Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Zohore starter ethundrede procent inde i morgen.. Det kan bare ikke diskuteres, misforstås eller fortolkes på nogen måde.. Alt andet ville være grotesk og fejldisposition af dimensioner.
    Lige præcis! Alt andet ville være decideret dumt..

    Comment


      #47
      http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...dby-25021.aspx
      Truppen mod Brøndby

      Noterer mig, at Jacob Barret ikke er med, desværre

      Comment


        #48
        Jeg er sgu ikke så sikker på vi bliver kørt over imorgen. Hvis vi spiller klogt vinder vi 2 1 igen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
          Jeg er sgu ikke så sikker på vi bliver kørt over imorgen. Hvis vi spiller klogt vinder vi 2 1 igen.
          Det kan blive hvad som helst når vi spiller, men der er ikke mange hold der ligger bedre til os end Brøndby. De vil gerne have bolden uden det er alt for direkte eller fysisk. Det er "teoretisk set" guf for vores stil med ikke at have bolden og så slå til med vores gode omstillingsfolk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Det kan blive hvad som helst når vi spiller, men der er ikke mange hold der ligger bedre til os end Brøndby. De vil gerne have bolden uden det er alt for direkte eller fysisk. Det er "teoretisk set" guf for vores stil med ikke at have bolden og så slå til med vores gode omstillingsfolk.
            Nu vandt vi godt nok sidst, men det var bestemt ikke fordi vi var kloge eller noget lignende ... Brøndby brændte bare gang på gang.
            Forløber kampen sådan igen, så taber vi.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Nu vandt vi godt nok sidst, men det var bestemt ikke fordi vi var kloge eller noget lignende ... Brøndby brændte bare gang på gang.
              Forløber kampen sådan igen, så taber vi.
              Medmindre Brøndby igen, som du selv beskriver det, bare brænder gang på gang (igen) ;-) ;-)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #52
                Hader BIF af et godt hjerte, men kan ikke rigtig se os få point med fra denne kamp. Midtbane med Austin, Phiri, Kalle ser skræmmende ud.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Hader BIF af et godt hjerte, men kan ikke rigtig se os få point med fra denne kamp. Midtbane med Austin, Phiri, Kalle ser skræmmende ud.

                  MvT
                  Enig. De har en skræmmende midtbane, og alle tre spillere har gevaldig optur i den for tiden, som jo ikke gør dem dårligere. Agger er tilbage i midterforsvaret.. Jeg har svært ved at tro på vi henter tre point i denne kamp.

                  Men igen.. Med spillere som Falk, Zohore og Festersen.. Så kan vi altså godt få scoret et par stykker, men kan vores angribere blive sat ordentligt op? Jeg er meget spændt på om Emil får chancen for start igen.. Personligt synes jeg han må en tur på bænken.

                  Desuden så skræmmer Pukki, Schwartz og Elmander mig egentlig ikke. Det kunne være meget værre.
                  Last edited by Kogtbaby88; 01-11-2015, 00:06.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Enig. De har en skræmmende midtbane, og alle tre spillere har gevaldig optur i den for tiden, som jo ikke gør dem dårligere. Agger er tilbage i midterforsvaret.. Jeg har svært ved at tro på vi henter tre point i denne kamp.

                    Men igen.. Med spillere som Falk, Zohore og Festersen.. Så kan vi altså godt få scoret et par stykker, men kan vores angribere blive sat ordentligt op? Jeg er meget spændt på om Emil får chancen for start igen.. Personligt synes jeg han må en tur på bænken.

                    Desuden så skræmmer Pukki, Schwartz og Elmander mig egentlig ikke. Det kunne være meget værre.
                    Også enig . Og nej Pukki , Elmander og Schwarts skræmmer heller ikke her , det er snarere vores eget forsvar der skræmmer .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Også enig . Og nej Pukki , Elmander og Schwarts skræmmer heller ikke her , det er snarere vores eget forsvar der skræmmer .
                      Præcis. Og Pukki skræmmer i hvert fald mig - han er bare god. Men det er deres midtbane, som kommer til at køre os rundt i manegen. Kahlenberg er rigtigt god, Austin er den spiller, de har manglet, og når sådan to er på plads, så bliver deres unge også gode. Puha, hvor bliver det svært.

                      Comment


                        #56
                        Jeg møder op i dag med håbet om en kamp ala den legendariske 3-2 kamp hvor Tembo afgører kampen med målet til 3-2 ..

                        Kunne ikke finde kampen men Tembo's mål er 3.35 inde i denne video med andre udenærkede scoringer .
                        https://m.youtube.com/watch?v=_SM8kfn70Ag
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg møder op i dag med håbet om en kamp ala den legendariske 3-2 kamp hvor Tembo afgører kampen med målet til 3-2 ..

                          Kunne ikke finde kampen men Tembo's mål er 3.35 inde i denne video med andre udenærkede scoringer .
                          https://m.youtube.com/watch?v=_SM8kfn70Ag

                          4-3 ;)

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                            4-3 ;)
                            Nårh ja selvfølgelig .. Dohh

                            BIF hentede vores 3-0 føring ,, husker vi ret hurtigt var på 2-0 og vist endda på 3-0 før pausen ..
                            Last edited by Magge; 01-11-2015, 14:09.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Ari er bænket! JJ starter inde. Desler på bænken.

                              LINEUP

                              • 2 Mikkel Kirkeskov
                              • 4 Hallgrimur Jonasson
                              • 5 Lasse Nielsen
                              • 7 Emil Larsen
                              • 9 Rasmus Falk
                              • 10 Rasmus Festersen
                              • 14 Jens Jakob Thomasen
                              • 17 Kenneth Zohore
                              • 18 Azer Busuladzic
                              • 24 Oliver Lund
                              • 25 Maksym Koval (GK)

                              BÆNKEN

                              • 15 Lasse Kryger
                              • 19 Mikkel Desler
                              • 21 Mathias Greve
                              • 22 Ari Skulason
                              • 26 Matti Lund Nielsen
                              • 27 Casper Radza (GK)
                              • 28 Anders K. Jacobsen




                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #60
                                Kirkeskov på banen. Av av

                                Comment

                                Working...
                                X