultat i dansk klubhistorie. Smukt! Og jeg får ligeså mange kuldegysninger og tåre i øjnene når jeg ser klippene fra dengang.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Lige præcis! Jeg synes det er noget vås med at snakke om, at vi kunne have tabt kampen 10-2. Folk glemmer sgu nogle gange at målmanden også er fodboldspiller og en del af holdet.. Nu har jeg set kampen utallige gange, og man må bare sige at Høghen stod den bedste kamp i hans karriere, hvilket også er nødvendigt hvis man vil gøre sig forhåbninger om at vinde sådan en kamp - og det er jo bare perfekt timing, som resulterede i det største resultat i dansk klubhistorie. Smukt! Og jeg får ligeså mange kuldegysninger og tåre i øjnene når jeg ser klippene fra dengang.
                  Lige nemlig , det er vel ikke anderledes end hvis en angriber scorer hattrick og spiller sin livs kamp .

                  Mener at kunne huske Høgh havde 16-17 pæne/klasse redninger i den kamp , det er vel mere end vores målmænd har haft tilsammen i hele denne sæson :)
                  Last edited by Magge; 04-12-2015, 12:19.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Jeg er blevet overrasket over hvordan den kamp stadig sidder i baghovedet på dem dernede, og hvordan den af flere omgange er dukket op når Madrid har stået i en given situation, senest i foråret da de tabte i Champions League, der dukkede "OB spøgelset"(som de kalder det) op over Bernabeu igen...

                    Lars Høgh har også fået opmærksomhed engang imellem i udenlandske medier for kampen dengang, og UEFA har adopteret navnet "Miracle in Madrid"...
                    Det er da bare blæret

                    -

                    10 mins. sammendrag af kampen... Edit: Som i øvrigt fylder 21 år på Søndag...

                    https://www.youtube.com/watch?v=CyFhQPvnZQc
                    Last edited by Kaspernon; 04-12-2015, 12:51.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Apropos, så taler de herrer på Sportfyn om Miraklet i Madrid i deres optakt til FCK kampen.
                      https://youtu.be/2-3SULJqBZI
                      Meget beskyldes de for, men de har en imponerende viden om fynsk fodbold.

                      Comment


                        #12
                        Man sidder også lidt og får kuldegysninger bare ved at mindes den kamp, og alt hvad der er sket omkring den siden.

                        By-the-way jeg skidder højt og helligt på det BIF og FCK har lavet i Europa, det her er bare så meget større.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          By-the-way jeg skidder højt og helligt på det BIF og FCK har lavet i Europa, det her er bare så meget større.
                          Jeg mener der har været indtil flere afsteminger omkring den største danske klub præstation, hvor Madrid-OB kampen er landet på 1. pladsen hver gang.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Man sidder også lidt og får kuldegysninger bare ved at mindes den kamp, og alt hvad der er sket omkring den siden.

                            By-the-way jeg skidder højt og helligt på det BIF og FCK har lavet i Europa, det her er bare så meget større.
                            Enig! Der er mange ting som gør det, men bestemt også Real Madrids kampform in mente. De vandt jo også mesterskabet det år, og husker jeg helt forkert, hvis de kun tabte 1 kamp på hjemmebane i den sæson.

                            Jeg synes ikke det kan diskuteres, vi besidder den flotteste præstation.

                            Brøndbys plads i Semifinalen er lige i røven på vores. Det er fandeme også flot.. Og hvem husker ikke B1903 som lammetævede Bayern München i en kvartfinale.

                            I nyere tid kan vi desværre nok ikke komme udenom, at FCKs to kampe mod Chelsea i CL - Det var sgu flot. Ikke kampene i sig selv, men at gå videre fra gruppespillet. Det var flot.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Jeg mener der har været indtil flere afsteminger omkring den største danske klub præstation, hvor Madrid-OB kampen er landet på 1. pladsen hver gang.
                              I know, men bare for lige at slå det fast :)

                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Enig! Der er mange ting som gør det, men bestemt også Real Madrids kampform in mente. De vandt jo også mesterskabet det år, og husker jeg helt forkert, hvis de kun tabte 1 kamp på hjemmebane i den sæson.

                              Jeg synes ikke det kan diskuteres, vi besidder den flotteste præstation.

                              Brøndbys plads i Semifinalen er lige i røven på vores. Det er fandeme også flot.. Og hvem husker ikke B1903 som lammetævede Bayern München i en kvartfinale.

                              I nyere tid kan vi desværre nok ikke komme udenom, at FCKs to kampe mod Chelsea i CL - Det var sgu flot. Ikke kampene i sig selv, men at gå videre fra gruppespillet. Det var flot.
                              Ja, der har været flere flotte præstationer.
                              Men ikke så flotte som Miraklet i Madrid :)

                              Comment

                              Working...
                              X