Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd RFC - OB 26/10/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    MEN VI HAR 1 POINT!
    Det skulle vi ikke glemme.
    - Det er så vigtigt at hente den en eller anden "beskidt" point.
    -Vi ved nu at vi har en god 1. målmand.
    -Desler er tilbage.
    -Matti spiller sine første minutter.
    -JJT kommer i holdet.
    Der er ikke en så dårlig aften.
    Jeps! Og vi har to spillere i top 5 på topscorerlisten. Hvornår er det lige sket sidst. Plus Falk ligger 1 på assistlisten.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Et hold i kamp mod et fremadstormende BIF uden Makrini på en i forvejen halvslatten midtbane... Puha...
      For slet ikke at tale om at LN flyver rundt. Det hænder han flyver rigtigt, men ofte er han helt ude i hampen. Det er surt, at vi 5-6 fornuftige spillere og så sådan et elendigt forsvar. Men når man her JH som chef så skal det gå galt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        MEN VI HAR 1 POINT!
        Det skulle vi ikke glemme.
        - Det er så vigtigt at hente den en eller anden "beskidt" point.
        -Vi ved nu at vi har en god 1. målmand.
        -Desler er tilbage.
        -Matti spiller sine første minutter.
        -JJT kommer i holdet.
        Der er ikke en så dårlig aften.
        Enig i alle de positive punkter du liner op.
        Det er tydeligt at vi stadig har en del mangler spillemæssigt, men den FIGHT hele holdet viste for at få noget med fra Randers idag var dog rigtig positiv. Vi skal ikke glemme at det altså er et rigtig stærkt og sammenspillet Randershold vi møder og ja vi havde nogle marginaler på vores side, men vi stod sammen som hold og arbejdede et vigtigt point hjem til Odense. Samtidig havde vi nogle giftige kontrastød som med lige en smule mere skarphed godt kunne have straffet Randers mere. Ja, der var for langt imellem snapsene, men man kan jo godt se hvordan vi kan gøre ondt på alle modstandere, når alle mand fighter for hinanden og vi tør spille den rundt og tager de rigtige løb for hinanden både offensivt og defensivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          MEN VI HAR 1 POINT!
          Det skulle vi ikke glemme.
          - Det er så vigtigt at hente den en eller anden "beskidt" point.
          -Vi ved nu at vi har en god 1. målmand.
          -Desler er tilbage.
          -Matti spiller sine første minutter.
          -JJT kommer i holdet.
          Der er ikke en så dårlig aften.
          Det er MESTERHOLD, der tager point på de dårlige dage. Se os flyve op gennem tabellen nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Det er MESTERHOLD, der tager point på de dårlige dage. Se os flyve op gennem tabellen nu.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
              Så bliver der nok alligevel brug for Matti...
              Det var også sådan jeg forstod det på Kent Nielsen, at Matti er samme type spiler som Makarini.

              Comment


                Nogle der ved hvorfor falk ikke blev noteret for den assist, han lavede igår? Han står stadig noteret for 6 de steder, jeg har tjekket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jonasson er håbløst dårlig til alt, hvad der har med forsvarsspil at gøre. Opdækning, overblik, organisation. Den dårligste anfører i min OB tid.

