Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet kan sagtens ske, men han har jo også et fantastisk drive med bolden på hk. og måske han endnu er lidt for ung til at spille en central midtbane hvor det hele sker omkring ham fra begge sider...men det er måske forsøget værd i en "mellemsæson"
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMed så fantastisk et angreb, håber jeg stadig vi kan nå at forstærke os tilstrækkeligt til, at det her ikke behøves at blive en "mellemsæson". En bedre centerforsvarer med (nogenlunde) samme spillemæssige kvaliteter og iver som El Makrini; og en central makker til netop El Makrini; og vi vil kunne spille nogle ret så effektive kontraløb med så gode angribere. Om Desler er dén spiller til den centrale midt kan godt være, men jeg tror altså vi ville få det maksimale ud af Desler som kant. For han kan både udfordre og spille i mellemrummene.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet kan sagtens ske, men han har jo også et fantastisk drive med bolden på hk. og måske han endnu er lidt for ung til at spille en central midtbane hvor det hele sker omkring ham fra begge sider...men det er måske forsøget værd i en "mellemsæson"817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSyntes Desler sin unge alder til trods har vist nosser nok til at jeg trygt vil bringe ham derind , ser langt mere potentiale og arbejdsraseri i ham end i Azer . Men hvis Matti kan bringe holdet det rette element sammen med Makrini så skal Desler på kant , for spille det skal han .Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg giver også min til Festersen, men var sgu fristet til bare at give den til hele holdet. Hvor er det forfriskende, at de giver sådan en sur, gnaven tosse som undertegnede lidt svar på tiltale og i 75 minutter levere så megen disciplin, fight, effektivitet og fremragende direkte spil som de gjorde. Vestsjælland-enklaven og El Makrini i forfronten!
El Makrini er tæt på at kunne kalde sig vores vigtigste spiller - for han hiver sgu resten med sig. Og Oliver Lund må tage prisen som årets positive overraskelse.
Men hvor er det en smule ærgeligt, at vi ikke skal spille næste weekend. Denne slags positive energier har bedst af at blive fuldt op med det samme. I en Superliga, hvor man indenfor godt en måned kan blive rykket rundt med 1-5 og så gøre det samme på udebane imod et hold, der kom til kampen med 3 clean sheets i træk plus en nylig sejr i Herning, så skal man sgu udnytte momentum og udbygg!
MvH ChrisOB
Det vil jeg gerne bruge til at klandre holdet og ikke så meget cf´erne i de kampe, hvor kollektivet ikke har fungeret. Jeg køber ikke den med at grunden til at kollektivet ikke fungerer er fordi især cf´erne ikke har niveau - at de skulle trække kollektivet ned. Det her hold er rigeligt stærkt til at ende i top 6, hvis spillerne indser, at det er gennem kollektivet, at man opnår fælles og individuel succes. På den måde "beskytter" kollektivet bedst muligt de spillere, som ikke er de stærkeste og disse kommer til at levere på det højeste niveau de er i stand til. Alle der har dyrket holdsport kender den mekanisme.
De her spillere har spillet så længe at de udemærket ved, at hvis 3 spillere indstillingmæssigt slår op i banen, så taber man selvom man har 3 superstjerner på holdet og de svageste spillere i kæden bliver i den grad udstillet. Nu handler det for Kent om at minde spillerne om det før, under og efter hver kamp.
Comment
-
Nu så jeg desværre ikke lige kampen, men tænkte om Ari på VB ikke dæmmer lidt op for EL manglende defensive arbejde.
I min optik har Ari aldrig været den VB der sørger mest med frem og heller ikke så mange overlab som f.eks. MK.
Jeg tror og håber at så længe EL er med på holdet, så bør Ari spille VB, da han er mere defensiv og skal dække hvad der er 2 til i den modsatte side.
Ved ikke om det er korrekt anskuet, men er vi ikke ude i det er der omkring?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNu så jeg desværre ikke lige kampen, men tænkte om Ari på VB ikke dæmmer lidt op for EL manglende defensive arbejde.
I min optik har Ari aldrig været den VB der sørger mest med frem og heller ikke så mange overlab som f.eks. MK.
Jeg tror og håber at så længe EL er med på holdet, så bør Ari spille VB, da han er mere defensiv og skal dække hvad der er 2 til i den modsatte side.
Ved ikke om det er korrekt anskuet, men er vi ikke ude i det er der omkring?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEmil ville være en bedre spiller for holdet, hvis han engang imellem gik ind i en tackling i stedet for sit alibi-pres, hvor han ikke ligner en der rigtig har tænkt sig at nå sin markering. Det lægger for meget arbejde/ansvar over på spillerne omkring ham. Hvis han så på den anden side var kampafgørende gang på gang i den anden ende, kunne man måske tilgive ham lidt - men manden kan jo ikke score og der er efterhånden også langt mellem hans assists!
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKampen viser jo meget fint, at hvis kollektivet fungerer (som mod FCK), så udstilles CF´ernes tvivlsomme kvalitet og Emil Larsens manglende defensive arbejde ikke i så høj grad. Spillerne sad tæt i deres markeringer - selv Azer havde beskidt tøj efter kampen - præcis de tætte markeringer som jeg hørte KN påtale til træningen op til kampen - og det betyder at ingen OB-spiller bliver solgt, der bakkes hele tiden op af sidemanden.
Det vil jeg gerne bruge til at klandre holdet og ikke så meget cf´erne i de kampe, hvor kollektivet ikke har fungeret. Jeg køber ikke den med at grunden til at kollektivet ikke fungerer er fordi især cf´erne ikke har niveau - at de skulle trække kollektivet ned. Det her hold er rigeligt stærkt til at ende i top 6, hvis spillerne indser, at det er gennem kollektivet, at man opnår fælles og individuel succes. På den måde "beskytter" kollektivet bedst muligt de spillere, som ikke er de stærkeste og disse kommer til at levere på det højeste niveau de er i stand til. Alle der har dyrket holdsport kender den mekanisme.
De her spillere har spillet så længe at de udemærket ved, at hvis 3 spillere indstillingmæssigt slår op i banen, så taber man selvom man har 3 superstjerner på holdet og de svageste spillere i kæden bliver i den grad udstillet. Nu handler det for Kent om at minde spillerne om det før, under og efter hver kamp.
Hvis de så ikke gør, hvad han siger, kan det ikke have noget at gøre med, at disse spillere især nede i forsvaret, simpelthen bare er ustabile, p.g.a både niveau og ikke mindst bundvarianten af dette?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet sidste? Det tror jeg også, at han gør. Ellers ville han være en rimelig skidt træner.
Hvis de så ikke gør, hvad han siger, kan det ikke have noget at gøre med, at disse spillere især nede i forsvaret, simpelthen bare er ustabile, p.g.a både niveau og ikke mindst bundvarianten af dette?
MvH ChrisOBGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment