Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægSynes godt man kan diskutere den.
Især omkring Emil. Jeg ville ikke starte med ham. Han leverer bare ikke nok. Ville give den til Greve i stedet. Han mangler måske at vise, at han helt har teknikken til at være med, men han kompenserer i det mindste med noget aggressivitet og returløb.
Desuden har jeg en fornemmelse af, at Emil har en enormt dårlig indflydelse på holdets moral. I vores nuværende forfatning, skal vi bruge spillere der ofrer sig for holdet og viser at de vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægHelt enig ang. Emil. Når vi ikke har bolden (hvilket er en temmelig stor del af tiden) spiller vi groft sagt en mand i undertal. Han bidrager som regel ikke med en skid defensivt. Han tager blot nogle alibiløb, og viser gang på gang at han hverken kan eller vil forsvare. Jeg mener at hans defensive mangler langt overstiger han offensive forcer, hvorfor jeg ville starte med Greve eller Lucas i stedet.
Desuden har jeg en fornemmelse af, at Emil har en enormt dårlig indflydelse på holdets moral. I vores nuværende forfatning, skal vi bruge spillere der ofrer sig for holdet og viser at de vil.
Lige som jeg er træt af at se Emil underpræsterer så er jeg også træt af at se Azer , hvilket er som at se et lysbillede show af f.eks Jakob Poulsen ( indtil afleverings sekvensen hvor JP skiller sig godt af med den modsat Azer )817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægHelt enig ang. Emil. Når vi ikke har bolden (hvilket er en temmelig stor del af tiden) spiller vi groft sagt en mand i undertal. Han bidrager som regel ikke med en skid defensivt. Han tager blot nogle alibiløb, og viser gang på gang at han hverken kan eller vil forsvare. Jeg mener at hans defensive mangler langt overstiger han offensive forcer, hvorfor jeg ville starte med Greve eller Lucas i stedet.
Jeg ser ofte Emil prøve og han tager altså mange tilbageløb. At det ofte ikke er effektivt bestrider jeg ikke, men jeg ser det mere som mangel på defensivt talent end mangel på indsats.
Sidste sæson postede Daniel Høegh et billede på Twitter af et blodigt knæ efter et møde med Brøndbys skodbane. Mange gik ud fra, at det var Daniels, men reelt var det Emil, der blødte efter en perfekt glidende tackling fra ham, stoppede en Brøndbykontra.
Mht. indflydelse, så lagde jeg mærke til, at første mand hen til både Falk og Diarra ved skader, var Emil. Jeg påstår at han har en positiv indflydelse på sammenholdet (ren påstand fra min side), og er generelt vellidt.
Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg er helt enig i, at Emil nok er vores defensivt svageste spiller, men jeg synes indimellem han bliver gjort dårligere indsatsmæssigt end berettiget.
Jeg ser ofte Emil prøve og han tager altså mange tilbageløb. At det ofte ikke er effektivt bestrider jeg ikke, men jeg ser det mere som mangel på defensivt talent end mangel på indsats.
Sidste sæson postede Daniel Høegh et billede på Twitter af et blodigt knæ efter et møde med Brøndbys skodbane. Mange gik ud fra, at det var Daniels, men reelt var det Emil, der blødte efter en perfekt glidende tackling fra ham, stoppede en Brøndbykontra.
Mht. indflydelse, så lagde jeg mærke til, at første mand hen til både Falk og Diarra ved skader, var Emil. Jeg påstår at han har en positiv indflydelse på sammenholdet (ren påstand fra min side), og er generelt vellidt.
Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDu kan meget nemt have en god pointe i det . Men tror så hans attitude er lidt imod ham så mange får et indtryk af ugidelighed frem for manglende evner .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg er helt enig i, at Emil nok er vores defensivt svageste spiller, men jeg synes indimellem han bliver gjort dårligere indsatsmæssigt end berettiget.
Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægEr det virkelig så galt? Det burde være godt nok til den midterplacering der er målet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
et er det ikke. Hverken i start-elver eller i bredden over 33 kampe. Så langt fra. Vores angribere kan ikke klare sig alene.
MvH ChrisOB
Det egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægDet egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.
Og vil gerne give dig ret, dog ikke I at vi underpræsterer en smule.
Vi underpræsterer ikke, vi holder bare ikke niveau.
Vi får sejre på hjemmebane, men taber med 3-4 mål på udebane, og det er ganske enkelt ikke at holde niveau.
Comment
Comment