                  MvH ChrisOB
                  Nu har jeg aldrig fulgt intens med i Sønderjydske's kampe , men var grunden til han blev smidt rundt fra plads til plads dernede den selv samme som du ridser op , og JH så det som et tegn på at han var fleksibel ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                    Nogle der ved hvorfor falk ikke blev noteret for den assist, han lavede igår? Han står stadig noteret for 6 de steder, jeg har tjekket.
                    Tænker det er fordi afslutningen på Falks assist i første omgang reddes af målmanden, og Zohore så scorer i 2. forsøg...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tænker det er fordi afslutningen på Falks assist i første omgang reddes af målmanden, og Zohore så scorer i 2. forsøg...
                      Efter at have set målet igen forstår jeg det slet ikke. Synes godt nok stadig det ligner en assist. Mener faktisk også han mangler at blive noteret for det straffespark, der blev begået mod ham mod FCN. (Plejer et fremkaldt straffe ikke også at give assist?)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                        Efter at have set målet igen forstår jeg det slet ikke. Synes godt nok stadig det ligner en assist. Mener faktisk også han mangler at blive noteret for det straffespark, der blev begået mod ham mod FCN. (Plejer et fremkaldt straffe ikke også at give assist?)
                        Nej, det mener jeg aldrig det gør.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Et hold i kamp mod et fremadstormende BIF uden Makrini på en i forvejen halvslatten midtbane... Puha...
                          Bronby kommer uden tvivl til at påtage sig en ret klar favoritværdighed, men vi skal absolut ikke afskrive kampen fuldstændig. Vi har slået dem tidligere på året, vi har slået FCK og været sekunder fra at få et point i Herning, så so far har vi egentlig gjort det ganske godt mod (wannabe) topholdene. Fester, Zohore m.fl. kan også hurtigt score et par mål ud af ingenting, og sker det, så ligger der trods alt et stykke arbejde foran Bronby, hvis de vil vinde kampen.

                          Er ikke jubeloptimist, chancerne er vel 60-40 i Bronbys favør, men på en god dag kan vi sagtens drille dem mere end de bryder sig om

                          Comment


                            Forstår virkelig ikke karakterene i dagens stiftidende.... men det gør jeg sjældent. Så det er nok bare mig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Bronby kommer uden tvivl til at påtage sig en ret klar favoritværdighed, men vi skal absolut ikke afskrive kampen fuldstændig. Vi har slået dem tidligere på året, vi har slået FCK og været sekunder fra at få et point i Herning, så so far har vi egentlig gjort det ganske godt mod (wannabe) topholdene. Fester, Zohore m.fl. kan også hurtigt score et par mål ud af ingenting, og sker det, så ligger der trods alt et stykke arbejde foran Bronby, hvis de vil vinde kampen.

                              Er ikke jubeloptimist, chancerne er vel 60-40 i Bronbys favør, men på en god dag kan vi sagtens drille dem mere end de bryder sig om
                              Der er helt sikkert muligheder. Vi har med undtagelse af få kampe været klart bedre spillemæssigt på hjemmebane i hele sæsonen og derudover, har vi det med at hæve os en smule når vi møder de store, og det er oftest tætte kampe vi spiller imod Brøndby. Lige nu står man bare med gårsdagens kamp frisk i erindringen, og tænker, hvis vi kommer sådan ud til et brøndby-hold der spiller som de gjorde i søndags, så bliver det en lang aften. Det bliver sandsynligvis bare en helt anden kamp. Brøndby spiller jo på en helt anden måde end Randers, med små hurtige angribere og knap så meget fysik. Om det passer os bedre er svært at spå om, for vores defensiv har det svært stort set hver gang. Til gengæld er det en kamp hvor vores offensiv har bedre plads end i kampe imod Randers og Sønderjyske f.eks., som er meget disciplineret. Selvom Brøndby lukker forholdsvis få mål ind, så vil de frem over stepperne med mange mand, og det var vi gode til at straffe i den første kamp imod dem. Jeg tror overhovedet ikke på vi bliver spillet ligeså meget ud af banen som igår. Kampen tror jeg bliver mere lige, men om jeg tror vi vinder er mere tvivlsomt, for BIF har tur i den

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Nu har jeg aldrig fulgt intens med i Sønderjydske's kampe , men var grunden til han blev smidt rundt fra plads til plads dernede den selv samme som du ridser op , og JH så det som et tegn på at han var fleksibel ?
                                Jeg tror det mere er et spørgsmål om, at kollektivet i Haderslev er rigtigt gode til at gøre de fleste spillere bedre, end de måske reelt er. Når Jonasson så går fra altmuligmand på et hold, der for at overleve netop spiller på kollektivet, til anfører og samlingspunkt på én plads, så bliver det tydeligt, at han måske er bedre til at lytte efter andre, end han er til at være den, de andre skal lytte til.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X