Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Koval viste klassen igår og reddede os et point, så han får den selvfølgelig.
    Derudover spiller Zohore også en flot kamp. Han har virkelig selvtillid og voldte randers stærke defensiv store problemer. Falk gør det også godt og Lund er vældig aktiv fremad banen, selvom det ikke er meget vi er i angreb. Det er en fornøjelse at han tager løbene, på trods af der var rigeligt at se til defensivt.

    Comment


      #17
      Koval . Endelig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Koval. Stort mod og gode redninger - specielt en i høj, høj klasse der reddede vores point.

        Zohore så også stærk ud! Faktisk overraskende efter købet af AK og Festersens kanonstart, at Zohore pt. ser ud til at være vores bedste kort i angrebet.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Koval. Stort mod og gode redninger - specielt en i høj, høj klasse der reddede vores point.

          Zohore så også stærk ud! Faktisk overraskende efter købet af AK og Festersens kanonstart, at Zohore pt. ser ud til at være vores bedste kort i angrebet.
          Men han har noget nær den ringeste sparketeknik i ligaen - jeg tror ikke at han har scoret et mål, hvor han rammer den rent endnu - det er enten med skinnebenet eller også sparker han lidt henover bolden - en ren vrist findes ikke værktøjskassen :o) Hans aflevering i kontraen, som burde have givet mere udbytte, var også helt af heldvede til. Hans fysik er outstanding og hans hurtighed ligeså og så har han godt nok vist målnæse for OB. Fedt for engang skyld, at en spiller bryder igennem i OB i stedet for at gå ned ad bakke!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Men han har noget nær den ringeste sparketeknik i ligaen - jeg tror ikke at han har scoret et mål, hvor han rammer den rent endnu - det er enten med skinnebenet eller også sparker han lidt henover bolden - en ren vrist findes ikke værktøjskassen :o) Hans aflevering i kontraen, som burde have givet mere udbytte, var også helt af heldvede til. Hans fysik er outstanding og hans hurtighed ligeså og så har han godt nok vist målnæse for OB. Fedt for engang skyld, at en spiller bryder igennem i OB i stedet for at gå ned ad bakke!
            Fedt du lige kan finde noget negativt om hans mål. Bolden er ikke ramt rent ... yes. Hvem ved hvor mange mål der var gået ind hvis han havde ramt bolden rent?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Fedt du lige kan finde noget negativt om hans mål. Bolden er ikke ramt rent ... yes. Hvem ved hvor mange mål der var gået ind hvis han havde ramt bolden rent?
              Gense lige alle hans mål - det er ufatteligt så dårligt han rammer den - men et mål er et mål - det var egentligt ikke for at være negativ - det ligger faktisk ikke til mig - jeg bliver nærmest hånet for at være for positiv herinde ;o)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Gense lige alle hans mål - det er ufatteligt så dårligt han rammer den - men et mål er et mål - det var egentligt ikke for at være negativ - det ligger faktisk ikke til mig - jeg bliver nærmest hånet for at være for positiv herinde ;o)
                Ej føj hvor er du bare negativ :-)

                Ha ha , ja nogle ser spøgelser alle vegne og opfatter selv det mindste som ikke er rosende som negativt , især den med at syntes en spiller ikke er god nok er lig med at man er hater af den pågældende spiller kan pisse mig af .

                Men at du skulle skydes i skoene at du er negativ havde jeg ikke set
                Last edited by Magge; 27-10-2015, 13:21.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Gense lige alle hans mål - det er ufatteligt så dårligt han rammer den - men et mål er et mål - det var egentligt ikke for at være negativ - det ligger faktisk ikke til mig - jeg bliver nærmest hånet for at være for positiv herinde ;o)
                  Tror ikke det er det du bliver "hånet" for, det er vel mere at du "altid" går så meget op i når vi skriver noget negativt... og så selvfølgelig at du ikke er bleg for selv at sende noget negativ stemning afsted, og det derfor ikke giver så meget mening...

                  Du forstår ikke hvorfor vi går op i en sportsdirektørs udmeldinger om hvordan han ser situationen for vores klub, men at sidde og finde de dårlige ting ved Zohore lige nu, det giver så åbenbart fin mening...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Men han har noget nær den ringeste sparketeknik i ligaen - jeg tror ikke at han har scoret et mål, hvor han rammer den rent endnu - det er enten med skinnebenet eller også sparker han lidt henover bolden - en ren vrist findes ikke værktøjskassen :o) Hans aflevering i kontraen, som burde have givet mere udbytte, var også helt af heldvede til. Hans fysik er outstanding og hans hurtighed ligeså og så har han godt nok vist målnæse for OB. Fedt for engang skyld, at en spiller bryder igennem i OB i stedet for at gå ned ad bakke!
                    Jep, men hvis han fortsætter med at skrabe dem over stregen i "Røde Romario"-stil, så er det bare helt ok med mig!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tror ikke det er det du bliver "hånet" for, det er vel mere at du "altid" går så meget op i når vi skriver noget negativt... og så selvfølgelig at du ikke er bleg for selv at sende noget negativ stemning afsted, og det derfor ikke giver så meget mening...

                      Du forstår ikke hvorfor vi går op i en sportsdirektørs udmeldinger om hvordan han ser situationen for vores klub, men at sidde og finde de dårlige ting ved Zohore lige nu, det giver så åbenbart fin mening...
                      Jeg gider helt ærligt ikke starte forfra med denne her - der er sagt alt for meget allerede.

                      Comment


                        #26
                        Jeg har en tendens til at glemme hvor hurtig Zohore egentlig er.. Når han først kommer op i fart, så er det seriøst farligt, og han holder godt på bolden. Hvor er jeg dog glad for vi signede ham permanent, men hvor er jeg dog ærgerlig over lige nu, at det kun blev til to år. :)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jep, men hvis han fortsætter med at skrabe dem over stregen i "Røde Romario"-stil, så er det bare helt ok med mig!
                          Fuldstændig enig - vi har potentielt ligaens bedste angrebstrio! Hvornår har vi sidst haft det?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Fuldstændig enig - vi har potentielt ligaens bedste angrebstrio! Hvornår har vi sidst haft det?
                            Jeg husker det heller ikke, og da slet ikke i form af en trio! :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ej føj hvor er du bare negativ :-)

                              Ha ha , ja nogle ser spøgelser alle vegne og opfatter selv det mindste som ikke er rosende som negativt , især den med at syntes en spiller ikke er god nok er lig med at man er hater af den pågældende spiller kan pisse mig af .

                              Men at du skulle skydes i skoene at du er negativ havde jeg ikke set
                              no offence men jeg kan mærke begyndende tic's når du siger "ikke god nok" osv. Den vending er gennemtæsket på alle tænkelige måder...jeg synes den fortjener at blive stedt til hvile i en rum tid nu 😖😉
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Men han har noget nær den ringeste sparketeknik i ligaen - jeg tror ikke at han har scoret et mål, hvor han rammer den rent endnu - det er enten med skinnebenet eller også sparker han lidt henover bolden - en ren vrist findes ikke værktøjskassen :o)
                                Den blev sgu ramt lige i røven i Farum.

                                Comment

                                Working...
                                X