Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt Odense Boldklub - Haderslev
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægi fht. til JH kunne jeg nu godt bruge en forklaring på en udtalelse som fremkom på et tidspunkt i 2014, som jeg husker det. Jeg kan ikke huske det ordret, men noget i retning af at der i kriseperioden fra 2011-14 godt kunne have været forekommet nogen indkøb som kunne se forfejlede/mærkelige ud...der er aldrig fra OBs side kommet nogen yderligere kommetarer, ligesom jeg ikke mindes at have set nogen kommentarer til det herinde eller andre steder. Er der nogen af jer der kan erindre en sådan udtalelse af JH...eller er det bare mi hukommelse der spiller mig et puds
Jeg har på fornemmelsen, det er ikke sikkert det er rigtigt, at det var i en af JH´s "hilsner" på ob.dk og så blev der kommenteret lidt på det herinde og så blev der vist efterfølgende redigeret væk i nyheden...........nogen kom nok i tanke om det kunne være en sviner til enkelte nuværende ansatte spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJeg har set det på skrift, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Jeg har på fornemmelsen, det er ikke sikkert det er rigtigt, at det var i en af JH´s "hilsner" på ob.dk og så blev der kommenteret lidt på det herinde og så blev der vist efterfølgende redigeret væk i nyheden...........nogen kom nok i tanke om det kunne være en sviner til enkelte nuværende ansatte spillere
Men ja jeg mindes også svagt at der var noget med en udtalelse i den retning ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægi fht. til JH kunne jeg nu godt bruge en forklaring på en udtalelse som fremkom på et tidspunkt i 2014, som jeg husker det. Jeg kan ikke huske det ordret, men noget i retning af at der i kriseperioden fra 2011-14 godt kunne have været forekommet nogen indkøb som kunne se forfejlede/mærkelige ud...der er aldrig fra OBs side kommet nogen yderligere kommetarer, ligesom jeg ikke mindes at have set nogen kommentarer til det herinde eller andre steder. Er der nogen af jer der kan erindre en sådan udtalelse af JH...eller er det bare mi hukommelse der spiller mig et pudsTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDu har da naturligvis ret i, at det er det væsentligste. Men ligesom du selvfølgelig har en pointe i, at det er absurd at tage sportsdirektørens tamme udmeldinger alt for seriøst og bogstaveligt, er det tilsvarende absurd, når du forventer, at fans bare alle som en skal sætte sig tilbage og tænke "nå det er nok en gang spin, vi tror han mener noget andet".
Selvfølgelig skal fans reagere, når den virkelighed der tegnes af chefen for foretagendet, adskiller sig markant fra den virkelighed, som fans oplever. Gjorde vi ikke det som fans, var vi jo ligegyldige, blot reducerede til anonyme forbrugere af et ligegyldigt produkt, er det det vi vil ?
Vi må som fans spille vores rolle, i det her store fodboldteater. Sportschefen har sin interesse, sine motiver, en særlig logik der knyttes til rollen mv. Ligesom fans også har.
Fans skal ikke sidde som kolde nøgterne iagttagere, nej vi skal de udtrykke hvordan vi ser på verdenen, altså OBs verden. Vi skal lægge pres på ledelsen, vi skal reagere med følelser, engagement, lidenskab, og selvfølgelig også forstand indimellem :-) men vi står jo i en særlig situation som fans. Vi har ikke særlige personlige bånd til organisationen, vi har ikke økonomiske interesser mv. for os er det hjerteblod, og vi kan derfor levere helt igennem uforfalskede, samt både kritisk og støttende, holdninger til OB. Det har organisationen brug for. De har brug for at forholde sig til det. Det sidste OB har brug for, selvom cheferne mener noget andet, er rygklappere og fans der agerer som marionetdukker i en tam bestyrelse.
Derfor skal vi reagere, uden det, er der ganske enkelt intet at bygge på. Dermed kan vi jo godt være enige internt, og have forskellige forventninger, men ender vi alle som apologeter for JH og bestyrelsen, har vi ganske simpelt udspillet vores rolle som gruppe.
Så kunne de lige så godt genetablere siddepladser på hele stiften , udlevere klappølser ved indgangen og lade os klappe når de viser på storskærmen at vi skal ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKan godt huske den, han sagde noget med at de indkøb der var lavet ikke var nogen løsninger for fremtiden...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment