Annoncering

Collapse
No announcement yet.

opkøb af OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    opkøb af OB?

    Hvad er jeres holdning til dette kildne spørgsmål.

    Som udgangspunkt vil jeg foretrække at 'OB er OB' og at vi ikke skal have en asiatisk eller lign. rigmand som ene ejer af OB, men kan vi snart havne i en situation hvor det kan blive en nødvendighed.

    http://www.fyens.dk/sport/Fodbold-De...rtikel/2814330
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvad er jeres holdning til dette kildne spørgsmål.

    Som udgangspunkt vil jeg foretrække at 'OB er OB' og at vi ikke skal have en asiatisk eller lign. rigmand som ene ejer af OB, men kan vi snart havne i en situation hvor det kan blive en nødvendighed.

    http://www.fyens.dk/sport/Fodbold-De...rtikel/2814330
    Jeg er ikke ubetinget tilhænger af det, for der er naturligvis også risici forbundet hermed.
    Men vi bør måske spørge os selv om, hvorvidt det vil ændre noget - forstået på den måde, at vi vel i bund og grund allerede er i den situation.
    NT er jo også den rigmand - godt nok dansk - som også sidder enevældigt på tronen.
    Så for mig har det mere at gøre med, om vedkommende ønsker noget med OB, og agerer herudfra proaktivt. Det synes jeg i den grad mangler fra vores nuværende Pengemand.
    Risikoen kan altid diskuteres. Vil den blive større såfremt man involverer en udenlandsk sponsor? Formentlig fordi deres tilhørsforhold til både DK og OB er begrænset, men det er jo den risikoafdækning og sikring, der skal foretages i forbindelse med en sådan disposition.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Hvad er jeres holdning til dette kildne spørgsmål.

      Som udgangspunkt vil jeg foretrække at 'OB er OB' og at vi ikke skal have en asiatisk eller lign. rigmand som ene ejer af OB, men kan vi snart havne i en situation hvor det kan blive en nødvendighed.

      http://www.fyens.dk/sport/Fodbold-De...rtikel/2814330
      Så ryger den sidste rest af interesse i hvert fald fra min side.
      Rigmænd med bundløse pengepunge har allerede ødelagt og korrumperet rigeligt.
      Bare se på PSG, Chelsea, Monaco, City osv. ... de bruger mange flere penge end de har og bliver større end de reelt er.
      Fair konkurrence tak!
      Gør som i Tyskland hvor en enkelt mand ikke kan eje en klub.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Jeg er ikke ubetinget tilhænger af det, for der er naturligvis også risici forbundet hermed.
        Men vi bør måske spørge os selv om, hvorvidt det vil ændre noget - forstået på den måde, at vi vel i bund og grund allerede er i den situation.
        NT er jo også den rigmand - godt nok dansk - som også sidder enevældigt på tronen.
        Så for mig har det mere at gøre med, om vedkommende ønsker noget med OB, og agerer herudfra proaktivt. Det synes jeg i den grad mangler fra vores nuværende Pengemand.
        Risikoen kan altid diskuteres. Vil den blive større såfremt man involverer en udenlandsk sponsor? Formentlig fordi deres tilhørsforhold til både DK og OB er begrænset, men det er jo den risikoafdækning og sikring, der skal foretages i forbindelse med en sådan disposition.
        Enig... i praksis vil det ikke betyde det store i forhold til nu, bortset fra at der nok vil blive tilført mere kapital end tilfældet er i dag... og, måske, lidt mindre indblanding i daglige dispositioner fra bestyrelsen.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #5
          Det ville jeg være voldsomt ked af.

          Hvorfor er de to tosser altid så forbandet tåkrummende?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Det ville jeg være voldsomt ked af.

            Hvorfor er de to tosser altid så forbandet tåkrummende?
            Jeg har et bud på årsagsforklaringen. Det starter på Cam, og slutter på pari.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvad er jeres holdning til dette kildne spørgsmål.

              Som udgangspunkt vil jeg foretrække at 'OB er OB' og at vi ikke skal have en asiatisk eller lign. rigmand som ene ejer af OB, men kan vi snart havne i en situation hvor det kan blive en nødvendighed.

              http://www.fyens.dk/sport/Fodbold-De...rtikel/2814330
              ville nødigt have en udenlandsk pengemand ind - man kan sige vi allerede har vores egen pengemand - men han har da noget lokal tilknytning.

              Når det så er sagt så er det nok den vej det hele peger - skulle RFC pludslig også få tilført mange penge udefra så bliver vejen til den rigtige top enormt lang. Med FCK, FCM, BIF og så også RFC foran os.....det kan med andre ord ende med at man er tvunget til at finde stor kapital udefra for at have en realitsik chance for at lege med.

              - men nu hørte jeg så lige på tv at der snakkes om de skulle tilføre 60 mill til randers - og snakker vi et engangsbeløb er det jo ikke noget der på nogen måde rykker dem nærmere et mesterskab....

              Comment


                #8
                Nej det 60 millioner hjælper nok ikke meget til en mesterskab i starten, men i følge det, de snakker om er jo at Randers skal blive førende i Skandinavien med hensyn til udvikling af talenter. Der ville 60 millioner nok kunne gøre en del.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                  Nej det 60 millioner hjælper nok ikke meget til en mesterskab i starten, men i følge det, de snakker om er jo at Randers skal blive førende i Skandinavien med hensyn til udvikling af talenter. Der ville 60 millioner nok kunne gøre en del.
                  tja måske - men de snakker om at de skal være med i mesterskabskampen allerede i 2020 - det når de ikke med talent udvikling. Desuden så er der snart mange der vil være de bedste til at udvikle talenter - FCM har ihvertfald været godt i gang - ved ikke om de er ved at smide det lidt nu.....AAB - der jo ikke lægger så langt fra randers har noget godt kørende - BIF....osv osv.

                  Kommer der udenlandske investore og smider 60 mill. kr og det er hvad de tilføre økonomisk - så tror jeg ikke på det får den store betydning for Randers

                  Comment

                  Working...
                  X